2013. június 30., vasárnap

Amikor büszke vagyok magamra!

Ez az a pillanat amikor büszke vagyok magamra! ^^

Egy-két hónapja bevezettem azt, hogy totálisan random módon, épp amikor a kedvem tartja a napszaknak nem megfelelően köszöntöm az embereket (pontosabban az alkalmazottakat) a hotelban. 
Megjelenek nagy mosolyommal az étteremben, meglátom Zoli bácsit és már jön is a:
-Pálinkás jó reggelt Zoli bácsi! ^^
Mind ezt délután 3 órakor. 
Aztán persze van olyan mikor reggel fél hétre kell mennem, (mint ma) akkor jön a szép jó estét kívánok mindenkinek! ^^ 
A pincéreket ez annyira nem rázza meg. Az elején még kérdezgették, hogy megsütött a nap, vagy túl sokat aludtál, esetleg túl keveset, nem volt meg a napi 12 óra alvás. (közben meg csak max. 8 órákat alszok csak hát felnőttek, nekik az már felfoghatatlanul sok) De hamar rájöttek, hogy ez csak egy újabb szakasz és egy újabb szelet Lamazius elmebajából! ^^ 
A konyhán ezt már nehezebben kezelték hisz ott nem töltök annyi időt, így nem is ismernek annyira. 
S bár még mostanság is meg tudom őket lepni, de azért egy vigyor után már ők is helyén kezelik a dolgokat. 
No de, nem erre vagyok büszke. Ez csak színtiszta elmebaj. Ilyen mindenkivel megeshet. 
Amire büszke vagyok az az, hogy....

Rászoktam arra, hogy étkezés közben rövid koncerteket nézek. 
Ma vacsinál Green Day-en volt a sor.
Két szám lement, kezem lábam járt, így rágtam és táplálkoztam (De csak azért mert az anyukám nem látta és így nem tudott rám szólni, hogy félre nyeeeelsz, ne mozogj annyit, egyél rendesen. Úgyhogy lázadtam ezerrel! ^^) mikor is Billie Joe megszólalt, hogy
"-Good Morning Reading!" 
No már most korom sötét volt szóval szűrjük le a tanulságot. 

Úgyhogy elöntött a büszkeség! 
Elmebeteg vagyok, egy büszke elmebeteg! ^^ 


Tegnapból pedig egy rövid beszélgetés Zoli bácsival. (aki amúgy az egyik pincér)
- Na gyere Dezsőke. (Zoli bácsi)
- Nem vagyok Dezsőkeee. (én)
- Akkor legyél Juliska ha ennyire válogatós vagy. (Z.b.)
- Juliska sem akarok lenni.....mindig is Zsófi akartam lenni! 


Ennyit akartam. Legyetek jók, minden jót! 

24 megjegyzés:

  1. Erről a pár utolsó sorról ez jutott eszembe:

    emos: depi vagyok öngyi leszek.
    transzfesztita: Peti vagyok Gyöngyi leszek.

    VálaszTörlés
  2. Én majd csak akkor leszek rád igazán büszke, ha végre lesz Billie Joe szerkód!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dolgozom az ügyön! Bleeeeee. :P

      Törlés
    2. Fáradt vagyok..azt olvastam..ha végre Billie Joe leszel.. xD

      Törlés
    3. Peeersze! Valld csak be, hogy olyan vagy mint Seholsincslány, folyton csak a szesz meg a szesz! :P :D

      Törlés
    4. Én csak osztálytársam szavaival élve "Baileys-t iszok reggelire kakaó helyett" :D Egyébként meg neeeeeeeeeem!

      Törlés
    5. Ahamaham, én is ezt mondanám! ^^ :P
      De amúgy jó ez a "mondás". :D

      Törlés
  3. "- Juliska sem akarok lenni.....mindig is Zsófi akartam lenni! "
    ezen így korán reggel besírtam. :D
    Jó reggelt Zsófi. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korán reggel??? Leányzó fél10kor írtad... :D Neked az korán??? :D
      Amúgy jó délutánt, mert már az van.

      Törlés
  4. nem bánnám, ha a munkatársam lennél, ha ilyeneket csinálsz :)

    ...és méééér nem kapcsolod már ki ezt a hülye betűellenőrzést, nincs is már kedvem ilyen szenvedések árán kommentálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én sem bánnám ha munkatársak lennénk! ^^
      És azért nem kapcsolom ki mert rettegek a mindenféle botkommentektől. :S :D
      Amúgy most megnéztem de nem találom, hogy hol lehet kilőni... :-o
      A kommentmoderálásnál nálam soha van beállítva szóellenőrzéses izét meg nem találtam szóval ha felvilágosítasz, cselekszem.

      Törlés
    2. Beállítások/Bejegyzések és megjegyzések/Szóellenőrzés megjelenítése: NEM :)

      Botkomment? hát, ha olyan lesz, majd kitörlöm. :)

      Törlés
    3. Nem értem miért nem szúrta ki a szemem mikor én ott már jártam és emlékeztem is rá, hogy van ilyen... :-o :$ :D
      Köszi, ha minden igaz mostantól nem kerülsz többé infarktus közeli állapotba. :D :P

      Törlés
  5. Hát te nem vagy normális, és ezt most a szó legjobb értelmében mondom :D Már megint nem értik itthon, hogy miért röhögtem fel hangosan. Már majdnem lekörözöd Vavyan Fable-t. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor én ezt bóknak veszem, könyörtelenül! Pirulok is, ahogy kell! :$ :)
      Amúgy bevallom, nem ismerem Vavyan Fable munkásságát de ha még ennél is nagyobb ökörségeket tud összehozni akkor úgy hiszem, itt az ideje, hogy megismerkedjek vele! ^^

      Törlés
  6. Helyes:) Vigyázat! Földön fetrengést és gyomorfájást okoz hosszú távon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nevetés okozza az akkor kiváló dolog! Még ha így leírva annyira nem is hangzik jól. :D

      Törlés
  7. A nevetés hát. Tudod, olyan érzés, mint amikor annyira csikiznek, hogy nem kapsz levegőt. Bele lehet abba halni? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö, nem hiszem, hogy bele lehet halni de az elég komoly érzés. Velem is előfordult már, hogy potyogtak a könnyeim és mellé alig kaptam levegőt.
      Tényleg egyre szimpibb a mi emberünk! ^^

      Törlés
  8. :) Pedig én úgy akarok meghalni. Persze nem most. De milyen vicces lenne már. Ráírnák a síromra, hogy nevetés közben elhunyt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem félre nyeltem a reggelim. Te elég düddő vagy. :D De kétségtelenül ütne a dolog és legalább szép halálod lenne! ^^

      Törlés
    2. Ezt a kifejezést még nem hallottam, de elég vicces :D Bocsánat, nem szerettem volna a halálodat okozni, bár evés közben sem lehet olyan rossz feldobni a pacskert..:DD

      Törlés
    3. Amúgy van benne valami, az evés meg az alvás közbeni halál tán annyira nem pocsék. :D Legalább valami olyat csinálsz amit élvezel. :D

      Törlés