2013. december 3., kedd

Hormonok és a ....

Azok a rohadt hormonok!!!
Jóóó, lehet, hogy nem csak az zavar be....
De most komolyan. Tudom, tudom. Ezt nem lehet megmagyarázni. Nincsenek rá ész érvek, nem egy bizonyos tudomány és nem lehet levezetni. 
Hiába ismerek meg tájékozottabbat, figyelmesebbet, csinosabbat. 
Még is ugyan annak a mosolygós szempárnak a világában vesznék el. 
Érzem az illatát, kérem a kezét, adom a kézcsókot. 
Persze, biztos csak a hormonjaim hepajkodnak!  
Igen, igen, azok!!!
De még is jobban szórakoztat mint egy csinos, 29 éves recepciós hölgynek való korlátlan "udvarlás". 
Hmmmm....

De szeretnék én is hej, a felhők felett járni.
Napról napra, hétről hétre a mosolyodat látni. 



Maradt nyárról, vagy szüli vagy névnapomról egy üveg félédes fehér borom. 
Lehet el kellene fogyasztanom. 
Csak kulturáltan, csak szolidan. 


Az utolsó sort nem biztos, hogy komolyan gondoltam. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen meghallgatnék egy Lamazius-féle De szeretnék Kispál feldolgozást!
    Ha bor, akkor vörös :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát arra várhat Hölgyem! :P
      Amúgy meg én azt mondom, ha bor, akkor rosé! ^^ De valójában nem vagyok túl válogatós. :D :D

      Törlés
  2. Hát én meg azt mondom, ha bor, akkor valami száraz! *.*
    Na de mindegy, csak http://www.youtube.com/watch?v=AnK65v9AcOo Legalizáld, legalizáld! A borból a minőséget legalizáld!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a minőségi borok legálisak. :P De látom valaki már sokat ivott. :P :D
      Amúgy én is egyet értek, hogy száraz bor a jó bor de ha ezt kaptam most mit csináljak. :D
      Amúgy a száraz párját már jóóóó rég elfogyasztottam. :$ :D

      Törlés