2013. július 2., kedd

Halljuk! Nézzük!

Tegnap felkerekedtem általam oly' kedvelt Győr városába, hogy egyik álmomat elkezdjem megélni, mi szerint, elkezdek basszusgitározni.
Még előző nap néztem buszt, tudtam mikorra, hányra kell érkeznem, hogy minden jól menjen.
Jól is ment.
Aztán. 
Délután már világossá vált, hogy sosem lesz belőlem egy Christopher Wolstenholme (bár azt már a basszusgitárom kezembe vétele előtt is sejtettem) de ez azért nem vette el a kedvem. 
Az a helyzet, hogy lassan 5. éve gitározok (jó, mondjuk azt, hogy egy kiváló hangszeren bohóckodok) és egyszerűen annyira hozzászoktam a pengetőhöz, hogy képtelen vagyok ujjal játszani úgy ahogy Chris is teszi. 
De hát ez van, azért kerestem egy olyan számot amit szeretek, és a basszusfutama sem rossz. 
Nem túl nehéz, de azért egy Hooligansnél egy hangyányit bonyolultabb. ^^
Bár, a Hooligans nagy basszusjátékainál mi nem bonyolultabb??? :-o 
Mondjuk azért a Linkin Park vagy a Fall Out Boy basszusgitárosai is kiváló tehetségek, hogy ne csak a magyar tehetségeinket említsem meg. 
Akit érdekel, hogy is szól a basszusgitárom azt itt megpillanthatja a videót. 
Akit nem érdekel, az csak olvasson tovább.
Aki meg egy SeholsincsLány annak kötelező, mert láthatja Billie Joe-san Lamaziust. (s most már büszkének kell lennie Lamaziusra :P)
A további minden jót! 

u.i. Lassan meglesz az 1000. komment szóval kíváncsian várom ki lesz az! ^^ 

43 megjegyzés:

  1. azért ne add fel :) Christopher Wolstenholme sem fél óra alatt váltotta meg a világot. úgyhogy csak hajrá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan gondolod, hogy nem fél óra alatt váltotta meg a világot??? :-o :P
      Amúgy tényleg még hobbibnak fogom kezelni mint a gitározást szóval tényleg nem hiszem, hogy én fogom megváltani a világot. :D
      De köszi, a biztatás mindig jól esik! :)
      Jaj, és a második kommenteddel Te írtad be a blogom történetének az 1000. kommentjét! ^^
      Úgyhogy nyereményed egy...ööö....nyalóka??? :-o Vagy egy gombóc fagyi??? :-o Melyiket szereted jobban??? :D

      Törlés
    2. Nahát! :D

      Mondjuk legyen egy pacsi! :D

      Törlés
    3. Pacsi??? :-o Hát legyen! ^^

      Törlés
  2. Egyébként meg ahhoz képest, hogy kezdő basszeros vagy, nem tudom mi a bajod :D teljesen jó.

    VálaszTörlés
  3. Egy macska kalapban? :O Nem, nem ez egy Lamazius Billie Joe-nak öltözve...:P

    Tudod min nevettem egy jót? Azon a macin meg a nyusziképződményen a háttérbe...még egy "ilyen vén csont"-nak is vannak plüssei? :O

    Az tényleg a te hangod, vagy csak tátogsz? Mert gyanítom, hogy a tiéd...szóval én beletolnék a képedbe egy mikrofont aztán énekeljél ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vén csontot kikérem magamnak! Majd ha Te leszel közel 22, akkor megnézzük Te, hogy fogsz kinézni! :P Én még így is jóképű és szexi vagyok! ^^
      (jön a kép, Lamazius végig megy az utcán, fess, és jó kiállású! De amint befordul a sarkon és nem látja senki rögtön a derekához kap, elkezd jajveszékelni, hogy az ő korában már nem kéne megjátszani a fiatalt s erőst. :D)
      Amúgy csak tátogok...vagyis elhanyagolhatóan halkan éneklem. Ha nem vetted volna észre végig megy ám az ének szóval én nem lehetek. :P

