2013. június 18., kedd

Sors és a hölgyek

Először is azt tudom mondani, hogy...
Meleg vaaaan, kib*szottul meleeeeeeeg!!! :,( 
(üvölti, közben sír a kis medencéjében ülve a sárga gumikacsák közt és slaggal locsolja magát.)
Aztán.
A sors keze fura játékot játszik velem.
Van egy lány.
Igazság szerint több lány is van.
Sőt, millió egy lány van, de ha nagyon pontosak akarunk lenni akkor azt mondhatjuk, hogy 3,5 milliárd biztosan van. (Igen, az öreg hölgy és egy 40-es anyuka is lány jelent jelen pillanatban.)
Szóval van ez a lány.
És egyszerűen nevetséges az egész. 
Nem tudom a nevét, nem ismerem, nem is tudom, hogy láttam-e már őt eme dolgokkal ezelőtt.
Annyit tudok róla ha találkozunk széles mosollyal köszön én meg szint úgy vissza neki, mosollyal meg mindennel természetesen. 
Azt tudjuk, hogy cuki, és azt is, hogy ránézek és ez a "zsigerből jó" szavak jelennek meg a nagy és üres buksimban. 
Magyarul eddig szimpatikus Lamaziussznak. 
Meg nem mondom miért köszönt rám anno, de örülök neki, hogy így tett. 
Azóta már párszor összefutottunk. És innen jön a lényeg.
Volt, hogy egymásba botlottunk, bocsi-bocsi, majd tova. S elkezdtem gondolkozni, hogy mintha ismerném... :-o
Aztán volt az a klasszikus, sarkon befordulsz, gyors félre lépés nehogy neki menj, de ő is így tesz. 
Majd balra lépsz.
Ő is így tesz.
Akkor jobbra.
Ő is ezt csinálja.
Majd megint balra.
A változatosság kedvéért természetesen miért is ne így csinálná.
Majd lefagytok.
Egymásra néztek.
Elvigyorodtok.
Bocsi.
Semmi gond, én bocsi. 
Vigyorogtok és kikerülitek a másikat majd tova illantok.
Aztán ezt végig gondolod újra, nevetsz egyet és eszedbe jut. Basszus, én ismerem. Aaaaa, ő az a lány. Aaaaa. 
Visszafordulsz, elindulsz, hol lehet??? Nem látod. Shit. 
És akkor a mai. 
Anyuséknál vagyok a boltban, meglátom az út túloldalán, "hohóóó", mondom én, megiszom a löttyöm, s már megyek is a túl oldalra végre elmondani neki, hogy "Szia, már sokszor találkoztunk, mindig köszönünk egymásnak de a neved nem tudom. (kéz nyújtás) Én Gábor vagyok, néha Ádám, bár Luciferként is ismernek, a neten Lamazius, amúgy polgári nevemen László." 
Lötty eltűnt, indulhat az akció! ^^ 
Kilépek a boltból és sehol. 
Ne mááááár. -.- 
No mindegy, akkor irány haza.
Keróra felpattanva hol találom meg??? Már a saját oldalamon de persze nem egyedül, egy felnőtt nő és egy korabeli lányka társaságában. 
És mindig ez van basszus. 
Ha egyedül van, nem kapcsolok elég gyorsan, vagy valami miatt (út, távolság, bicikli bármiiiii) nem üthetem nyélbe a dolgot, ha minden adott lenne, egy köpésre van tőlem csak oda kéne menni akkor ott van az anyukaapukatesóbarátnőtávolirokonésakeresztapademindbőlvagyhárom hátráltató tényezők egyike, vagy többike (tudom, hogy ilyen szó nincs, de most már van^^) így marad a széles mosoly meg a szia. 
De grrrrrrrr. 
Erre tudom azt mondani, hogy a sors keze. Valamit igenis tartogat. Nem tudom elhinni, hogy ennyiszer össze lehet valakivel csak úgy futni. Ez már nevetségesen sok találkozás. Valakit évek óta nem láttam, aztán végül újra összefutunk. Őt meg, szinte mindennap. :-o Szóval itt valami készül, érzem. Sors sz*pat (vagy segít???) de most már túlságosan is meg akarom ismerni a lányt úgyhogy egyszer lecsapok rá. :D 
Az igazán vicces az lesz, hogy megismerem és 
A: Cuki, kedves, tényleg ahogy gondolom zsigerből jó, eszméletlen a humora, már-már tökéletes de kiderül, 16-ot fogja betölteni.
B: Egyszerűen totálisan nem lesz vevő a stílusomra és olyan, de olyan szépen fonott, gyönyörűséges kis kosarat fogok kapni tőle amilyet még soha életemben nem kaptam. 
Ha valamelyik megtörténik bizisten leülök a lóherék mellé, csak most nem egy négylevelűt fogok keresni hanem keservesen és hisztérikusan fogok bőgni. (Tegnap amúgy ezt csináltam (már mint nem bőgtem :D), négy levelűt kerestem, de nem találtam, így maradt a "kamu négylevelű". Utólag belegondolva nem tudom mit gondolhattak az utcán járkáló emberek, mert annyit foghattak fel az egészből, hogy egy lassan 22 éves, erősen borostás, nagyon kócos emberi egyed, négykézláb kúszik a fűben mint valami 1 éves és vadul mosolyog. Hát no, megörültem neki, hogy újra eszembe jutottak a régi emlékek amint kerestük hármasban a négylevelű lóheréket és mekkora öröm volt ha egyet találtunk! ^^) 
De csak nem fog megtörténni, bízok a sikerben! ^^ 

