2013. június 12., szerda

Cicababa

Tudjuk?!?
Napbarnított bőr, hosszú combok, szemre való dekoltázs. Tudjuk, az a hölgy akinek nem tudjuk elhinni, hogy nem Donald Kacsa az apja. No de nem tudom miért beszélek ilyen lányról. Akarom mondani, lényről.
Mikor nekem van egy sokkal szebb, édesebb, megszuttyongatni valóbb cicababám! ^^ Aki nem csak gyönyörűséges, de mellé, van egy olyan sejtésem, a buksiját és jobban fogja használni! ^^ (Hmmm...bár a cicababák is használják erre-arra a buksijukat...hmmm.) 
No jó, akkor mondjuk azt, hogy az eszét jobban fogja tudni használni. Ez így már helyes!
De nem akarok sokat fecsegni perverz banda (tudom ám mire gondoltatok :P), helyettem beszéljenek a képek!



Kis szentem a Masni névre hallgat köszönhetően annak, hogy van két kis folt a csöpp kis (de annál fehérebb) testén. (Igazság szerint csak a farka és az a két folt tér el a fehér színtől rajta.) Anyusom meglátta a buksiját, jéé egy masni van a fején s így lett Masni. 
Nemét tekintve. Hát ööö...khömmkhömm. (Megköszörüli torkát Lamazius, majd megigazgatja a lapjait, nem mer felnézni a közönségre. Homloka elkezd gyöngyözni, nyakkendője szorításán enyhít, szemüvegét leveszi majd megtörli homlokát. Felnéz. Újságírók milliói várják izgatottan a választ. Mindenki figyel. Őt figyelik.) Szóval a neme. Hűűű...khömmkhömm, elnézést. (kortyol párat az oda készített vízéből.) A nemét tekintve...ööö...ez legyen a mi titkunk! (mosolyog szélesen, már-már olyan Julia Robertsesen) Jaj, és persze, világbéke. (Int egyet, majd sietve elhagyja a pódiumot.)
(Az igazság az, hogy nem az a hobbim, hogy kiscicák nemi szervét nézegessem, sőt összességében véve a nagy cicák nemi szervét sem szoktam nézegetni. Ez által annyit tudok erről a pindurkáról, hogy van valami a lába közt de...Az anyjának is van valami a lába közt. Szóval...A családom egyéb tagjai is szemügyre vették és hát no....tényleg legyen a mi titkunk. Nem beszélve arról, hogy ez sokkal jobban hangzik mintha azt mondanám, hogy annyira kis butuskák vagyunk, hogy nem tudjuk megmondani a nemét. :D)
Amúgy ma 5 hetes, és valami okból nagyon szereti a lábam. :-o De az anyja is, amint a képen látható.



Tényleg ennyire szexi lenne a lábfejem meg a térdhajlatom??? :-o 
Simán el kellene indulnom egy térdhajlat szépségversenyen! ^^ Bár, úgy hiszem nincs olyan, mondjuk esélyük sem lennének ellenem, szóval! ^^ :D
Amúgy a születési helye ennek a kis ficergőnek a kutyaól, a változatosság kedvéért. Már sokadik éve oda szüli be a porontyait az anyacica, míg volt Tapi, addig egy rövid időre még ő is kiköltözött, de most, hogy már szegényem a túlvilágon keseríti meg a macskák életét, ezért tényleg gond nélkül lakhatnak bent.
Egyre ügyesebb amúgy a kis aprócska, lassan már ki-be mászik gond nélkül, nem pedig ki-be zuhan. :D
Egyre több mindent felfedez, már a lépcsőnket is megmászta, a kutyaól oldalán is próbált már mászni, kíváncsi leszek rá mikor jut el a fára.
Nagyjából ennyit érdemes róla tudni, majd ahogy öregszik természetesen jönnek majd az újabb képek. 
Zárásként még három kép.




