2013. június 10., hétfő

Meguntam, úgyhogy....

Egyszerűen meguntam.

Érdekes dolog ez.
Mindig az a fajta ember voltam akit lehetett hajnalok hajnalán hívni azzal, hogy "Megcsaaaalt, hogy tehette ezt??? vagy "Részeg vagyok...nem tudom mit érzek..." s én mindig próbáltam segíteni. 
Mindig az voltam akire lehetett támaszkodni s aki kitartott is. 
Mindig az voltam aki ott volt a megbeszélt találkozókon s ment ha megcsörgették, hogy találka chaten. 
Röviden mindig az voltam aki bókjaival megpróbálta elérni azt, hogy a lány igenis érezze azt, hogy maximálisan csinos, okos és gyönyörű világ lakozik benne. Hogy, elérjem azt, hogy a lány érezze s tudja, hogy nem véletlenül barátkozok vele. 
S persze mindig elégedetten konstatáltam a pirulós mosolyokat, a cuki vagyok-at és a bolondokat. Örültem, hogy örülnek s örültem, hogy örülök mellettük. 
De jön a tipikus...
Ha az ember a kis kacsóját adja (ami nálam inkább bányásztenyér szívsebész-zongorista ujjakkal) akkor az egész karját tépik le.
S talán ezzel még nincs is gond. Azt szoktam mondani, hogy öntsd ki a szíved, nyavajogj egy kicsit nekem,  zaklass nyugodtan, szívesen segítek. És amúgy is, ha fordítva lesz a dolog, én nem fogom kétszer meggondolni a dolgot csak cselekszem. Úgyhogy tényleg, szívesen vagyok embereknek (itt lányokra gondolok főleg) a támasza. 
De amúgy nyugodtan b*sszák meg!
Egyszerűen elegem van a sh*tből. 
Meguntam már azt, hogy valamit százszor kell elmondani, egy napig megfogadja majd indul az egész előröl. 
Meguntam már azt, hogy nagyon sok az üres ígéret, hogy majd jelentkezik, majd csörög, majd ír. 
A nagy lóf*szt. Ha nem lelkét kell építeni akkor nagyon könnyen megtudnak feledkezni az emberről. 
Jön az ígéret, írni fogok egy héten belül. Két hét múlva még mindig semmi. Majd én írok. Válaszol. Két sor, elfoglalt, tanulnia kell sokat vagy dolgoznia, sok a program de ígéri írni fog. 1 hét múlva ír, hulla fáradt, amúgy jól van és nincs semmi, mi újság. 
Mi a f*szom ez??? Ez nem levél, ez f*s! 
Én elhiszem, elhiszem, hogy nem én vagyok a legfontosabb az életében (még ha időnként ezt is állítja) én azt is elhiszem, hogy elfoglalt. De b*zd meg, ha azt ígéred, hogy jelentkezel egy héten belül, vagy egy konkrét napon írsz, akkor ne egy hétre rá írj. Megértem, hogy nincs időd, de tudod, arra van időd amire akarsz szakítani. Szóval sosem hittem az olyanokba, hogy egész nap tanulnom kellett. Ne akard bemesélni, hogy ebéd után, tele hassal nincs 10 perced írni 10 sort, hogy ahogy ígértem írok, minden rendben, sokat kell tanulni de azért megvagyok és a többi és a többi. Úgyhogy az ilyenekben sosem hittem. Nem kell nekem két oldalas levél, de ha ígérted, hogy írsz akkor legalább azt írd meg a megbeszélt időpontban, hogy elfoglalt vagy s nem tudsz sokat írni. De írj, meg megígérted!
Aztán persze jön a sajnálom, a "bambi vagyok, most vesztettem el anyukámat" nézés, egy ölelés, egy rövid és kedves levél, vagy egy sms, vagy valami zene. Kedves, aranyos, nagyon sajnálja. 
Ezzel nem lenne gond. 
De az ötödik kör után tényleg csak mosolygok s már nem tudom azt mondani szívből, hogy nincs semmi baj. 
Nem szeretem ha hülyének néznek.
B*zd meg!!!
És mi a legviccesebb??? Mi a legviccesebb az egészben??? No, ötlet???
Van egy srác, millió egy jó tulajdonsága mellett van pár olyan dolga amivel sosem tudtam egyet érteni. Pl. az, hogy időnként a lányokat elég nyersen, durván tudja a helyükre rakni. Sosem értettem vele egyet, de mivel nem egyszerű természet és veszekedni sem volt kedvem, úgy voltam vele ha ő így jónak látja....
És basszus igaza van! Ha neki ígérnek valamit, max. egyszer megy utána, hogy még is hol vagy. Utána már hagyja a p*csába, ha tényleg annyira fontos vagyok Neked, majd jelentkezel. Ha valamit ígér a leányzó s nem teszi meg hát kiosztja, kicsit nyersen ahogy mondtam, de nem zavarja, hogy oda pirít. És tényleg jól teszi. Valszeg ő már túl van ezen a nagyon cuki vagyok, biztos cukik lesznek velem fázison. 
Hát sajna nem így van. 
Legalább is még nem találtam meg azt a lányt aki megérdemelné a feltétel nélküli tiszteletet és megbecsülést. Sajnos tényleg az van, hogy az ember lehet maximálisan kedves, de azzal nem azt éri el, hogy akkor majd abba a qrva kis kosárba szint úgy beleadja a dolgait, nem várva el, hogy majd visszakapja. Nem sajna. Beleadnak amit beleadsz, pluszt ne várj. Előbb Te cselekedj aztán majd talán...De ugye a példák már megmutatták, hogy ez is felesleges. 
Kukába azzal a qrva kis kosárral!
Ez van. 
Meguntam, úgyhogy kapjátok be a f*szomat! 
Köszönöm! 
Lassan az ajtók záródnak. Ha bezárok egy ajtót, akkor az nem nyílik ki újra.
Ez pont annyira biztos mint, hogy nem én fogok kopogni.
S nem vagyunk sztahanovisták sem. Csökkenteni kell a munkaidőt és a nyitva tartást. Úgy néz ki a megfelelő munka is eredményre vezet, nem kell maximalistának lenni. 
Ennyit akartam mára. 
B*sszátok meg! 