Két hét múlva. 
15 éves nem hiszem el, 15 éveeeeees. :,( 
:D :D

Aztán.
Anyusom átküldött a papírboltba, hogy fénymásoltassam le a szállítólevelüket. 
Jó kisfiú módjára ezt meg is csináltam. 
És mi fogadott ott???
Egy hölgy, 30-32 éves, és hmmm. 
Rövid haja volt. 
Mit mondjak a rövid hajú nőkről??? Igazság szerint én azt vallom, hogy az első nő, aki kitalálta, hogy a nőknek legyen rövid haja, no őt kellett volna keresztre feszíteni az út szélén mert egy nőnek NE LEGYEN RÖVID HAJAAAAAA!!! >.< Én nem tudom melyik okos találta ki de egyáltalán nem menő ez a 8 éves kisfiú frizura. Rövid és semmilyen, és a 40-es vagy idősebb nők így néznek ki. (persze nem mind) Dzsízüszméri. És akkor ha hozzávesszük, hogy az idő vasfoga megrágja az alkatrészeket, akkor tényleg csak azt tudom mondani, hogy egy ilyen hajjal totálisan elvesztik a nőiességüket. 
Borzalom. :S Kiráz a hideg ha rágondolok. 
Szóval nem támogatom a rövid hajat. Egyszer egy korombeli leányzónak volt rövid haja, arra azt mondtam, hogy hűűű, Te így is dögös vagy, de tényleg ellenzem a dolgot. 
No de itt volt az eladóhölgy. 
Rövid volt a haja de jól állt neki! Egyszerűen jól nézett ki vele! Volt formája, itt rövidebb, ott hosszabb, itt elfésülve, ott egyenes. Valahogy a hölgyhöz illett s ennek örültem! ^^
S mivel csinos hölgyek társaságában valahogy beszédkényszerem van ezért elcsacsogtunk abban a két percben a melegről, az örök emberi elégedetlenségről, és a hűvösebb idő utáni vágyról. 
Végül megkaptam amit akartam s már fel is markoltam a szállítóleveleket. 
Majd jön a kedves hang:
-A másolatokat ne hagyd itt.
-Óóó....ennyire reggel lenne??? Vagy túl meleg van...ööö...de az is lehet (ekkor felnéztem a hölgyre papírrendezkedés után)  hogy a hölgy gyönyörű szép szemei zavartak meg. (ekkor már bevetettem csibészes mosolyom)
Mit mondjak??? Jó dolog zavarba hozni egy ilyen korú csinos hölgyet! ^^ 
Megköszöntem szépen aztán továbbálltam. Amúgy tényleg gyönyörű szép zöld szemei voltak. ^^
Ezek után hazajöttem, megreggeliztem(11kor...) most pedig készülök az évzárómra mert valami (f*szkalap) idióta állat kitalálta, hogy délután háromkor legyen. Fantasztikus. -.- Buszozhatok a dög melegben Fehérvárra, hogy aztán jöjjek haza szint úgy a 35 fokban. 
Én tényleg legszívesebben az ötlet szülőanyját/atyját betérdeltetném a sarokba. Persze kukoricára! ^^ 
Ennyit akartam, most megyek. 
Minden jót! 

