2013. június 4., kedd

Szeretem

-Szeretem a nyári esték illatát.
-Szeretem a gyanta illatát.
-Szeretem a csillagokat, csillagképeket fürkészni az égen.
-Szeretem a téli reggelek napfelkeltét buszból nézni. 
-Szeretem a frissen nyírt fű illatát.
-Szeretem a tigrisliliomot és pókliliomot.
-Szeretem az őszi avartakarót, s abban gázolni. 
-Szeretem mikor eső után átgázolhatok biciklivel a pocsolyákon.
-Szeretem ha a pocsolyákban ugrálhatok.
-Szeretem mikor eláztatja hajamat az eső.
-Szeretem mikor járdák, parkolók patkáján sétálgatok.
-Szeretem mikor Győrben kis "kőkerítések" tetején sétálhatok.
-Szeretem séta közben végig húzni az ujjaim házak, kerítések, fák oldalán.
-Szeretem dúdolni, énekelgetni a dalokat melyek a fülemen szólnak.
-Szeretem a germán állatokat, az angol zenészeket és az amerikai punkokat.
-Szeretem versírással, dalszöveg írással, gitározással, rajzolással, festéssel elütni az időm, még ha egyik sem megy.
-Szeretem az elektromos gitárom.
-Szeretem a jó verseket, dalszövegeket.
-Szeretem a jó könyveket.
-Szeretem a jó filmeket.
-Szeretem megadni a módját az étkezésnek és szeretem a fűszeres, ízletes ételeket.
-Szeretem a Colát, a Kozelt, egy finom félszáraz Rosét és egy kiváló minőségű pálinkát.
-Szeretem mikor forog a világ, oldódnak a gátlások, és csúszik a hang meg a kép.
-Szeretem a forró habfürdőt.
-Szeretem mikor eljön az est, az ember bevackolja magát a takaró alá, várat épít a buksija köré, összekuporodik, s lassan álomba merül.
-Szeretem, hogy bolondnak, őrültnek, bohócnak, nem normálisnak tartanak. 
-Szeretem a dús és sötét hajam, a "női" szemem és a "baba" kacsóim.
-Szeretem mikor hosszabb a hajam, s kalappal úgy nézek ki mint valami Amerikába bevándorló olasz utcazenész.
-Szeretem zselézni a hajam és félre nyalni a hajam.
-Szeretem a baba popsi simaságú arcom és szeretem mikor borosta fedi.
-Szeretem a tornacipőm, fekete farmerom, ingeim és nyakkendőim, kalapom, no meg persze a pólópokolos pólóim.
-Szeretem az öltözködésem és szeretek bele új dolgokat vinni.
-Szeretem a Kistehén Tánczenekar Szerelmes vagyok minden nőbe című számának ama sorait, hogy "Szerelmes vagyok, minden nőbe, csak azt nem tudom, hogy kibe kibe kibe"
-Szeretem az elvarázsoltan flúgos lányokat.
-Szeretem ha egy lánynak lehet udvarolni, és kell is.
-Szeretem ha a bókoktól felszabadul a hangulat.
-Szeretem a gyengéd mosolyokat, a huncut pillantásokat és az elpiruló arcokat.
-Szeretem mikor egy lány kér elérhetőséget.
-Szeretem mikor a lány nem tudja de én már igen, hogy felszedtem.
-Szeretem mikor a lány azt hiszi, hogy felszedett, közben én szedtem fel.
-Szeretem a kavargó gyomrot, remegő térdet és a zavarodottságot.
-Szeretem ezeket legyőzni.
-Szeretem ha egy lány nagyon csinos és nőies, de mind ezt nem 17ezer aranygyűrűvel, hosszú műkörmökkel és két kiló sminkkel próbálja elérni.
-Szeretem a hosszú combokat, miniszoknyát és csipkés fehérneműket.
-Szeretem mikor a sejhajom a falnál, lábam a falon, kezeim meg szanaszét hevernek az ágyon, s így múlik az idő a gondolataimban.
-Szeretem az angol humort, Monty Pytont és a L'art pour L'art-t.
-Szeretem, hogy életművész vagyok.
-Szeretem a régi épületeket, a kúszó növényekkel benőtt falakat és kastélyokat.
-Szeretem Nagy Sándort, a rómaiakat és az ókort.
-Szeretem, hogy komolyan komolytalan vagyok és komolytalanul komoly. 
-Szeretem, hogy unokatestvérem szerint középszinten vagyok szellemi fogyatékos.
-Szeretem a macskákat és a kutyákat.
-Szeretem a havasi cincért.
-Szeretem a pitypangok ejtőernyőseit lábammal útjukra küldeni.
-Szeretem bővíteni a tudásom, és utána olvasni minden olyannak amit nem tudok.
-És ezen kívül még millió egy dolgot szeretek. ^^ 

19 megjegyzés:

  1. "Szeretem mikor a lány nem tudja de én már igen, hogy felszedtem."

