2013. június 27., csütörtök

Everything's magic

Igen, most, most minden oly' jó! ^^
Újra látom a színeket, a naplementét, a csillagokat, érzem a szelet az arcomon és érzem a friss illatot a levegőben. 
Újra tudom értékelni ezeket s ez jó. 
Minden oly' lenyűgözően csodás és szép. 
Pedig ez "csak" a világ ami körül veszi az embert.
De hát ennyit számít ha mind ezt meg tudod osztani olyannal aki ezt értékeli is. 
És én meg tudom osztani. 
Újra. ^^ 
S most, ahogy bátyám fogalmazott mikor meglátott, "vigyorgok mint a tejbe tök". 
(amúgy, hogy vigyorog a tejbe tök??? :-o)
Pedig csak itt ültem és kommunikáltam. 
Ennyi az egész. De még is mennyit számít. 
Nekem most mindent. 
Újra látok mindent és újra érzem és hiszem, hogy én biz' megyek s világot fogok hódítani! 
Úgyhogy köszönöm. :) 


És tényleg a bátraké a cseresznye. ^^ Akarom mondani szerencse. :D 

10 megjegyzés:

  1. Ímélben kérem a beszámolóóót. :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs kívánságműsor, gyerek nap már elmúlt! :P :D

      Törlés
  2. nagy like a zenéért! meg amúgy is.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhá, köszönöm, és örülök, hogy szereted az ilyesfajta zenét is! ^^

      Törlés
  3. megtudtad már hogy vigyorog a tejbetök?:O :) mert engem is érdekelne:D

    ezt már szeretem, mikor pozitív gondolkodású vagy:)

    (hóbakancsom tele van a robotellenőröddel :@ :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, még sajna nem. :(
      Én mindig pozitív gondolkodású vagyok! ^^

      Kivéve amikor nem. :D
      A robotellenőröm pedig jó arc, szeressük! ^^ Csak hát ha valaki bénácska... :P :D

      Törlés
  4. Nekem is gyakran akadnak ilyen "rohamaim", asszem, sejtem, mi történhetett Veled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondod sejted??? :-o Hát nem tudom... :P

      Törlés
    2. Igen, azt, hogy sejtem és nem azt, hogy tudom :D

      Törlés
    3. Szóval akkor azt mondod, hogy szerinted Te ezt nem tudod, de úgy érzed, hogy még is sejted! :-o

      Törlés