2013. június 21., péntek

Billy Talent, nagy színpad meg a lány

Nehéz elhinni de már csak két hét és megyünk Billy Talent koncertre!!! ^^ Úgyhogy úgy döntöttem mostantól minden bejegyzésem végére rakok egy számukat. Ami viszont még örvendetesebb hír, hogy nővérem egyik kolléganője (azt hiszem ő mondta) azt mondta, hogy élvezni fogjuk az egész Voltot és érdemes előbb odamenni. Hát mi így fogunk tenni így remélhetőleg tényleg jól fogunk szórakozni, továbbá olyan koncerteken vehetünk még részt mint Papa Roach és ITI. Ha ezeket nézzük akkor tényleg nem okozhat csalódást a nap! ^^ 
Aztán. 
Ma láttam. 
Igen, őt! 
A lányt! ^^
És egyedül volt! 
Mondanom sem kell nagyon megörültem neki. 
Le is csaptam! Megláttam, tervet kieszeltem s akcióba lendültem. 
Cél az volt, hogy elé kerüljek hisz hátulról leszólítani nem az igazi, így kis kerülővel pár perc múlva már szembe is jött velem. (ilyenkor milyen vicces ha mondjuk azt mondom, hogy "jééé micsoda véletlen, hogy összetalálkoztunk^^ :D)
Egyre közelebb és közelebb ért hozzám.
Ééééééééés!!!! ^^
Qrvára nem ő volt. -.- 
Mondjuk elmehetne valami rokonának de nem ő volt. 
Néztem rá az elfojtott sziámmal a buksimban, ő is rám pillantott majd nyugodtan tovább sétált. 
Semmi mosoly, semmi sziaaaa, semmi. 
Ekkora szívást. Ezért tettem egy kerülőt, a semmiért. 
De így utólag rájöttem, hogy hülye voltam. 
Ki kellett volna engedni azt a sziát mert biz helyes leányzó volt. 
Simán elsüthettem volna a: 
-Sziaaaa. (széles mosollyal és örömmel az arcomon ráköszönök)
-Szia. (ő visszaköszön, hisz bár nem ismer de a szüleink arra tanítottak, hogy ha ránk köszönnek köszönjünk szépen vissza)
-Mi újság, hogy vagy??? (mondom továbbra is vidáman és mosolyogva)
-Háát....ööö...jól, köszi. (nem ereszti túl bőre a sztorit hisz a fejében továbbra is az játszódik le, hogy "Ki ez???")
-És veled mi a helyzet??? (kérdez vissza, hisz bennünk is megvan a "how are you? I'm fine, thanks, and how are you? I'm okay, thank you" dolog, plusz ez a pár mondat újabb pár másodpercet ad neki, hogy kitalálja, honnan is ismerjük egymást, s ilyenkor ha elég szépen mosolygunk, bizony a másik félben elindíthatunk egy enyhe bűntudatot, hogy "úristen, ez itt mosolyog és érdeklődik...valahonnan ismer...viszont, én nem emlékszem rá...ez de kínos, csak ki ne derüljön :S)
(Persze, vannak olyanok akiknek gyorsabban vág az esze és hamar rájönnek, hogy nem ismerjük egymást, vagy egyszerűen gondolkodás nélkül megkérdezik, hogy honnan is ismerjük egymást. Ha ez megtörténik, akkor persze eme rész átugrásra kerül.) 
-Köszönöm kérdésed, én is megvagyok...(mesélek neki egy keveset)
(Viszont az emberek alapjában véve nem tudnak hazudni és nem tudják azt tettetni, hogy mennyire örülnek a találkozásnak a régi ismerőssel, akit nem is ismernek és nem tudják elrejteni az arcukról ama vonásokat ami azt bizonyítja, kegyetlenül forognak a kerekek ott fent és próbálja kitalálni, hogy akkor most én ki is vagyok.)
(És ilyenkor jön az a rész, hogy)
-Öööö...egy picit úgy...hogy is mondjam....olyan az arcod mintha nem is ismernél...nem emlékszel rám??? Tudooood, tavaszi szünet...szombat este....Pikk...(Mindig hagyunk egy kis hatásszünetet a szavak között, hogy a lány hadd gondolkodhasson, plusz, mivel most találjuk ki a sztorit, ezért kell is az a kis hatásszünet. És persze azért is beszélünk szavakban, hisz nem kell bonyolítani mert a végén még belesülnénk.)
(Látod értetlen és továbbra is gondolkodó arcát ezért...)
-Ejjj, hát hogy felejthetted el azt az estét, Eszter??? 
(Ilyenkor bízunk abban, hogy nem Eszternek hívják, hisz így könnyebb a dolgunk, persze ha Eszter az sem baj, későbbiekben a vannak véletlenekkel magyarázhatjuk a dolgot.)
(Most nem Eszternek hívják.) 
-Engem nem Eszternek hívnak!
-Óóóó...ööö...akkor én most vagy elfelejtettem a neved, vagy összekevertelek valakivel....("basszus" fejet vágunk) 
-Szerintem összekevertél valakivel, mert az a helyzet, hogy én nem emlékszem rád. 
-Óóóó istenem...ez gáz. Ki tudja hova mész és mi a dolgod, erre jövök én, leszólítalak tök idegenként, szóval tartalak, ahogy láttam picit még meg is zavartalak és akkor kiderül összekevertelek valakivel. Hűűű de kínos....Nagyon nagyon sajnálom! (Ilyenkor már be lehet vetni a Shrek macska nézést.) 
-Jól van, semmi gond. (Mert alapjáraton jól neveltek vagyunk és ha még nem is így gondoljuk, de nem szedjük le a másik fejét.) 
-Mondjuk azért bármennyire is kínos ez most nekem, tényleg nagyon sajnálom, de azért vicces az, hogy két  ember elkezd beszélgetni, érdeklődnek egymás felől, egy keveset elcsacsognak, s a végén azért csak kiderül, hogy amúgy egyáltalán nem ismerik egymást. 
(Itt már lehet újra mosolyogni, esetleg hozzá tenni, hogy hoztam már megint a formám, elmondani, hogy velem megszoktak ilyen kínos, de azért vicces történetek esni. Mert bizony így van, és bár lehet, hogy a kínos sztorik az embert lúzerré tehetik, de azért csak-csak sikerül kimásznom belőle jól s mindenki tudja, a legszebb öröm a kár öröm, ezért az ilyeneket, hogy nem tudtam elmondani azt, hogy tegnap melegebb volt 2 vendég előtt, vagy hogyan fordultam neki tálcástól az oszlopnak, imádni szokták. Nem beszélve arról, hogy összességében véve mindenkiben lakozik egy béna. És pont ezért ez egy nagyon jó beszédtéma. Kezdésnek tökéletes, mosolyt csal az ember buksijára s ilyenkor már lehet azzal folytatni, hogy ezt akár folytathatjuk egy fagyi, vagy valami üdítő társaságában. Szerencsére nem szokták visszautasítani! ^^)
Amúgy tényleg leszűrhető a tanulság, nincsenek véletlenek. 
Csak Lamazius! ^^ :D 
(és most gonoszan vigyorog és dörzsölgeti a tenyerét^^) 
Végül pedig a beígért Billy Talent szám. Zseniális a gitárja, meg úgy az egész szám nagyon jó! ^^ 


