2013. január 29., kedd

Igaz szerelem

Mikor igazán pocsék a napod, mikor nem tudsz magaddal mit kezdeni de ha rá gondolsz s utána nem tudod kontrollálni az arc izmaid, melyek széles vigyort húznak a pofidra...no igen, azt szerelemnek hívják! 

A mai nap egyszerűen sz*r volt! 
Keveset aludtam s fáradt voltam és ennek köszönhetően nyűgös is. 
A bal hátsó bölcsesség fogam úgy döntött, hogy megint elkezd nőni ami fájdalommal jár, vagyis még nyűgösebb voltam. 
Ez után még a naaccemű leányzó szuttyongatása sem ért szinte semmit, egy idő után totál közömbösen viszonyultam hozzá, mindegy volt mit csinált...Ez sem volt jó érzés. 
És úgy az egész, szürke, latyakos, nyomasztó, büdös, gusztustalan nap volt ez.
Viszont a buszvég fele séta közben, kiégett arcomon változás állt be. 
A mondatok, sorok az agyamig kúsztak.
A hangok kellemesen cirógatták füleim.
S vigyorogtam mint a vadalma! ^^
Mert kérem szépen ez 
A zajos, csörömpölős, pörgős, gitár zene! Egyszerűen imádom. Oda vagyok érte! Lehet bármily' pocsék a kedvem, az ilyen zenék mindig fel tudnak dobni. 
Szerelmes vagyok, beléjük mindig az leszek! 

6 megjegyzés:

  1. Te vagy az élő példa arra, hogy a zene gyógyít! ;)

    VálaszTörlés
  2. "Az" nem lehet, hogy mi ugyanabba vagyunk szerelmesek:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig bizony! ^^ Viszont ne feledd, én mutattalak be a szerelmednek úgyhogy egy életen át hálásnak kell lenned nekem! :P :D

      Törlés
  3. Egy liberális diktátor életművész...hát ez nem semmi volt, bachki!:D

    A zene tényleg gyógyít, felvidít, beindít stb...ez nem újdonság, klassz h kihúzott a gödörből ama fránya napon!
    Nem mindig vannak ott a barátok stb, akik ezt megtennék, és van h nem is rájuk vágyunk, a zenét lehet pont ezért találták ki, ez az életcélja!:P

    a Foxboro volt nálam a nyerő, de meghallgattam a többit is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet nem semmi de ez vagyok! :D
      Foxboro zseniális, és ha nem tudnád ők a Green Day-es srácok! ^^ Úgyhogy duplán imádjuk őket! ^^

      Törlés