2013. május 26., vasárnap

Hogy jól induljon a reggel! ^^

Van két szó viccem, saját találmány. ^^

A híres rádiós műsorvezető leönti magát két deci Egri Bikavérrel, így megkérdezik tőle:
-Miért vagy boros, Lajos???

És egy találós kérdés, ahogy felkeltem úgy ugrott be rögtön! ^^
-Mi az??? Egy nagy mező, sok-sok virággal, de a virágok feje helyén cd lemezekkel???
-???
-Discrét


:D :D :D

No, akkor most ki akarja magát belefojtani a reggeli müzlibe???
És ki akarja Lamazius belefojtani a reggeli müzlibe??? :D

27 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Csak nem fáj valamije kedves hölgyem??? :-o :P

      Törlés
    2. Nem, csak kicsit nagyot koppant a fejem az asztalon :)

      Törlés
  2. Hehehe. Még jó hogy én már megedződtem. :D

    VálaszTörlés
  3. most elképzeltem egy rétet CD virágokkal:D:D

    VálaszTörlés
  4. Most olvastam el, és jó, hogy ülök az ágyon, hátradőltem és elkezdtem röhögni, már fáj a hasam.. XD

    VálaszTörlés
  5. esti müzlibe lehet belefojtogatni?:O:D mert hogy most jutottam el ide...rémálmaim lesznek szerintem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy, mondhat ilyet a hölgy??? :D Amúgy nem lenne szíve belefojtogatni ha meglátná a cuki kis pofim! ^^ :D

      Törlés
  6. Én belefojtom magam az esti kamillateámba! :D

    VálaszTörlés
  7. KO! :D Ez így kora reggel (10:30)zh előtt sokk volt. Hol is van az a tál müzli? :P (Természetesen számodra :P)
    Szép napot! Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, így kerek a reggeled! ^^ :P
      Köszi és viszont, remélem sikert arattál! :)

      Törlés
  8. tejóég, a másodiktól meghaltam : DD

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. Nagyjából ugyan ez volt a véleménye a testvéreimnek is. :D

      Törlés
  10. Mindig a Waiting for forever című film jut rólad eszembe. Persze a kalap sokat tehet erről. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy én még azt a filmet nem láttam szóval nem tudom, hogy ezt most bóknak vegyem és elpiruljak vagy bedobjam a durcit és beüljek a sarokba s ne szóljak hozzád többet. :D

      Törlés
    2. Szerintem ne ülj be a sarokba, én imádom az ilyen karaktereket. Persze külső szemlélőként furcsa szereplő, mert annyira pozitív, hogy már-már bolondnak nézik, mert valahogy sikerült kikerülnie éveken át az anyagi világ nyújtotta rossz tapasztalatokat, ezért tele van csupa olyan tulajdonsággal, mint egy gyerek (jó értelemben). Bár sokak szerint eléggé elvont karakter, de mondom, nekem nagyon szimpi vót amiatt, amit képviselt: pozitív hozzáállás, kalandozás, tisztaság. (Ne nézze meg az, aki csöpögős romifilmet vár nagy végkifejlettel.) :)
      Na de hát Téged nem ismerlek még annyira, pedig visszaolvasgattam a blogod, de a kalap és a pozitív hozzáállás mindenképp közös bennetek. :D
      Jaj, a fantáziálgatós bejegyzéseidről meg a Kick ass jutott eszembe, na azt viszont csak láttad - ha nem, mindenképp nézd meg.

      Törlés
    3. Abszolút szimpi a karakter! ^^ Az meg, hogy nem egy csipp-csupp film, ez bónusz pont! ^^ Úgyhogy most megtisztelve érzem magam, köszi, hogy ilyenek jutnak eszedbe az irományaim olvasgatván! :)
      És az a helyzet, hogy nem, azt a filmet sem láttam, de törekszem arra, hogy mind a kettőt rövid időn belül megnézzem mert felkeltetted a figyelmem! :)

      Törlés
    4. Ó, örülök akkor. A Kick ass vígjáték-akció, és elvileg lesz idén a második része mozikban, úgyhogy pofozd magad képbe, hogy költhess mozira. :D
      Egyébként meg köszönöm, hogy felvettél a listádra. Én is megtisztelődtem általad. =')

      Törlés
    5. Rendben úgy lesz! ^^
      És igazán nincs mit, ez csak természetes! :)

      Törlés