2013. szeptember 7., szombat

Lehetnél....

Lehetnél...

Lehetnél, kinek a szemében jó lenne elveszni. 
Kiért érdemes lenne, mindennap felkelni. 
Lehetnél, ki a beteg lelkem ápolná. 
Ki a szívem, a szíve mellett hordozná. 
Lehetnél, kivel a szivárvány alatt táncolnánk, 
s a csillagok fényénél a jövőnkről álmodnánk. 
Lehetnél a zenészem, én lennék a hangszered. 
Kinek a legszebben szólnék, s itt maradnék Veled. 
Lehetnél a takaróm, én lehetnék a párnád. 
Kivel az őszi naplementét teával várnád. 
És lehetnél ki miatt, törne sok tányérom. 
Kinek köszönhetném majd, az ősz halántékom. 

Lehetnél az örömöm, lehetnél a bánatom. 
Lehetnél a súly, a teher a vállamon. 

De az úton lemaradtam, Te tovább haladtál. 
Nem a jövőm vagy, a múltam maradtál. 

Nem leszel az örömöm, nem leszel a bánatom. 
Nem leszel a súly, a teher a vállamon. 
Nem leszel a fűben ülő szép királylányom. 
Nem leszel a nyugalmat hozó csendes álmom. 
És nem leszel a pompon, én nem leszek a sapka. 
S nem leszel a "betegség" sem, mit a lelkem elkapna.

Lamazius, 2013. 09. 06. 

16 megjegyzés:

  1. Tetszetős ^^ Ha csinálsz belőle dalt akkor szívesen hallgatom. Sok költőnek van ilyen kiegészítős verse. Nekem most kicsit Radnóti jutott eszembe....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és igen, nem is mondanám versnek, inkább dalszövegnek szóval tervben van, hogy dal lesz belőle egyszer! ^^

      Törlés
  2. http://talpam.blogspot.hu/2013/09/welcome-in-wonderland-blogajanlo-kicsit.html amúgy meg tényleg jó lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha elnyerte a tetszésed! :) A Te dicsérő szavad mindig sokat számít! :)
      És ha ez jó lett akkor mit mondjak a Te bejegyzésedre??? :)
      Hogyegyelekmeg!!!! ^^

      Törlés
  3. Nem tudom mennyire emlékszel még rám, de íme az új blogom:
    www.princess1562.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hölgyem, hogy feltételezhet olyat, hogy Lamazius kész lett volna elfelejteni egyik egykori kedvenc bloggerináját, Miss Donjit??? :-o
      Imádtam az írásaid mert nagyon sok ökörséget tudtál megírni. :D
      Úgyhogy persze, hogy emlékszem Rád! :) És örülök, hogy újra elkezdtél írni és, hogy írtál nekem. Megtisztelsz. :)

      Törlés
  4. Oh, mindjárt elérzékenyülök, mint a versedtől tettem. Mer' neked is akkor kell ilyeneket írnod, amikor nyamvadt lelkiállapotba vagyok. :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is egy kérdés. Miért duplázod a kommentjeidet??? :D
      Második, hát valamilyen szinten örülök ha megtudott érinteni az írásom hisz akkor azt bizonyítja nem is hordtam össze mindenféle marhaságot. :D
      A lelkiállapotod meg úgy is lesz jobb, főleg mióta visszatértél ide! ^^ :D

      Törlés
  5. Ez... ez... ez... ez egyszerűen zseniális. Nagyon megfogott. Először jól gondoltam, hogy saját versedet közölted, aztán olyan érzés fogott el, mintha már olvastam volna valahol. Olyan, mint amikor életedben először találkozol valakivel, és azt érzed, mintha mindig is ismerted volna. Nagyon nagyon nagyon tetszik! :)
    Kíváncsi vagyok, milyen lesz, ha dal lesz. :) Alig várom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No király, látom ha zseniális zenét írunk belőle és befutunk vele akkor plágium gyanújával majd vizsgálgatni fogják. :D
      De amúgy örülök, hogy ennyire tetszik! ^^

      Törlés
  6. Öhm...duplázom a kommentjeimet? :-O So sorry!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham, persze nem mindig. Valamikor triplázod. :D

      Törlés