2013. december 10., kedd

Belesajdult a kis szívem

Óhhhjaj….
Tudják, Hölgyek, Urak, én azt mondom a Sorsban hiszek! Nekem ez a vigaszom, a mentsváram. 
Ez a végső dolog ami felé fordulok és amivel próbálom magyarázni az épp aktuális sz*rt ami történik velem. Mert hisz valamiben hinni kell, és én ebben hiszek. De ez egy másik történet, viszont azért picit ide kapcsolódik.
Mert hát megint csak Sors.
Hisz fura játékot játszik már megint velem...
Szóval.
Ahogy kiléptem a bankból megpillantottam, ott, Őt.
Nem azt mondom, hogy régen láttam, de valahogy most váltotta ki belőlem azt a filmes, hirtelen megakad a szemem rajta dolgot.
És az még hagyján, hogy megakadt a szemem rajta.
De bele sajdult a kis szívem is. :(
Próbáltam nem rá nézni de úristen. Nem lehet nem rá nézni! Kilóg a tömegből. Egyszerűen megragadja a figyelmed. Ott állt két üzlet között és úgy éreztem viszonozza pillantásom.
Lányos zavaromban próbáltam elővenni lazán a biciklim lezárójának a kulcsát de természetesen elejtettem az egyik kesztyűmet…
Sebaj, felszedtem, összeszedtem magam és újra rápillantottam.
Óóóóhhhh….
Ismerjük-e??? Ismerjük-e az a pillantást, mikor a tekintetek összeakadnak, egy szó nem hangzik el a felek között de még is, abban a pillantásban minden benne van???
Hát ez olyan volt!
Nagy lélegzetet vettem és elhatároztam, hogy bármennyire is remeg a térdem, oda megyek hozzá!
Egyszer élünk, nem??? Akkor csináljunk hülyeségeket, amiket majd mesélhetünk az unokáknak.
Én azt szoktam mondani, nem mindig kell gondolkodni (itt azért kihangsúlyozom a ”nem mindig kell” részt mert időnként tényleg érdemes) csak üvöltve beleugrani a szakadékba aztán lesz ami lesz!
Így voltam hát vele. Nagy levegőt vettem, felszívtam magam, Rá néztem és….
Két nappal ezelőtti volt egy álmom. Ő szerepelt benne.
Benne volt minden aminek benne kellett lennie.
Az illata. Az összehasonlíthatatlan illata! Neki teljesen más mint a többi ”társának”.
Kellemesebb!
Sokkal kellemesebb.
Aztán ott volt még a csókjának íze. Újra csak azt tudom mondani, hogy óóóhhhh….
Ahogy éreztem, ahogy élveztem, ahogy vágyódtam újra és újra utána. Euforikus pillanatokat okozott. Főleg az első csóknál! Hmmm….Egyszerűen csodás pillanatok voltak azok.
Fantasztikus álom volt ez vele!
És qrva sz*r volt felkelni belőle.
Már csak azért is mert ott, akkor, a fejemben lévő kellemes mesében boldog voltam.
Mikor felkeltem meg boldogtalan.
Boldogtalan, hogy véget ért az álmom. És még boldogtalanabb mert nem értettem miért álmodtam vele…
Így álltam hát ott, egy köpésre tőle.
Egy újabb nagy levegő vétele után végül cselekedtem.
És elfordultam Tőle.
Adtam magamnak két képzeletbeli büdös nagy pofont és megkérdeztem magamtól, hogy ”Mi a f*szt csinálsz László, b*zdmeg?”
Lámpáim visszaraktam a kerómra, kesztyűm felhúztam a kezemre s elindultam haza, vissza se nézve Ő rá!





Hát ez volt a története annak, ahogy nem mentem be egy Nemzeti dohányboltba és nem vettem egy doboz mentolos Szofit. :D
Pedig kib*szottul rágyújtanék már…

18 megjegyzés:

  1. hát ez nagyon jó volt... :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Na hát én mindenre gondoltam, de erre nem!
    Gondoltam olvasás közben, lehet, hogy ez nem egy lány, talán egy jó kocsi, vagy egy moci, de, hogy cigi... Nagyon nagy!! Na meg milyen igazad van!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömet okoz ha valami olyat írok ami meg tudja lepni az embereket, szóval boldog vagyok, hogy Neked is tetszett és Te sem erre a végre számítottál! :)

      Törlés
  3. Erre csak annyit tudok mondani, hogy cseszd meg >.<
    Nem ezt vártam. Egy doboz cigi...miééért?
    Egyébként meg arra gondoltam, hogy egy iszonyatos idióta vagy.
    Aztán a vége...hoztad a formád :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogom megcseszni. :P
      És örülök, hogy nem ezt vártad, akkor ezek szerint Téged is meg tudtalak lepni! ^^ És miért gondoltad, hogy egy iszonyatos idióta vagyok??? :D Vagyis hát én ezt bóknak veszem. :$ De akkor is, kérlek fejtsd ki! :D
      És persze, hogy hoztam a formám, én mindig hozom! ^^
      Mindig biztosítom, egyenletesen és kiegyensúlyozottan a semmit! :D :D

      Törlés
    2. Azért, mert elszalasztod A csajt...aztán kiderült, hogy csak a cigivel szemeztél...jobb is, hogy elmentél mellette ^^ A cigi büdös :D

      Törlés
    3. Ugyan már, hát nem ismered még látom Lamaziust! Ő sosem szalasztaná el A csajt! Ő nem olyan típus! ^^
      És igen, tudom, hogy egészségtelen, hogy a lehelleted, ruhád, szád szaga, kezed mind-mind büdös lesz tőle. De engem most akkor is úgy megbabonázott! *.* :$ :D

      Törlés
  4. Nekem sokkal jobb taktikám van...el sem kezdek dohányozni! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem dohányoztam sosem. Már mint érted, hogy értem. :D
      Csak néha elkap az inger, hogy ejj de jó lenne rágyújtani.... :$

      Törlés
    2. Ha már annyira szeretsz sportolni..fuss helyette egy kört :D
      Plusz 1 ok a sport mellett: egészséges ^^

      Törlés
    3. Hát persze, hogyne. Ilyen hidegben??? :-o Megtetszett kergülni Hölgyem??? :P

      Törlés
    4. Bleeeee. :P Kíváncsi lennék rá ha mondjuk Te járnál futni mit mondanál erre a kiváló időre. :P

      Törlés