2013. január 23., szerda

Keresem a lányt...

-aki kellően flúgos.
-aki okosabb nálam. 
-akivel bármikor lehetne a Penny sorai között vagy az utcán táncolni. 
-akivel lehetne énekelni az utcán. 
-akit bármikor megpörgethetnék vagy megrághatnék emberek között. 
-aki szereti a gumicukrot.
-aki inkább hord tornacipőt mint 10 centis sarokkal rendelkező cipellőt.
-aki bármikor hajlandó lenne elázni velem egy szép őszi napon vagy egy kellemes nyári záporban s nem zavarná ha elkenődne a sminkje. Én sem sírnék, hogy oda a zselézett hajam.  
-akivel lehetne bor társaságában csillagokat nézni. 
-aki értékeli a naplementét. De mindegyiket!!! Hisz mindegyik más. 
-aki bármikor tud gyerek lenni s lesüllyedni a szintemre. 
-akinek a smink, a szemkihúzás és a szájfény környékén mozog. Hisz aki szép, az két kiló smink nélkül is gyönyörűséges! Porcelánbabákat nem szeressük! 
-aki szereti kifesteni a körmét s nem mindenféle csillivilli sz*rságot ragasztani rá. 
-aki építene velem hóembert és hóvárat. 
-akit zavarba lehet hozni, akinek kihívás emberek között énekelni, táncolni. Mert amúgy nekem is az. De legyőzni a lámpalázat zseniális dolog! 
-aki bármikor kész lenne eljönni velem egy ITI koncertre ugrálni. 
-aki főleg gitárzenét hallgat. 
-aki házias, és nem okoz neki gondot felsöpörni vagy mosogatni s a kiadott szülői parancsot viszonylag hamar teljesíti. 
-aki álmodozó. Akinek vannak nagy tervei s úgy áll hozzájuk, hogy sikerülhet nem pedig már az elejétől fogva azon gondolkozik mi lesz ha elbukik. 
-aki pozitív gondolkodású és vidám. 
-aki érti a viccet, a szarkazmussal, iróniával és angol humorral nem áll hadilábon. 
-akinek nem pokolian érzékeny a lelke. 
-aki éli az életet.
-akinek van művészi vénája.
-aki megérti azokat a dalszövegeket, verseket amiket én is. Aki nem úgy kezel rögtön egy alter szöveget, hogy sz*r hanem megpróbál egy kicsit a dolgok mögé nézni.
-aki nem betegesen féltékeny. (tudom, hogy ez nőknél lehetetlen :P)
-aki megérti azt, hogy próbálok minél több időt tölteni vele de az embernek vannak barátai, rokonai, hobbijai amikre muszáj időt szakítani különben Lamazius nyűgös lesz és életunt. 
-akinek nem okozna gondot az, hogy elfogadjon úgy ha esetleg két tetoválással és piercinggel gazdagodna testem. 
-aki szereti az Őszt, a jó teákat, a füstölőt és a gyertyákat (meg a tűzeeeeet :D) és ezeket így együtt. 
-aki tud meglepetést okozni.
-akinek sosem kell majd az alkohol miatt tartanom a haját miközben megválik a nem kívánt gyomortartalomtól. 
-aki komolytalanul komoly és komolyan komolytalan. 
-akivel ki lehetne festeni a közös szobánkat. Aki támogatná azt, hogy legyenek a falon saját firkák, rajzok, idézetek, dalszövegek és persze egymás mellett egy-egy tenyér lenyomat tőle, tőlem. 
-aki inkább mozgással mint sem étel megvonással próbálna az alakján javítani. 
-aki nem tápos, minimum 25 kmes túrákon szívesen jönne velem.
-aki szereti a természetet. 
-aki olvasta már A Kis Herceget. 
-aki lesz*rja a divatot. 
-aki nem beszél csúnyán. 
-aki törekszik arra, hogy minél választékosabb legyen a beszéde.
-aki szeret olvasni.
-akit megtaníthatnék a székely-magyar rovásírásra. (igaz, már én is felejtem erősen :D) 
-akivel fel lehetne fedezni ismeretlen de szép magyar városokat.
-aki valamilyen!