      Törlés
    2. Jaj, és nem az enyémek az állatok hanem nővéremé. És oda raktam őket nézőknek, vagyis rajongóknak! ^^ Valakinek muszáj rajongania ezért a "produkcióért".... :D

      Törlés
    3. Attól mert megy a zene miért ne énekelhetnél? :D
      A magyar népmeséknél nem voltak ott, és most így feltűnt :P

      Törlés
    4. Hát énekelhetem, de hallani, hogy nem történt változás szóval gondolhattad, hogy Alex hangja megy tovább. :P
      Aham, magyar népmeséknél háttérbe szorultak de most úgy voltam vele, nekik is élvezni kell a rivalda fényét! ^^ :D

      Törlés
  4. Érdekes, egész hasonló nyuszim van, csak sárga :D A gitár szééép, meg Te sem vagy rossz :)
    Amúgy mit kap az ezredik? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy a gitár csodás, nem csak szép, gyönyörű! *.* Én oda vagyok érte! ^^
      És tudom, hogy nem nézek ki annyira sz*rul mint elsőre hinnénk, úgyhogy a Te sem vagy rosszat bóknak veszem, főleg azután, hogy Neked örökre brit b*zi maradok.
      Az ezredik nyalókát, vagy fagyit, de ugye általában az olvasók elérhetetlen helyeken laknak szóval ez csak ilyen szemfényvesztés. :D
      Igaz, a Te esetedben ez még meg is valósítható lehetne de mivel nem Te vagy az ezredik így buktad a fagyit, vagy a nyalókát. :D

      Törlés
    2. Óó, franc... megyek, és levetem magam egy toronyból...
      Na, most esett le, hogy mit írtam Neked :D A "Te sem vagy rossz" azt jelentette, hogy jól gitározol :D És persze, hogy az maradsz :D Persze szívből jövő szeretetből :)

      Törlés
    3. Jaj de király, hogy az maradok.... -.-
      Viszont akkor jaaaa, félre értettük egymást. :D

      Törlés
    4. Jaj, Te, tudod, hogy nem maradsz az ;) Szeretüünk :)

      Törlés
    5. Perszepersze, hogynehogyne. :P

      Törlés
  5. De fura mozgó képsort látni a szavak mellé! =o
    Egyébként ja, ügyes vagy. Kiöltözős ember!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No látod, most már el tudod képzelni a szavak mellé a mozgó Lamazius-t! Hát nem csodás??? :D
      Köszönöm szépen, és tudod, meg kell adni a módját! :D

      Törlés
  6. Jé, ez tök király:) A Magyar népmesék meg esküszöm jobb ebben a verzióban, mint az eredetiben. Szóval csak hajrá;) Jó móka a gitározás:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, hát köszönöm szépen! ^^
      És de még mennyire jó móka! Tán a hölgy is műveli??? :)

      Törlés
    2. Csak szeretné. Nagyon szeretné:)

      Törlés
    3. Helyes! ^^
      Már csak egy kérdésem van, mi az akadálya, hogy megvalósítsa ezt a Hölgy??? :O

      Törlés
    4. Nagyon egyszerű. Nincsen gitárom. Anélkül meg elég nehéz megtanulni. De ami késik, nem múlik, ugyebár ;)

      Törlés
    5. A hozzáállás jó! :)
      Amúgy mikor tervezed elkezdeni, meg milyenen szeretnél játszani??? Akusztikus, vagy elektromos, esetleg basszus??? *.*
      Ésésésésé hogyan szeretnél megtanulni??? Szobában vagy tanárral zenesuliban???
      Jaj, és így utólag is boldog születésnapot! :)

      Törlés
    6. Köszönöm a szülinapi köszöntést :)
      Egy év múlva. Az érettségi és a gitározás ugyanis nem túl jó barátok. Akusztikus. Tanárral. Azt hiszem mindenre válaszoltam.

      Törlés
    7. Nincs mit, a terv pedig jó! Előre is sok sikert hozzá s köszönöm, hogy ilyen készségesen válaszoltál! :)

      Törlés
  7. Színt vallok. Jobban lekötött a képernyőn az a jóvágású fiatalember mint a muzsika. Lamazius, (és most nem elszállni, meg hasonlók!!!) Te jólkinézel :)
    És én is jót mosolyogtam a "rajongótáboron" :D
    és plussz pont a robotellenőr kivégzéséért.