Minden jót! :) 


16 megjegyzés:

  1. Szia. :)
    Bocsi hogy itt írok, biztosan nem tudod ki is vagyok. Először a verseidet olvastam, aztán valahogy idekeveredtem a blogodra. Aztán rájöttem, hogy annyira ismerős vagy. :) Agyaltam, és beugrott, hogy szerintem veled beszéltem anno egy csomót msn-en.(talán kicsit több mint 3 éve)
    Nem tudom emlékszel -e :)

    Amúgymeg nagy respect a billy talentért. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      A verseimről, vagyis "verseimről" inkább ne beszéljünk. :D
      Amúgy emlékszem, persze, hogy emlékszem! Hogy, feledhetném a Grenma lányt?!? :)
      Látom az AFCről leszoktál, amit nem bánok. S továbbra is jó a zenei ízlésed! ^^
      Majd ellátogatok a blogodra ígérem.
      Amúgy meg szerintem van az már 4 éve is lassan. Nem most volt. :-o
      És a Billy jóóóóóóóó, köszi! ^^

      Törlés
    2. Jaj de örülök, hogy emlékszel. :D Pedig milyen rég volt már. :D
      Képzeld el, még a naplózott beszélgetéseket is megtaláltam. :D
      Amúgy nyugodtan nézz be a blogomra, bár nem egy nagy szám. :D

      Törlés
    3. Persze, hogy emlékszem, mondom! :)
      Mondjuk én a naplózott beszélgetéseket már nem tudnám megnézni mert msn sincs már a gépemen. :D
      És befogok nézni, ígérem, azt meg majd én eldöntöm, hogy mekkora szám! :P

      Törlés
  2. Ez mekkora szívás, velem is fordult már elő nem egyszer ez >.<
    De olyannal is, akit nem akartam látni, és mikor láttam, hogy nem ő, nagy kő esett le a szívemről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát van ilyen. :D
      De már picit zavar, hogy az istenért nem akar összejönni. >.<

      Törlés
  3. Velem amúgy ez sűrűn előfordul, hogy már majdnem ráköszönök valakire, aki nem az akinek hiszem...:D De egyszer volt olyan is hogy rámköszönt egy srác, hogy "szia, mi újság, rég láttalak..." Aztán kiderült hogy összekevert valakivel...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez mindig vicces. :D
      Meg az mikor egymásra köszöntök és mindkettőtökön látszódik a "miért köszöntem rá, nem is ismerem :-o" . :D

      Törlés
  4. Jessszus ezt még olvasni is ritka idegesítő volt :O
    Így ne találjon meg engem senki :DXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodj meg, Téged nem fognak megtalálni, nem kell aggódnod! ^^

      Törlés
  5. "...vagy hogyan fordultam neki tálcástól az oszlopnak..." Ezt elképzeltem... :D
    Az odáig oké szerintem, ha egy te-féle srác odamenne így egy lányhoz. De mikor egy familiárisan hiperpigmentált egyed próbálkozik ilyesmivel. Kicsit sietve távoztam... :D

    VálaszTörlés
  6. Ezen jót nevettem :) Remélem összejön a találka a leányzóval. A számot pedig imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha jót szórakoztál rajta! :) Az meg, hogy szereted a számot csak a bónusz! ^^

      Törlés