Nagyjából ennyi jut most eszembe. Lehet, hogy nem rövid, lehet, hogy nem kicsik az elvárások de ennél én alább nem adom! Nem akarok oda eljutni mint sokak, hogy a "Milyen a kapcsolatod??" kérdésre a válasz, "Hááát, egész jó...(5 perccel később)...meg nem akarok egyedül lenni." Mert az tényleg megoldás, hogy együtt vagyok olyannal akit nem szeretek de ha nincs jobb...De ezt majd egyszer kifejtem. 
Lényeg a lényeg, nem alkuszom, a tökéletes alá nem adom! 
És amúgy is, minden zsák megtalálja a maga foltját. 

40 megjegyzés:

  1. :O

    Nincs is sok kívánságod:)

    amúgy meg biztos, hogy van ilyen, még ha nem is 100%-san felel meg mindegyik kritériumodnak...és igen, megtalálja a zsák a foltját. Kívánom, hogy úgy legyen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem is kevés, plusz tényleg meg kell felelni. Ha nem felel meg a vége úgy is az, hogy pár hónap múlva ráunok az egészre, ellaposodik a dolog. Akkor meg minek bele kezdeni??? :-O Úgyhogy meg kell felelni és kész, punktum! :P
      És köszi! :)

      Törlés
  2. Nocsak, nocsak... csak nem nyílt társkeresésbe kezdett az úr?
    Egyébként meg mégsem jó ededül élni? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Nem, nincs olyan szerencséd! :P :D
      Teljesen megvagyok egyedül csak egyik nap az járt a fejemben, hogy mit szerettem és mit nem szerettem a volt barátnőimben s mivel tök sok dolgot összegyűjtöttem ezért valahogy úgy voltam vele ezt most leírom. Ennyi.

      Törlés
  3. tetszik, tetszik.. :)
    lehet, hogy nekem is egy ilyen listát kéne írnom, hátha nem mindig a hülyék találnának meg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajráhajrá akkor! :)
      Meg kíváncsi is lennék rá, hogy Téged mi vonzz s taszít.

      Törlés
    2. hát, az én listám úgy kezdődik, hogy legyen őszinte, tisztességes, és küzdjön értem ő, legalább egy kicsit.. jelenlegi tapasztalataim szerint sajnos itt meg is bukik a dolog.. :D
      egyébként nincs olyan sok konkrét elvárásom, mindenkinek vannak hibái, amin lehet javítani vagy el kell fogadni..
      most az lett fontos, hogy felnőtt legyen, olyan értelemben, hogy önálló legyen, dolgozzon, mivel én is így élek, nem tudom elképzelni, hogy pl egy egyetemistával vagyok együtt, aki a szüleivel lakik..

      Törlés
    3. Hejjj, micsoda elvárások! :P Kis válogatós! :D
      De mondjuk amiket mondtál azok teljesen korrektek és érthetőek is!

      Törlés
  4. Keresem azt a lányt, aki okosabb nálam... Hm.
    A Réde-Bakonyszombathely tengelyen épp behavazott úton ül egy szomorú szemű lyány.
    Laptopját pötyköli, éppen egy Peti nevű gyerek írt neki facebookon.
    Szomorúan mosolyog arra is.
    Aztán valahogy idetéved, s elolvassa ezt.
    Szeméből eltűnik a szomorúság. Ellenben felcsillan, és felpattan Csepel-biciklijére és vadul tekerni kezd.
    "Okosabb lyányt akar, én okos vagyok!!!" - rikoltja, miközben átszáguld a hántai kereszteződésen. Haja vadul lobog, természetesen a hó sem zavarja szent küldetésében.
    Közben a VIP - Keresem a lányt című száma szól a fülébe, lassan megérkezik Kisbér középpontjába.
    De merre keressen?
    Lamazius eközben épp a mikrofon előtt áll éktelenül beb*szva (máskülönben k*rvára kerülné a mikrofont) és ilyeneket énekelget, hogy:

    O-o-óóó
    Szakáccsal lenni bombajó

    valamint

    Két karfiol, két répa
    Éneklek én, nem tréfa
    Levesem kavarom, terelem
    Ez a konyhai szerelem

    és végre megvalósul a food-punk ála Oroszlány.
    Szegény leány Réde-'Szombathelyről... Csalódottan teker vissza álombarátjához...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idióta! :D
      Annyira tudtam, hogy elsütöd a keresem a lányt az álmombólt. Meg, hogy ki másra, rá lyukadsz ki...-.- :D
      Amúgy poénnal akartam nyitni s kilinkelni eme csodás számot de aztán nem akartam, hogy sérüljenek az olvasóim. :D
      S a netem elment de most majd próbálom elküldeni a tabot.