További szép napot! :) 

20 megjegyzés:

  1. Biztos ráizgult a lábszőrödre :D

    VálaszTörlés
  2. De vicces bundája van... Kis nyomi. Mármint pozitív szeretgetős értelemben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Perszeee hogyne. :P Szóval nem szép a cicám??? Jól van, ezt megjegyeztem! :P

      Törlés
    2. Dee, nagyon csini. :D
      A múltkori vallomásaid után (,,szeretem a miniszoknyát") már úgyis mindenki tudja, hogy Te tetted rá azt a masnit.

      Törlés
    3. Ez csak természetes! Hisz bűvész vagyok, meg mentalista is egyben! ^^ :D
      Amúgy meg bleeeeeee. :P Nagy lesz aztán Rád uszítom, s megrág, nem kicsit, nagyon! ^^

      Törlés
  3. Nagyon kis édes. Bár sajnos én nem pajtáskodhatok az ilyen kis tüneményekkel, mert allergiás vagyok rájuk.. (Őszintén bevallva nem is szeretem a cicákat, de amíg picik zabálnivalóak) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor nagyobbak akkor is zabálni valóak! ^^ Láttad volna a gyönyörűséges Voldemortomat! *.* Korom fekete cicóka volt és egyszerűen sírva simogattad annyira gyönyörű dörgölődzős kis szépség volt! ^^ Imádtam, egyik legjobb cicánk volt!

      Törlés
  4. Ó, hogy mindenkinek egyszerre lesz kiscicája...én is akarok:D
    Amúgymeg igaza van Poison Heartnak:P Csak vigyázz, lehet a kacsaszájú cicababákra is érvényes:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te Seholsincslány...ezért még egyszer kapsz! :P
      Nem kell visszakérdezni, hogy mit. :P
      Kacsaszájú cicababákkal meg nem foglalkozunk. Azért van egy bizonyos szint ami alá nem adjuk. :D

      Törlés
  5. Nagyon tündér ^^ Néhány mondatodon jókat mulattam :)

    VálaszTörlés
  6. Kész lettem ettől a macskafotóktól:))
    azon filóztam, hogy vajon megérdemled Te ezt a cicát?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De gonosz! :D
      Ez csak természetes, hogy megérdemlem! ^^

      Törlés
  7. Nagyon aranyos:D
    Nekem is most lesz kiscicám:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, Te terhes vagy egy kiscicával??? :-o
      :D
      Az jó, majd képeket rakj ám ki! ^^
      És köszöni szépen, tényleg nagyon édi és azt bírom benne, hogy olyan a teste meg a szőre mint valami plüss cicának. ^^ :D

      Törlés
    2. ahaaa:D lehet, hogy ikrek lesznek:o:D
      és amint tudok, rakok képet.:) Bár a mi drága kis bajkeverőnk mindig olyan jól elbújtatja őket, hogy már csak akkor "találkozok" velük, amikor nagyobbacskák:)

      Törlés
    3. Rendben, várjuk őket! ^^

      Törlés
  8. de cuuuk! :)
    a pirospolós képek tetszenek! :)

    Volt egy cica sztorim nem régiben, munka miatt krumplikat osztottunk ki a családoknak jártuk a falukat stb, és az egyiknél négy kis cica volt, poénból mondtuk az egy éves forma kisfiúnak, hozd ide és ad nekünk a cicád...és odahozta és mondták a szülők, h elvihetőek tényleg...hát egy kis szürke lett a kolléganőmé, de én vigyáztam rá az út során. Hát hol a vállamon ült, hol dorombolt a vödörben, hol pedig szokni próbált..jól leraktam a vödröt a kocsiban, adogattuk közben a krumplis zsákokat nézek de már az ülésen szökne :D de annyiszor eljátszotta mondom jajj de dög...de tök felvidítja az embert! :):)
    Imádtam ahogy bújt, és üldögélt a vállamon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk csak egy piros pólós kép van, de sebaj, látom megint nincs meg a szemüveged. :P :D
      Amúgy tényleg nagyon cuki és a kiscicák úgy általánosan nagyon édesek! ^^

      Törlés