2013. július 22., hétfő

65 óra és ami mögötte van

- Ennyi órát dolgoztam az elmúlt 7 napban. 
- Eme idő alatt belém szeretett egy kislány, akinek az anyukája szerint ez ilyen igazi szerelem első látásra volt a kis hölgyikétől. Amúgy 4 éves forma lehet és az anyukája szerint délutánonként rendre emlegetett s egy ital rendelésnél úgy biztatta, hogy "No mondj valamit, mert csak akkor fog visszajönni a pincér bácsi."
Sors és az élet iróniája, hogy engem szeretnek az ilyen apró kezű/lábú emberkék én viszont sikoltva menekülnék előlük. :D 
- Ennyi idő elég volt, hogy egy 10 éves fiú pincér bácsinak szólítson. (ennyi azért csak nem nézek ki sz*rul :D)
- Ezekben az órákban kérdezte meg az egyik idősebb vendégünk, hogy a kislány (aki oda van értem) az én kislányom??? Mert, hogy megbabonázva figyeli minden mozdulatom és ugyan olyan szépen mosolyog mint én. 
Mondtam neki, hogy azért ennyire nem vagyok öreg, de még mindig jobb mint ha 11 évesnek nézne. :D 
- Egy szakmunkás tanár szerint nagyon intelligensen viselkedek és intelligens felszolgálásban részesítem őket. Már sok gyerek megfordult a keze alatt s úgy látja, hogy én nem csak megjátszom a dolgot. 
Mondtam neki, hogy köszönöm és a végén még elpirulok. :$ 
- Egy másik idős férfi (diplomata) azt gondolta, hogy főiskolán tanulom a dolgot mert, hogy olyan figyelmes, jól nevelt, és intelligens vagyok. 
- Eme órák alatt sikerült egy 20-%os borravalót összehoznom. 
- Megismertem egy újabb pincér tanulót, ki leányzó, csinos, totálisan szélsőséges, kinézete üti a belső értékeit és nem tudok vele mit kezdeni. Nevetségesen zavarba tud hozni és folyamatosan ki akarja erőszakolni a bókokat. De megmondtam neki, hogy nincs gyerek nap. :D 
Flörtöl és van pasija. Csak, hogy kerek legyen a sztori. 
- Megismertem egy másik pincér tanulót, aki szint úgy csini, de 15 éves. Fél Zoli bácsitól úgyhogy lesi az utasításaimat és tanulni akar úgyhogy én leszek a mestere. :D Nem kérdés, hogy próbálok mindent átadni neki, viszont a három pincér felé fogom irányítani, hogy ők a májerek, kérdezze végig őket is mert mindegyiktől naggggyon sokat tanulhat. 
- A napok és órák amikor megtanultam alvás nélkül élni. 7 napból 5nél reggelre mentem ami azt jelenti, hogy 7 óránál sosem aludhattam többet, vagyis, már jó rég nem érzem magam kipihentek. 
Ami mit jelent??? 
Tegnap azt vettem észre, hogy a Ki van kint-et éneklem és futva csúszok be a konyha fehér mosogatós részébe. 
Ha részeg vagyok vagy ha nagyon fáradt, akkor szabadul el igazán a gyerek! ^^ 
- Eme órák alatt énekeltem azt, hogy "all those you've loooved" meg "Dancing shoes" és persze a "a szexet a pezsgő csinálja".
. És persze eme órák mögött az is van, hogy élvezem amit csinálok. Hulla vagyok de nagyon élvezem! ^^ 

14 megjegyzés:

  1. Mit sír a Bácsi? Nem nézel ki sz*rul. Csak öreg vagy, mondjuk ki őszintén. :P Amúgy meg nem is értelek...nekem (pedig csak 18 vagyok) csókolom-mal köszönnek a 11 évesek, azért mert szemüvegem van. Höhö :D
    *Megsimizi Kalapos Úr fejét, mert ügyes volt és jó munkát végzett*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha. :P Nem vagyok öreg, vagy legalább is nem annyira. :P
      De még mindig jobb ilyen korúnak lenni mint olyan kis pisisnek mint egyesek! :P És fiatal kora ellenére is csókolommal köszönnek neki, no hát igen, az megalázó. :D

      Törlés
  2. Príma! Mindenestül príma bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor végül is egy öreg vonzó és intelligens fiúnak nézett az átlag, aki nem mellesleg a szívtörést már a fiatalabb korosztálynál is elkezdte. Nem rossz, nem rossz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Düddő. :D
      De amúgy jót nevettem a leíráson. :)

      Törlés
  4. Akkor egálban vagyunk, mert én is a tiéden :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon, hogy düddő??? :-o Elég könnyű Téged boldoggá tenni! :D :P

      Törlés
    2. :DD Neeem. A bejegyzésre gondoltam.

      Törlés
    3. És mi volt abban vicces??? :D Tényleg könnyű Téged boldoggá tenni! :D :P




      S többé nem látták Veronikát Lamazius blogján....
      :D

      Törlés
    4. Héé, lehet, hogy könnyű boldoggá tenni, de nem könnyű megbántani :)

      Törlés
    5. Akkor Te elég jó "anyagból" készültél. :D

      Törlés
  5. Na mostantól én is hívhatlak úgy, hogy 'pincér bácsi'?:D:D
    Mert engem meg általában 14-15 évesnek néznek, és leesett állal bámulnak rám, amikor megtudják hogy 18 vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hívhatsz pincér bácsinak! :P Csak 22 vagyok, nem pedig báácsi! :P
      Amúgy igen, nálam is ez van, ha nincs borostám akkor 4-5 évvel simán fiatalabbnak néznek és megdöbbennek ha megtudják az igazságot. :D

      Törlés