      Törlés
    2. én is írtam egy ilyet régebben
      (http://talpam.blogspot.hu/2012/11/furcsa-ferfi-kerestetik.html) :D
      azt mondom, magas a léc de átugorható

      Törlés
    3. Lehet bármilyen magas az akadály, léc, mindig átugorható! :)

      Törlés
  5. Nos...amíg nincs meg ez a lány, engem egészen nyugodtan vihetsz ITI koncertre, ígérem, nem fogok csalódást okozni, ismerem a szövegeket, nagyon jól bírom az ugrálást és a kiabálást is. ^^

    VálaszTörlés
  6. Amíg nem találod meg ezt a lányt, addig engem egész nyugodtan vihetsz ITI koncertre!! Ismerem a szövegeket, ígérem, kitartóan fogok ugrálni és énekelni/kiabálni, számíthatsz rám!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben! :D
      De aztán ne csodálkozz ha egy nap egy ismeretlen de pokolian jóképű személy áll majd előtted s azt mondja, "no leányzó, jössz ITI koncertre???" ^^ :D

      Törlés
    2. Gyere csak, gyere csak! Várlak ^^

      Törlés
    3. Én egy szóval nem mondtam, hogy én leszek az a jóképű legényke! :-O
      Hogy elhitte! :P :D

      Törlés
  7. Ez mennyire jó volt :) Nagyon tetszik, jól esett olvasni, mosolyt csalt az arcomra. Lehet nekem is valami ilyesmit kellene csinálnom, hátha ettől majd rájövök, hogy mit is akarok-de válaszutaknál mindenképp jól jöhet egy kész lista :P Bánod, ha koppintom? (saját verzióban persze)
    Ezt a jányt pedig találd meg minél hamarabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Így utólag nekem is tetszik, pedig utólag sok mindent a kukába dobnék. :D
      És igen, nem rossz ez hisz az ember tud hozzá igazodni egy picit, fejben rendbe tudja tenni, hogy most akkor mit is akarok éééén...
      S persze, hogy koppinthatod! :) Nekem megtisztelő, hogy megihlettelek! ^^
      S persze köszönöm szépen a jó kívánságot! :)

      Törlés
  8. Érdekes, szép és hosszú lista. :) De szerintem ha megtalálod azt a lányt, aki elveszi az eszed, akkor már nem is fogsz emlékezni ezeknek a dolgoknak a felére. Most kirajzolódott a fejedben egy "tökéletes nagy Ő", de ha jön és visz magával, akkor már nem fog számítani. Hiszen mindenkinek megvan a maga tökéletes párja. Még ha nem is olyan, mint amilyennek előre megálmodta. :) Sok sikert a megtalálásához! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)
      Viszont nem értek egyet. Ha ezeknek a fele sincs meg a lányban, akkor nem fog magával ragadni, nem fogja elvenni az eszem vagyis, emlékezni fogok ezekre. :P
      Tartom magam a listához s nincs kedvem már több 2 hónapos kapcsolatokhoz.

      Törlés
    2. Jaj, és örülök, hogy benéztél hozzám! :)

      Törlés
  9. Szerintem csak ezért nem szabd kizárni senkit. Ki tudja, még hozhat az élet meglepetéseket. :) De ha neked így jó, hát csináld csak. Nem akarok beleugatni olyanba, amihez nincs közöm. Csak gondoltam megosztom veled a véleményem. :) További sok sikert! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj Teeeee.
      Látod ezért nem jó az írás s jobb a beszéd, nem érezni a hangsúlyt.
      Nem akartam én leszedni a fejed, meg nem is úgy írtam.
      Örülök, hogy megosztottad velem a véleményed, szeretem ha valaki elmondja mit gondol, mert ez is egy plusz tapasztalat lehet nekem amivel majd építkezhetek. Szóval örültem, hogy írtál! :)
      És én nem zárok ki senkit. Most sem panaszkodhatok csak no. Ha nincsenek meg ezek a lányban akkor valahogy nincs kedvem "mozgósítani az erőimet".
      Érthető vagyok így már??? :)
      Amúgy csak szólok, nem tudok magyarázni. :D