18 megjegyzés:

  1. A jó embereket kihasználják, ez köztudott. Tapasztalatból beszélek.

    Nekem csak az a legnagyobb bajom, hogy nem tudok rá nemet mondani. (Legalábbis sok mindenre nem, pedig van, ami nincs ínyemre, abszolút.) Mert utána én vagyok a sz*r, szemét, bunkó, k*csög!! ^^

    Nem csukhatod be az ajtókat. Gondolj arra, hogy az eső után is kisüt a nap! Nem eshet örökké :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem eshet örökké ez bizony így van, ezt tudom én is!
      Viszont az ajtót nem csak úgy becsukom.
      Mindig nyitva áll, viszont ha valaki nem bentre való az szépen egy idő után kimegy, majd akkor csukom be az ajtót. S vissza már nem fog jutni...

      Törlés
  2. Fú, nekem így tűntek el a baráti kapcsolataim. Ők kerestek, én kerestem őket, ők kerestek, én kerestem, mindig kaptam én is egy ,,nincs semmi kül, veled?" terjedelmű levelet, meg hogy ,,jaj, találkozzunk", de az időpont sosem akart megszületni rá, aztán gondoltam, ne erőltessük. Többet már nem írtam vissza, elteltek hónapok, mostmár van, akivel egy éve ,,szünet" van... Vége ezeknek. Ha fontos lennék nekik, eszükbe jutna, hogy nem csak a facebook-on keresztül lehet elérni a másikat. Valakinél az új barátok szerzése egyenlő azzal, hogy a régiek már nem kellenek, max arra jók, hogy eldicsekedjük nekik az új dolgainkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondom, hogy az egésszel egyet értek! Ezért meg buksisimi és öröm az arcomon! ^^ "hogy nem csak a facebook-on keresztül lehet elérni a másikat."

      Törlés
  3. Komolyan az a legcélravezetőbb időnként ha az ember hagyja a faszba az egészet.
    Akinek jelentkeznie kell, egy idő után úgyis elődugja a fejecskéjét... Ha meg nem, kb. annyit ér az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, jól beszélsz nagy és bölcs Geldar! ^^ :)