    Honnan tudod, hogy felszedted? Lehet csak hülyít :D
    Te kutyatejgyilkos :(
    Mitől van neked női szemed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az emberi reakciókból sok mindent le lehet szűrni! ^^ Csak figyelni kell a testbeszédet.
      Azért vannak női szemeim mert férfiakhoz képest sok szempillával rendelkezem. Sőt, sok nőnél is több szempillám van. :D

      Törlés
  2. "-Szeretem mikor járdák, parkolók patkáján sétálgatok." - én is, de olyan kis bambi vagyok, hogy mindig megbotlok valahogy :D:D

    Egyébként: Szeretem ezt a bejegyzést.:D:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát engem is láttak már sikoltozva innen-onnan leesni az emberek úgyhogy tudom miről beszélsz. :D
      És örülök neki ha tetszett! ^^

      Törlés
  3. "léleksimogató írás" :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó:) Képet kaptam/kaptunk Lamaziusról.

    Jól összeszedted ám, tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen s örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  5. Á, és mi van az utálomos bejegyzéssel? Vagy az már túl komor lenne? :D Nekem akkor lenne ,,teljes" a kép. Na jó, akkor se. Elégedetlen-telhetetlen infószipolyozó vagyok.

    ,,Szeretem a gyanta illatát."
    Szeretem, ha egy hímnemű gyantázza a lábát, és női szemei vannak. Na jó, vicc vót. Tudom, hogy más gyantára gondoltál. (Ugye..?) :D

    Amúgy meg... Boborján 4ever!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utálomos bejegyzés nem lesz! :P Max. nem szeretemes. :D De amúgy tervezem, hogy egyszer azt is összeírom.
      Hogy, gyantázom-e a lábam??? :-o Ez csak természetes, és női szemeim is azért vannak mert kihúzom őket. S ha tudnád, hogy amúgy a körmeim is festem és időnként női ruhákban vagyok..hohóóó. :D

      Persze nem.
      Fenyőgyantára gondoltam. ^^
      S szeretem a kis tuják "virágjukat" leszedni s azt darabokra cincálni mert annak is tök jó kis illata van! ^^
      És Boborján tényleg istenkirály! ^^

      Törlés
  6. "Szeretem a hosszú combokat, miniszoknyát és csipkés fehérneműket."
    Ööööm..Lamazius..nem is tudom, hogy kérdezzek rá, de....nem kényelmetlen viselet a miniszoknya és a csipkés fehérnemű számodra?:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :,D
      Mit mondjak???
      Mikor láttam, hogy Te kommenteltél s mikor láttam, hogy idézel akkor valahogy az ugrott be, hogy úristen mekkora labda...
      S persze, hogy Te csaptad le! Nem csalódtam! ^^
      Tényleg könnyesre nevettem magam! :,)
      Amúgy meg attól függ milyen fehérneműről van szó. Egy csipkés francia bugyi kifejezetten kényelmes viselet de egy tanga....hűhűűűűű....tudod mire gondolok. :D

      Törlés
    2. SeholsincsLány, LOL. :D Nekem is van ám egy lentebb. ;) :D

      Törlés
    3. Észleltem, hogy van egy lentebb...
      Hát, Seholsincslányé jobb volt. :P Az övé jó volt. :P :P :D

      Törlés
  7. Jaj, mennyi mindent lehet szeretni... ez embernek sokszor fel sem tűnik... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony, mert az ember csak megy, se lát, se hall. Bezzeg egy gyerek! ^^

      Törlés
  8. Szeretem az életet, minden bújával/bajával/szépségével, örömével.
    Örülök, hogy ma erre jártam s olvashattam - ilyen bejegyzésre csak egy nagy virtuális gratulációt tudok adni, de azt minden jóval együtt! Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a nagy virtuális gratulációt! ^^

      Törlés
  9. "Szeretem zselézni a hajam és félre nyalni a hajam."
    Hogy éred el a hajad a nyelveddel? :O :D :P

    VálaszTörlés