2013. július 4., csütörtök

A pillanat...

...amikor nem értesz semmit!

Én úgy vagyok ezzel a Sors dologgal, hogy van és, hogy mindenkinek meg van írva. Most nem fejtem ki részletesebben, tán majd egyszer szentelek neki egy hosszabb írást. 
De úgy vagyok vele, hogy tényleg a nagy dolgok, mindig okkal történnek. 
Én viszont ezt nem értem. 
Ez tényleg az a pillanat amikor nem értek semmit. 
Nem értem miért ebbe az országba születtem.
Nem értem miért ebbe a városban nőttem fel.
És nem értem miért ilyen emberek vesznek körbe.

Totálisan idegennek érzem magam benne. 

10 megjegyzés:

  1. Ha úgy vesszük, hogy van Sors, talán azért ott nőttél fel, ahol, mert el kellett sajátítanod egy bizonyos értékrendet, ott találkoztál emberekkel, akik hatottak rád, akiknek a tetteiből levontál következtetéseket, szóval kellettek bizonyos impulzusok a jellemfejlődésedhez, amivel majd beteljesíted a Sorsod, és talán veled is kellett találkozzon néhány bizonyos ember, hogy általad valami újat nyerjenek, még ha nem is gondolnád.
    És hogy miért ebbe az országba születtél...? Talán mert az ember sokszor nyughatatlan, és ritkán marad ott, ahova született, de talán mégis van ott egy-két elintéznivalója, mielőtt továbbáll. Amolyan apró-cseprő dolgok, amiket talán nem is érzékel.
    Azt hiszem, én is hiszek a Sorsban. Néha nem akarok, mert félelmetes a gondolat, hogy valamit nem tudsz kikerülni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazság szerint amiket leírtál nagyjából én is ezekre gondolok!
      Hölgyem, ez egy nagyon kerek és bölcs komment volt! :)

      Törlés
  2. Kaptál tőlem egy díjat :) Kedvenc blog. (kvkozi.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
  3. Tőlem is kaptál. :) a blogomon megtalálod :)

    VálaszTörlés
  4. Szia neveztelek egy díjra!
    http://listentother.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy megtisztelsz ezzel a díjjal! :) Nem gondoltam volna, hogy olvasod a blogom úgyhogy így még nagyobb örömet okoz!
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  5. http://seholsincslany.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
    Meglepetés Miszter!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepi ^^

      http://kisgyermekpanaszai.blogspot.hu/2013/07/megtiszteltetes.html
      Már biztos a cipőcskéd tele van ezekkel..xD

      Törlés
  6. http://madarlelkulany.blogger.hu/
    Tőlem is kaptál:)

    VálaszTörlés
  7. Viktória, Habospite, Seholsincs Lány, Poison Heart és Madárlelkű Lány köszönöm szépen, hogy megtiszteltetek ezzel a díjjal mert mindegyikőtöket nagyszerű bloggerínának gondollak! :)

    VálaszTörlés