33 megjegyzés:

  1. Kapd el amikor egyedül van..szerintem biztos összefutsz még vele!

    Jó beszélőkéd van, legalábbis itt tuti..humorod is van...akkor mi lehet a gond, legalább hívd meg valamire..és akkor kideríted a dolgokat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bízom benne, hogy egyszer csak úgy alakul, hogy egyedül lesz s akkor bezony lecsapok! ^^ :D
      És köszönöm a dicsérő szavakat de nem kéne mert a végén még nagyobb egoista leszek! :D
      Már ha ennél nagyobb lehetek... :-o

      Törlés
    2. Ismerek szerintem olyan embert, akinek nálad nagyobb egoja van..bár inkább hencegésnek nevezném. Vagy fogalmam sincs minek kellene. Azt képzeli, hogy vicces, meg hogy menő. Közben rohadtul nem, és amit művel az már fárasztó és idegesítő. Pl.: Az mitől férfias, ha valaki kiterül, mint egy elütött béka és ott szenved percekig, és nem kel fel? És egy nő hamarabb feltápászkodik mint ő.("Nézzétek mekkorát estem, sajnáljatok, kérlek!"- érzetem támad ettől)

      Törlés
    3. Az gáz mikor valaki nem érzi azt, hogy szerencsétlen és mondjuk mellé még menőnek is akar tűnni.
      Amúgy mennyire kedveli a tárasaság aki körül vette??? Mert tényleg az a cink ha valaki nem érzi azt, hogy senki nem díjazza amit csinál de p azért is mert azt hiszi, hogy...

      Törlés
    4. Nem Lamazius...ennél nagyobb egoista már nem lehetnél^^
      Mert aki azt hiszi, hogy ő a legcukibb ember a világon...az nos...najóó..még elnézzük:D
      Még nem találkoztál velem:DDDD

      Törlés
    5. A társaság kellős közepe...mert éltanuló volt. De baromkodásban is élen van. (Amikor jött mindig a magatartás osztályozás visszafogta magát..és véletlen 5-ös lett -.-", de a viselkedése nem csak engem zavart. Bár van akinek így is jó volt, és fel sem tűnt neki, mekkora népművészeti cserépedény.)
      Kíváncsi lennék, hogy abból a pár haverból, hány nem érdekből van :D (Segíts már a dogában)
      Mert abban biztos vagyok, hogy a barátság fogalmával nincs tisztában ^^ A hozzám szegezett kérdéséből azt derítettem ki, hogy szerinte én barátnőmön állandóan ott lógok. Vagy ő rajtam. A barátság nem azt jelenti, hogy össze vagyunk nőve -.-"

      Törlés
    6. Megszólalt Seholsincslány... :P Lehet nem lehetek ennél nagyobb egoista de nem lehetek a világ legnagyobb egoistája! Hisz ama poszt már betöltetett. Nem akarok ujjal mutogatni pontosan ki is az. :P

