2013. augusztus 15., csütörtök

Erdély, Erdély

Vasárnap kezdődő és szerda este befejeződő erdélyi kalandot valahogy így tudnám röviden összefoglalni.
Megmásztunk szép hegyeket, völgyeket. 
Megmásztunk meredek dolgokat.
Sok helyen összetörhettük volna a kis csontjainkat. 
Másztunk olyan részeken ahol majdnem megdöglöttünk. 
Kerestek minket a román hegyi mentők és a rendőrség. 
Elveszett egy éjszakára a vezetőnk. 
Kiszáradt folyómederben kalandoztunk, sziklák között. 
Kukorica tábla mellett sátoroztunk. 
És utaztunk sokat. 
Röviden ennyi.
Voltak kellemes pillanatok, és voltak sz*ral felérő részek. 
Persze Erdély a pocsék dolgoktól eltekintve még szép! ^^ 

11 megjegyzés:

  1. "Kerestek minket a román hegyi mentők és a rendőrség."
    LOL. Jó volt akkor. :D Kár hogy nem tudtam menni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem volt piskóta, az viszont erős túlzás, hogy jó volt. Inkább nem volt rossz! ^^
      És ne bánd, mert nem bírtad volna.

      Törlés
    2. És előjött Kalapos Úr egoja...a jó öreg borostás, kalapos Lamazius.

      Törlés
    3. Ego ide vagy oda de....
      Veled ellentétben én jártam be azokat a részeket ahol tényleg megpusztulhattunk volna, nem véletlenül írtam oda.
      Veled ellentétben én már voltam túrázni Keltaleánnyal és tudom, hogy egy szimplának mondható emelkedő is (legalább is az erdélyi hegyoldalakhoz képest) le tudja fárasztani.
      Szóval Poison Heart....

      Törlés
  2. :D :D
    Biztosan így van, ha TE mondod. :P

    VálaszTörlés
  3. Hát ahogy látom nem unatkoztál. Medvével nem találkoztál? Mert nem lepne meg ha igen:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem unatkoztam.
      Medvével szerencsére nem találkoztam, amit valahogy nem bántam. :D
      Viszont a szakács leányzó úgy vált el tőlem, hogy a medve bújjon majd be a sátradba. :D
      Kedves. :D

      Törlés
  4. Addig örülj amíg a patak száraz és a mentők keresnek nem a macik :P

    VálaszTörlés