    Aztamindenit, de össze-vissza lettél most itt hirtelen dicsérve, javaslom, hogy oszd be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^ Most teljesen belepirultam. :$ :D
      De azt ugye tudod, hogy az ilyen Lamaziust dicsérő megjegyzések fogják egyszer a pusztulást hozni a világra. :D Lamazius egoja határtalan lesz és ott lesz vége mindennek. :D
      Rajongó tábor kell, hisz rajtam kívül 100ezren feljátszották már ezt. Sokan sokkal jobban is. És ezért kellett valami ami Lamaziusossá, kellően idétlenné teszi a dolgot! ^^
      És okés, beosztom, most van mit beosztani. :)

      Törlés
  8. Nahát, micsoda fess fiatalember! Mondtam én, hogy a Billie Joe szerkó az igazi, milyen sok dicséretet bezsebeltél vele:D Szóval ebben kell csajozni Miszter!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bleeee! :P
      Nekem nem kell ahhoz beöltözni Billie Joe-nak, hogy fess fiatalember legyek! :P
      Jön a kép:
      Lamazius bárhogy próbálkozik mindig csak a záródó ajtókat kapja az arcába.
      Aztán felveszi a Billie Joe szerkót.
      Már új szelek fújnak.
      Már csak a csillogó szemek, elvarázsolt tekintetek és a "megérinthetleeeek??? *.*" van. :D
      De akkor is bleeee. :P

      Törlés
  9. Ha gonosz akarnék lenni - cserébe a kiscicás kakis kommentedért -, akkor belinkelném ezt a képet: http://mm04.batanga.com/media/Artist/5/MyChemicalRomance-320x240-12091.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg ezt:

      http://www.kiskegyed.hu/lapokkepek/cikkek/48000/48156_farkaszsolti-640.jpg

      Mindenkinek Billie Joe a példaképe :D

      Törlés
    2. Zen Kertész, ez nem volt gonosz. Jól beszélsz Poison Heart, mindenki Billie Joe akar lenni! ^^
      De amúgy nincs bajom a My Chemical Romance-szal, sőt több számukat szeretem is szóval tök jó, hogy ők is öltözködnek/tek így! ^^

      Törlés
    3. Poison Heart, a mindenkinek Billie Joe a példaképe, no ezért megérdemelnéd, hogy a neved bronzba öntsék és így fenn maradjon az utókornak! ^^
      Viszont ezért a képért én kitekerem a nyakad. :D
      Nézem, Farka Zsolti, ki a t*köm az...meglátom....ez megalázó... -.-
      De amúgy nem, igazság szerint neki menő, hogy vannak más király emberek akik úgy öltözködnek mint ő. Pontosabban, úgy öltözködnek ahogy őt öltöztetik. :D

      Törlés
  10. Nincs abszolút (csak abszurdum) hallásom, de a magyarnépmesés szerintem nem abban a hangnemben van, amiben játszod - ettől függetlenül nekem tetszik a produkció ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, nekem meg még annyira sincs abszolút hallásom, ahogy a videó bizonyítja. :D
      Változtatni már nem tudok rajta, plusz így tökéletes, Lamaziusos. Tökéletlenül tökéletes! ^^
      És köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  11. Én is szeretem pár számukat, cédém is van tőlük, de gondoltam, fiúként majd mélyen érint, de hát nem jött össze.
    Hiába, akarva sem tudok gonosz lenni. *kunc-kunc*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem érintett mélyen. :P
      De a szándékot díjazom, Miss Gonosz leszel mostantól! :P :D

      Törlés
    2. Neeee... Nem tudom, a Miss a rosszabb-e vagy a Gonosz. *kétségbeesetten toporzékol*

      Törlés
    3. Hát, ezt magának kell eldönteni Miss Gonosz. :P
      De ne hisztizzen mert viszem a csap alá lenyugodni! :P :D

      Törlés
  12. Ismét ide keveredtem, és meg kell mondanom, hogy igen tehetséges vagy. :D csak így tovább :D

    VálaszTörlés