      Törlés
    2. Ugyan, nem is gondoltam, hogy leszednéd a fejem. És hidd el, elég érthető és világos volt az első reakciód is. Talán a beleugatós részt zárójelbe kellett volna tennem.. :)

      Törlés
    3. No jól van, nem kell itt elnézést kérni! :) Kicsit tán félre értelmeztük egymás sorait, úgy hiszem. De a lényegen nem változtat, örülök, hogy itt jártál s, hogy véleményt nyilvánítottál! :)
      Amúgy már megjártam a blogod, egyelőre még csak "felszínesen", de szerintem majd mélyebben is beleásom magam az irományaidba mert eddig kifejezetten megnyerő a stílusod! :)

      Törlés
    4. Köszönöm a kedves szavakat. :) És ne aggódj, ha valamelyik írásod olyan gondolatokat vált ki belőlem, amelyeket nem bírok magamban tartani, azt nem fogom szó nélkül hagyni! :) Tudod, ami a szívemen, az a számon. :) Írj, még, sokat! :) Mert jó.

      Törlés
    5. Én is nagyon köszönöm a kedves szavakat! Picit lehet túlzol ám! :P
      De tényleg nagyon köszönöm és nem mondom, hogy igyekszem, de ha magával ragad az ihlet, akkor hagyom, hogy mozgásba lendüljenek az ujjaim! ^^

      Törlés
  10. lehet az, hogy ennek olvasása közben úgy éreztem, a személyeleírásomat olvasom? félelmetes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, megeshet! :)
      És ha tényleg így érezte a Hölgy, akkor Kegyed egészen fantasztikus kis személyiség lehet! :)
      Persze, az 1-10ig terjedő skálán csak akkor kaphat 13-at ha nem dohányzik, mert ezt elfelejtettem bele írni.
      Szóval Miss, Maga dohányzik???

      Törlés
  11. Személyiségemet csupán áltagosnak vélem, kérem, ne hozzon zavarba!
    Nem, Uram, a dohányzás nem az a tevékenység, amivel minimális mennyiségű stresszemet oldom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már Hölgyem, miért kellene Magának azért zavarba jönnie mert kimondtam azt ami igaz. Tudja Hölgyem, aki ilyen személyiség az közel sem átlagos, ilyet ne is mondjon!
      És nem dohányzik. Ha tanár lennék ezt most piros ponttal jutalmaznám! ^^
      :D

      Törlés
    2. Ha a diákja lennék, Uram, úgy érzem protekciósnak vélnének a többiek!
      De tagadhatatlanul a kedvenc tanárom lenne :);)

      Törlés
    3. Először nem értettem, hogy én....tanár...miii...nem vagyok olyan öreg. :D

      De így viszont eme kijelentésével Hölgyem, most az én orcámon jelennek meg nagy vörös foltok. :$ :)
      Amúgy milyen tantárgyat hallgatna szívesen az én előadásomban??? :D

      Törlés
    4. pedig én csak rákötöttem az utolsó mondatodra :D

      Nos Uram a tantárgy lényegtelen. Két lehetőség állna fenn az Ön óráin: vagy túlbuzgó lennék, vagy állandóan elkalandozva. :) egyébként ezeket a dolgokat hangyányival szívesebben beszélném meg privátban, mint nyilvános kommentekben :) ez apró célzás volt Ön felé, remélem nem túl tolakodó ;)

      Törlés
    5. Ó, hogy egyem meg, Maga milyen kis cuki tud lenni! Túlbuzgó vagy elkalandozó. ^^
      És eme mondat után rúgnának ki az állásomból. :D
      Magácska dehogy tolakodó, sőt, ötletét támogatom! ^^
      (S Lamazius megad egy kamu mél címet, majd eltűnik, még a blogja is. Úristen, ilyen rámenős egy csajszit. :D :P)

      Akkor a továbbiakban, hogy milyen előadásomon hogyan kalandozna el Hölgyem, eme címemre ( lazlow91@gmail.com ) megírhatja. ;)

      Törlés
    6. Uram, a cím nem marad felhasználatlanul :)
      (és a rámenős csajszi megrökönyödve vette észre, hogy tényleg kamu a mél cím :D)

      Törlés
    7. :D
      Örülök, hogy nem marad felhasználatlanul. :)
      (S Lamazius megrökönyödve veszi észre, hogy nem is annak válaszolt akit a Miss-nek hitt. :D)

      Törlés