      Törlés
  4. Ismerem. Annyira ismerem. Az érzés, amikor folyamatosan az arcodba csapják az ajtót, kiborítanak és megbántanak. És igazából már szinte az összes beszélgetés, üzenet, stb egy sajnálommal kezdődik. Igen, már értéktelen. Már nem hiszed el. Én hiába mondogatom magamnak, hogy ha valaki látni akar, akkor tesz érte. Vagy ha beszélni akar velem akkor felemeli a telefont. Valamiért mindig várom azt, ami nem jön. És most egy olyan tanács, amihez én soha nem tudtam igazodni: hagyd az egészet a francba mert különben tönkretesznek. (Igen, ezt valaki már verje bele az én fejembe is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én beleverjem??? Kalapács s pár szög mindig akad nálam. :D
      S látom nem én vagyok az egyetlen aki ezen átmegy.
      De ez van, sajnálom, hogy sok embernek nem számít az, hogy valamit megígérnek akkor az illik megtartani...De mindegy, és butaságokat nem kell beszélni, én sosem fogok tönkre menni miattuk. :D

      Törlés
  5. Szórd ki a p*csába, aki odavaló. Én imádlak és mindig válaszolok. :) Üdv: Kóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki szórni őket a p*csába??? :-o Áááá, én nem vagyok olyan agresszív, hogy kidobáljam őket. Meg amúgy sem kell, kikopnak ők maguktól.
      És nagy ölelééééééééééés! ^^ S persze tudom, hogy imádsz, ki nem imád engem??? :D
      De tudjuk, hogy az érzés kölcsönös! :)

      Törlés
    2. Oké lebuktam, még mindig én vagyok az agresszív a családban. De akkor is imádtam ezt a bejegyzést. Mintha magamat hallanám, és én szeretem, hogy hasonlítunk. :)

      Törlés
    3. Sosem volt kérdéses, az én hátamon fát lehet vágni, Te viszont addigra már eltöröd az ember hátát mire oda jutna. :D
      Én is örülök, hogy hasonlítunk, ha nem hasonlítanánk kitől tanulnék annyi mindent??? :-o :)

      Törlés
  6. Meg kell tanulni nemet mondani - s az sosem könnyű.

    VálaszTörlés
  7. jaaaj, ne mérgelődj már! ahogy hozzád viszonyulnak, úgy viszonyulj Te is másokhoz.
    Aki azt érdemli, akkor nézz keresztül rajta. Vannak dolgok, amiért nem érdemes felhúzni magad, mert csak Neked lesz rossz napod tőle.
    Én mindig azt tartom szem előtt: amilyen az adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten.
    Ilyen egyszerű:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondanám, hogy mérgelődök, kieresztettem a gőzt az kétségtelen, és a b*zdmegolások is inkább ilyen lemondó mint agresszív kinyilvánítása nem tetszésemnek. :D
      Úgyhogy nem kell aggódni. :)
      És jól beszélsz, nem is fogom most már törni magam. Ha valakit tényleg érdeklek akkor az cselekedni fog és törekszik majd arra, hogy megtartsa az ígéretét.

      Törlés
  8. a nagy részével egyetértek, a nők hülyék, ezért nincsenek nekem barátnőim.. :D de azért ne általánosítsunk!
    ez nem nemfüggő, sajnos az emberek 90 százaléka ilyen.. volt, aki lemondott egy csomó programot és csak akkor voltam jó, ha problémája volt (csaj), volt akire egy hétig vártam, mire három elmaradt találkozó után végre összejött (srác)..
    és tényleg mindig a jó embereket bántják meg, akik nem érdemlik meg.. most is kifogtam egy ilyet, és bár sokan mondják, hogy inkább hagyjam, és ha az eszemre hallgatnék, azt is tenném..mégis kicsit meg akarom "menteni", na meg bebizonyítani neki, hogy azért nem minden nő hülye, és nem fogja mindenki bántani.. :) (meg persze nagyon tetszik is.. :D )
    szóval azt akartam kihozni ebből az egészből, hogy igen, az emberek hülyék, de ne add fel, és soha ne változz meg, vannak olyan lányok, akiknek ez kell! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, igaz, ne általánosítsunk, nem szabad, plusz tényleg csak a nőkről tudok így szólni. De hozzátettem az írásomban, hogy az eddigiekkel akikkel kapcsolatom volt...Szóval elhiszem és tudom én, hogy van olyan aki ezt majd megérdemli, sőt még annál is többet! ^^
      Nem fogom feladni, ezt meg sem kell ígérnem mert szerintem ismernek annyira az emberek, plusz én is tudom, hogy így lesz! ^^
      Köszi a biztatást, Neked azt tudom mondani, hogy sok sikert a Kisfiúhoz és persze egy olyan cukrász üzlethez ahol minden a helyén lesz és élvezni fogod az egészet! :)

      Törlés