2013. január 15., kedd

Ismeretlen ismerős

Sok minden történt az elmúlt napokban, hetekben. Blogolással jól lemaradtam, a blogok olvasásával még inkább. 
De történt az, hogy megkaptam a félévim melyben 4,4es átlag feszül. Taps nekem! ^^ 
Köszönöm.
Kiderült az is, hogy hétvégén gyakszim lesz, hogy csütörtökön sörözünk és Trackmaniázunk Gyarmati barátommal továbbá az, hogy a naaakékcemű lelyányzónak van barátja...
Mindegyik leányzónak van barátja aki egy picit is megfogott...Igaz, rájöttem, egyelőre egyikükért sem váltanám meg a világot, szóval...
Történt továbbá az is, hogy a gépünk vinyói úgy döntöttek, hogy átkelnek a túlvilágra. Az egyiknek 0%os a kondíciója, a másiknak 5. Értsd, a 0%os bármikor beszüntetheti a munkát, az 5-nek pedig 5 napot jósolt maga a rendszer. Mondjuk két napja is, úgyhogy kb. az is bármikor meghalhat. 
De úton már a segítség! 
Aztán elfoglalt voltam, gép nem volt, de itt volt Geldar.
És írtunk!!!
Nem is akármit.

Két nap alatt összejött valami olyan amire azt mondom, hogy büszkék lehetünk. 
A zenét itt lehet meghallgatni, a hozzá tartozó kiváló dalszöveget pedig itt olvashatjátok. (A minőségért Geldar hibáztassátok, de majd ha halljátok egyszer énekkel akkor megbocsájtotok neki, tudom!^^)
Sok sikert hozzá.
Ne tétlenkedj, olvasd máááááár! >.<
De ugye közben hallgatod is??? :-O
Igaz nem egy világmegváltózene, nincsenek benne Matt Bellamys riffek de egy hangyányival bonyolultabb mint egy No Thanx sláger.
Éééééés.
Bármennyire is nagyképűen hangzik, de jobb is annál!
Jó szórakozást és minden jót, majd még jelentkezem s persze blogíró barátaim, hamarosan érkezem! :)


Mindenki sikolt, csak azt ne, pedig már bíztak abban, hogy nem tér vissza...
:D

12 megjegyzés:

  1. Gratula a félévihez, és az alkotmányhoz is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      De amúgy komolyan, végig hallgattad vagy a füled nem bírta a gitár zenét??? :D

      Törlés
    2. Nekem a zene eleje tetszett az amikor kattogások meg ilyesmik voltak benne! :DDD
      Komolyra fordítva a szót, jó volt, csak halk.

      Törlés
    3. Örülök ha tetszett legalább egy része. :D
      Amúgy a hangszóró sokat tud segíteni! :P

      Törlés
  2. wááááá *-* első reakcióm ez volt. szöveg ötös, zene sem rossz. áhh a szöveg az nagyon megfogott! "Sokat kell jönnöd, hogy átölelj" kettősséget éreztem közben. egyik részem reménykeltőnek érezte másik részem pedig beletörődöttnek, hogy ennek annyi. attól függ milyen lelkiállapotban olvassa az ember. persze zenével inkább bús mint reményteljes. legalábbis nekem :)
    "Mindegyik leányzónak van barátja aki egy picit is megfogott...Igaz, rájöttem, egyelőre egyikükért sem váltanám meg a világot, szóval..." - ugyan ezt gondolom csak úrfik terén. én sem váltanám meg per pill senkiért a világot. de majd csak akad egy "hal" a horgunkra :)
    gratula a félévhez!!
    már hiányoltalak, nagyon el voltál tűnve, de így már érthető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte Geldarral összehozott alkotásunk a tetszésed! :) A szövegért neki jár az ötös, mivel ő lenne az énekes basszusgitáros ezért ő írja a dalszövegek nagy részét. Úgyhogy őt éri a dícséret.
      A zene tényleg érdekes. Igazság szerint amennyire bús annyira benne van a remény apró sugara is. Főleg a végén ahogy a két gitár játszik két teljesen más részt az már inkább olyan, hogy van még remény.
      De persze ez lelkiállapot és ember függő is.
      Azon meg már nem is lepődöm meg, hogy van valami újabb közös pont! :)
      Köszi a gratulációt, és holnaptól próbálom pótolni az elmaradt írásaidat. Időnként bele-bele pillantottam mit írtál, volt amit végig is olvastam, volt ahol a komment is megfogalmazódott bennem csak időm nem volt úgyhogy elmaradt. De pótolok lelkesen, ígérem! :)

      Törlés
  3. tök jó, hogy amit akartam elfelejtettem megkérdezni XD szóval, van egy kedves írónő ismerősöm aki most kreált egy oldalt, ahol bloggereket mutat be. bemutatta már az én blogom is, csinált interjút is. és a lényeg, hogy kérte, hogy mutassunk neki számunkra kedves blogokat. én pedig Rád gondoltam :D mivel nekem tetszik ahogy és amiket írsz, szívesen tárnám elé és a többi ember elé. szóval kérek engedélyt bemutatni a blogod. ha nem szeretnéd azt is megértem :)
    ez a honlap: http://lendulet5.webnode.hu/
    ez pedig a fb-oldal: http://www.facebook.com/Lendulet?ref=ts&fref=ts

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ránéztem az oldalra és elolvastam az interjúd és nagyon jóóóó lett! :)
      Az oldal tetszik, a bemutatkozás is és így nem látom semmi akadályát annak, hogy tovább add a hírem. :D
      Úgyhogy engedély megadva és örülök neki, hogy én jutottam az eszedbe. :)

      Törlés
  4. Gratulálok az eredményedhez, ügyes vagy:)

    A szöveg király, nagyon jó, a zenét is jól összehoztátok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      És köszönöm a további dícséreteket is, a szövegért buksi simi Geldarnak jár, a zenéért már nekem is! ^^ :D

      Törlés
  5. Ez tarajhabosan fasza! :-DD (és most sincs semmi irónia.)

    VálaszTörlés