2013. május 22., szerda

Az új Billie Joe Armstrong

Mosogatás közben zenét hallgattam. 
Elérkezett a Green Daytől a Wake me up when september ends című slágerük és már benne is volt a boogie a lábamban, a szám énekre nyílt...
Már 14 évesen is Green Day szólt a fülemen, egészen konkrétan az American Idiot albumot hallgattam még rongyosra eredeti kazettán (!!! Hát nem most volt 2005 sem) és sokszor miközben mentek a számok, olvastam a szövegüket lelkesen, igaz egy kukkot nem értettem belőle mert akkor még németet tanultam de jól szórakoztam, s ennek is köszönhető, hogy ma már gond nélkül tudom a szövegét! ^^
Szóval a boogie benne volt a lábamban, a számat már énekre is tátottam, hogy aztán felfedezzem magamban az új Elvist és jelentkezzek majd a következő XfaktorMegasztárCsillagszületik valamelyikére.

Mit mondjak???
Ugyan olyan tisztasággal és minőséggel énekeltem mint Billie Joe Armstrong!








Imitátor tenné 40 fokos lázzal és totál náthásan. 
:D 

13 megjegyzés:

  1. remélem BJ szerkóban mosogattál:D

    VálaszTörlés
  2. :D szerintem ez az első dolog ami ma megmosolyogtatott, hogy valaki mosogatás közben, nekiáll táncikálni erre a számra. a fantáziám kicsit élénkebb, ezért hozzáraktam egy pár bolyhos mamuszt meg ilyesmiket. de legalább jót tett a lelkemnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :P :D
      Most komolyan az a vicces, hogy énekeltem s táncikáltam nem pedig az, hogy milyen minőségben??? :D
      És amúgy meg nincsenek bolyhos mamuszaim! :P

      Törlés
    2. pedig a mamusz rakta fel a habot a torta tetejére! :)

      Törlés
    3. Csak azt mondtam, hogy bolyhos mamuszom nincs.... :D

      Törlés
    4. :DDDDDDDDDD

      Törlés
  3. "Imitátor tenné 40 fokos lázzal és totál náthásan.
    :D " Neeeeeeeeeeeeee! Tudom, hogy ettől azért jobban ment! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én voltam ott szóval csak jobban tudom. :P
      De azért köszi! ^^

      Törlés
  4. A Voice-ot kihagytad a listából.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No akkor majd ott váltom meg a világot! ^^ :D

      Törlés
  5. :D ha elmész valamelyik tehetségkutató műsorba esküszöm, hogy támogatlak a szavazataim tömkelegével. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, köszönöm! ^^
      De amúgy sosem vetemednék ilyenre. :D


      Két évvel később.
      Lamazius hosszú szőkére festett hajjal áll a színpadon s Zámbó Jimmy nótával próbál befutni...
      :D

      Törlés