2013. június 11., kedd

Amerikai fater

Ismerjük őt???
Nem??? És ha kirakok tőle egy videót amiben énekel???
Az eleje duma, 0:40től indul a show! 
No, most már tudjuk ki is az a Corey Taylor???
Kis sapkás, szemüveges, és mellé mesedalt énekel nagyra nőtt gyereknek.  
Erre mondom azt, hogy tipikus amerikai fater. Mindig lenyírja a füvet, éjszakánként énekel a gyereknek elalvás előtt és lehet időnként még be is vásárol vagy elkészíti az egyszerűbb vacsorákat. 

De ha tényleg ismerjük, akkor azért ezt nagy mosollyal jutalmazzuk mert tudjuk, hogy nehéz ezt elképzelni.
Hisz ő nem más mint az a férfi aki eme kellemes, nyugodt, lassú számban használja gyengéd hangok képzésére hangszálait! ^^ 

Corey Taylor, egy állat vagy, és imádlak! ^^ :D 

2 megjegyzés:

  1. Lehidaltam..ezt nem tudtam..:O
    De így is, úgyis jó hangja van ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, kicsit sem megdöbbentő??? :D
      Én is néztem, hogy mi a halál... :-o
      Tegnap mikor megtaláltam ezt a videót nekem is tátva maradt a szám. :D
      De a lényege tényleg nem változtat! ^^

      Törlés