      Törlés
    7. Akkor tényleg jó fej volt a srác! ^^ :D
      Részvétem miatta de látod, benne is van valami jó. Már nem lesz többé az osztálytársad! :D

      Törlés
    8. Ebben igazad van. Pestet fogja boldogítani, ha felveszik. :)

      Törlés
    9. Úristen, miért ilyenek kerülnek Pestre??? -.-

      Törlés
  2. Neked gond lenne az ismerkedés? ilyen szöveggel? :D

    naaa, neeee már, ez a rövid haj ellenesség :@

    igenis, van akinek kimondottan jól áll. Meg a hosszú haj viseletének megvannak a korszakai. Nekem is 32 éves koromig fenékig érő hajam volt, de az már akkor gáz volt:D azóta félhosszú, rövid...mikor milyen:)

    LOL lelki szemeimmel látom, ahogy négykézláb négylevelű lóherét keresel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szokott gondom lenni, de valahogy csak kimagyarázom a dolgot, addig szerencsétlenkedek míg az végül vicces nem lesz s tádáámmm. :D
      Igen, rövid haj ellenes vagy, nem tetszik??? :P
      Van akinek tényleg jól áll (de ez nagyon-nagyon ritka) de akkor is, egy nőnek legyen hosszú haja mert az áll jól neki! ^^
      A félhosszúban benne vagyok a rövid rossz. :P Le a röviddel. :P
      És látod ahogy keresem őket??? :-o Jaj istenem, nem biztos, hogy akarom tudni azt, hogy pontosan mit látsz! :-o :D

      Törlés
  3. Én nem féltelek. :) Ilyen dumával sima ügy, bármiről is legyen szó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen de azért ne essünk túlzásokba, messze vagyok még az igazán jótól! Mondjuk azt, vannak jó pillanataim de semmi sem sima ügy.

      Törlés
    2. tudod.. pozitív elvárás, pozitív hatás.. :)

      Törlés
    3. Ez kétségtelenül így van és így is szoktam hozzá állni a dolgokhoz! :)

      Törlés
  4. Muhaha,én ötlevelűt találtam tök spontán :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haaaa, akkor nem is beszélek Veled többet! :P :D

      Törlés
    2. Ha tudtam volna, hogy csak ennyi kell hozzá... :D

      Törlés
    3. Te nagyon gonosz vagy! :D

      Törlés
    4. Majd szombaton lejátsszuk :D

      Törlés
    5. Hát, még eldöntöm, hogy megyek-e. :P

      Törlés
    6. Gyereeeee *nagyon szépen néz*

      Törlés
    7. Nem néz elég szépen, nem győzött meg. :P

      Törlés
    8. Deeeeee, nagyon nagyon nagyon szépen néz (és ujjbökőst akar játszani), gyeereeeeee *.*

      Törlés
    9. Ilyen időben ujjbökdösőset játszani?? :-o Hát meg vagy Te hibbanva, lány??? :-o :P

      Törlés
    10. Naaaaaaaaaaaaa... *.* Lééééééégysziiiiiiiiiiii!! Vigyázz, ezt fogom csinálni, ha nem jössz, minden posztod alá :D

      Törlés
    11. Ugyan, dehogy fogod ezt csinálni! :P
      És majd még meggondolom. De Bencének azt mondtam, hogy nem megyek a melegre való tekintettel, az itthoni hűsölés jobban hangzik! ^^

      Törlés
    12. Nyáhá, megmenekültél :D

      Törlés
    13. És mindig meg is fogok! ^^

      Törlés
  5. Szombat! Szombat!
    Lamazius nincs gmailen, valaki szóljon neki hogy szombat reggel túra lesz. S hozza a bátyját, mert a Bány-hegyen akarok sörözni vele.
    Ha L jó fej lesz, ő is kapni fog... :D

    Geldar

    VálaszTörlés