2013. január 22., kedd

Firka


10 megjegyzés:

  1. a közepén mintha egy bagoly lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát, ki mit lát bele. :D Én mondjuk nem látom, de gondolom azért mert tudom, hogy nem rajzoltam bele. :D

      Törlés
    2. letöltöttem és jobbra fordítottam :D és megláttam benne. ez a rész a szeme (o)=(o) :DD bár ezt így írásban ábrázolva, kicsit másra emlékeztet x"D mindegy. nekem már ott lesz benne a bagoly :)

      Törlés
    3. Írásban tényleg egy picit másra emlékeztet. :D
      És jól van, akkor mostantól ez lesz a baglyos rajz! :)

      Törlés
  2. khmmm...kicsit hajaz Dali némelyik rajzára :D voltam egyszer egy Dali kiállításon...na ott láttam ilyeneket, hogy akárhogy tekergettem a nyakamat, nem tudtam rájönni, hogy kell nézni a képet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, hát lehet, az biztos, hogy elég betegeket alkotott a mester. :D
      És végül is van benne valami. Most én is elkezdtem tekergetni a buksim. :D

      Törlés
  3. Ezt órán csináltad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem, dehogy is. Órán ezerrel figyelek!!!
      Kivéve amikor nem. :D
      De amúgy ilyenekre tényleg nincs időm, meg nem is akarok időt szakítani rájuk órán.
      Itthon rajzoltam s több napon át. Mindig egy kicsit hozzá tettem.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nem, de nem is akartam. Tudod mindig ha épp olyan lelki állapotban voltam, hogy ezt akartam rajzolni akkor mindig jött egy újabb kis darab hozzá. És végül elkészült a mű. Lehet, hogy egy hónapig is rajzoltam, már nem tudom.

      Törlés