2013. május 10., péntek

Már-már Oscar!

A színpadra lép.
Tapsvihar tőr ki.
Az öröm mosolya húzódik arcán, s így integet a közönség felé. 
Arcán a meglepettség és az elérzékenyülés keveredik.
A reflektor fényben álló hölgy kezet ráz vele majd átnyújtja neki a csillogó kis szobrocskát. 
Majd hősünk a mikrofon felé fordul s megszólal.
-Hát nem is tudom mit mondhatnék...Talán azt, hogy "hát"-tal nem illik mondatot kezdeni. De akkor kezdem azzal, hogy..(közönség felé mutat jobb kezével, bal kezét pedig a füléhez emeli s egy "hadd halljam"-ot mutat)
-Lááááááááb (a közönség egy emberként üvölti)
-Ez az én közönségem! 
Szemei fátyolosodnak, hangja gyengül, időnként szipog majd belefog mondandójába. 
-Igazán megtisztelő, hogy én kaptam a díjat! Először is szeretném megköszönni a testvéreimnek, szüleimnek, a családomnak, hogy mindig is hittek bennem, hogy a legnehezebb pillanatokban is támogattak, és sosem adták fel a reményt, hogy egyszer majd itt fogok állni, s nem azért mert a show után a színpad felmosása az én feladatom lesz, hanem mert átvehetem az aranyszobrocskát! 

Persze szó sincs ilyenről. Nem kaptam Oscar díjat s valószínű, hogy nem is fogok, de ezt most mellékes.
Arról viszont szó van, hogy tegnap ama megtiszteltetésben volt részem, hogy egy hölgy blogíró, úgy gondolta itt az ideje Lamazius munkásságát jutalmazni egy Best Blog díjjal!
Aztán, hogy fokozzuk a hangulatot, hogy a Tisztelt Olvasók lerágják a körmüket izgalmában, hogy Senki se tudjon megülni a sejhaján izgatottságának köszönhetően és, hogy Mindenki üvöltve és sikoltva rohangáljon félmeztelenül ostor csattogtatása közben az utcákon (utóbbinak nem tudjuk mi értelme van) megemlíteném még azt, hogy....
(Dobpergés)
Pár órával később egy másik bloggerína is úgy gondolta, hogy az én blogom érdemes eme díjra. 
Nem tudom milyen pillanatnyi elmezavar hozta eme döntést nálunk (:P) de azért szeretném 
nagyon nagyon nagyon
nagyon nagyon
nagyon
nagyon nagyon nagyon nagyon
nagyon nagyon nagyon
megköszönni Lexananak és FannuBeccanak, hogy rám gondoltak, s jutalmaztak eme díjjal. Igazán megtisztelő, hogy két ilyen kiváló bloggerína jelöltje lehetek. 
Tényleg nagyon köszönöm! :)
(Azért valljuk be nagyon cukin néz most ki ezzel a rózsaszín hölgyikével a bejegyzésem :D)

És akkor a szabályok:
1. említsd meg, kitől kaptad a díjat
2. sorolj fel 4 blogot (200-nál kevesebb olvasóval, akiknek továbbküldöd)
3. hagyj egy-egy kommentet a kiválasztott blogokon a díjazásról 

Végül pedig akiket én jelölök a díjra: 
- Lexana (Mert lehet, hogy nem szokás visszaküldeni a díjat annak akitől kaptad, de én mindig is "f**k off"-ot mutattam a megszokásoknak plusz, Ő az aki olyan dolgokról ír melyet mindenki átérez és megtapasztal, viszont csak Ő tudja mind ezt úgy leírni, hogy azt mindenki értse is és átérezze, ebben mutatkozik meg zsenialitása!) 
- Seholsincslány (Mert 1-2 mondatban tud elmondani mindent. Általában nevetek a bejegyzésein vagy visítva nevetek, de van olyan is, hogy elgondolkodtat vagy egy-egy zenével teszi kerekké írásait. A kommentjei meg hab a tortán a stílusában. Imádom! ^^ ) 
- Orsi (Mert már látom ahogy a távoli jövőben Orsi ükunokája fogja reklámozni magát úgy, hogy "Ha frappáns idézetekre van szüksége, esetleg szerelmes verseket keres, vagy csak a hangulatán szeretne javítani, egy-egy jó írással, akkor keresse Orsi ükunokáját!" Mert eme Hölgynek tényleg tehetsége van ahhoz, hogy innen-onnan összevadássza a legjobb verseket, idézeteket!)
- Defalla vagy más néven Saint-Moty (Mert érdekes dolgokat ír az érdekes életéről amiket jó olvasni. Az meg már csak hab a tortán, hogy a bemutatkozó szövege így szól: "Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban")

Zárásként pedig köszönöm még egyszer Hölgyek! :)
További szép napot Mindenkinek és kellemes hétvégét! 

12 megjegyzés:

  1. Meg vagyok hatva... Tényleg! Én már csak ilyen saint-imentális vagyok. Mai alkotásom eddig zöldborsó leves, s palacsinta hegyek. Nyolc db kakajós (de nem az igazi, csak ilyen nescacaós) és cca. 24 db natúr, amihez ötféle gyümölcslekvárból lehet választani. A lekvárok/dzsemek tavaly nyáron készültek deFalla által :)
    Na, ennyit a kajáról, a többiről kicsit később.
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg vagy hatva??? :-o Miért nem meg vagy hétve??? :-o (keveset aludtam?? :D)
      A palacsinták jók, a többit várjuk, a díjért meg igazán nincs mit, tényleg jól írsz! :)

      Törlés
  2. óóó Lamazius...pici lelkecskémnek most nagyon jól esett ez a pár sö...sor. (de pár sör is jólesne neki:P)
    köszönöm szépen^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csalódtam benned és a kommentedben. :D
      Igazán nincs mit, tényleg élvezet olvasni a bejegyzéseid meg a kommentjeid szóval nem volt kérdés, hogy a négy kedvencben a helyed! :)

      Törlés
  3. Mert megérdemled ;) És köszönöm :*

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, hogy úgy látod: érdemes vagyok rá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez sosem volt kérdéses! ^^
      Első három ember könnyedén megvolt (ugye köztük Te) a negyediken gondolkoztam sokat.

      Törlés
  5. Üdv! Kicsit rövid lettem, de megvan ;)

    VálaszTörlés