2013. január 1., kedd

27 és fél óra

Nem volt piskóta az elmúlt két nap. 
Kezdődött a vasárnappal, mikor is bevállaltam három gyakorlati nap után, hogy a negyedikem teljes nap legyen. Ez azt jelentette, hogy szombat este 9 után vergődtem haza, másnap reggel pedig fél 7-kor már megkezdtem (ami azt jelenti, hogy kb. 7 órát aludtam s nálam ez az élhetetlenül kevés kategória :D) a napot ami végül megint 9-kor ért véget. Eme ledolgozott 14 és fél óra után jöhetett a tegnapi nap. 
Szilveszter. Még nagyobb pörgés és láblekoptatás. Délután háromra mentem és végül hajnali 4 után jöttem haza. 
Most még egy pöppet fáradt vagyok de amúgy qrva jó volt ez a két nap. Imádtam a folyamatos rohanást, a sok embert, tegnap a két barack pálaszt, a körte páleszt és a pezsgőt. :D 
Egyszerűen jó volt! :) 
És persze legyen olyan új évetek amilyet szeretnétek kedves látogatók! :)
BÚÉK! 

6 megjegyzés:

  1. BUÉK Lammmer!!!!:)
    és megtisztelő, h én vok az első kommnetelőd idén, ohyeahhhhh!!!!:)

    Tudtam én h jó lesz az a szilveszter így is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és Neked is BUÉK! :)
      És tényleg jó volt úgyhogy hiába nyújtogatod a csípős nyelved! :P

      Törlés
    2. nekem cuki nyelvem van héééé :D

      Törlés
    3. Neked sosem volt cuki, csak csípős, ahogy mondom! :P

      Törlés
  2. Sok sok és még annál is több sört az új évben Lamazius^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leszlesz! ^^ Most felfedeztem, hogy tőlünk nem messze egy ital lerakatban van Miller sör! *.*
      Te ittál már olyat??? Finoooom! ^^

      Törlés