2013. december 24., kedd

Szőkén sikolt

A cím nem értelmetlen.
A cím alternatív.
A cím művészi!
Szóval.
Történetünk szombat reggel indul mikor is 8:45 után telefon csörgésre keltem.
Felveszem, Zoli bácsi, másfél óra és a Hotelban kellene lennem mert, hogy csoport, nagy.
Király. Mondtam én. Meg mást is, s közben az irónia hangja csendült fel szavaimban.
Tudni érdemes, hogy ha nekem jelenésem van, akkor azt vagy előző nap tudatják, vagy ha esetleg aznap, akkor is legalább 5 órával korábban. És így szerintem mindent értünk. 
Bementem, az "oooh, f**k" nem akart szűnni a buksimban de hát ez van. 
Aztán elmondtam az asztalok megterítése közben Zoli bácsinak, hogy az estém már le lett szervezve, mert nem hittem, hogy jönnöm kell ma. 
A-a László, mi iszunk, mindjárt itt a karácsony, és a főnök asszony megígérte, Te dolgozol. 
Jupppiiii, mondtam én. 
Nem voltam boldog de gyorsan telt az idő, egy csoport leköti az embert. 
Majd jött az este és jött Feri bácsi.
Meg az 50 fokos aszalt szőlőn érlelt szőlő itala. 
Az íze??? Gondolom ezt akarjátok megtudni. Mindenki ezt akarja megtudni. 
Kellemesen lágy és erős, de nem annyira, hogy azt mondd, sok az 50 fok. 
Mondhatjuk azt is, sírva ivós! Sírsz, potyognak a könnyeid mert annyira finom, annyira boldog vagy, hogy ilyet ihatsz.
Aztán munka, majd egy újabb kör pálesz, de az első is csak 2,5-3 cent volt. 
Majd megint munka s végül, hogy ne maradjak le a kis osztályomtól egy kellemes 60-as rumos kóla. 
Jóóóó.
Ing, nyakkendő, szövegkabát.
Jól néztem ki! ^^
9-re már kedvenc kocsmánkban voltam, végül is az egy órás csúszás nem sok. 
Régi arcok, volt akit három éve nem láttam.
Jó volt őket újra látni. Csacsogtunk.
Egy rum kóla.
Csacsogtunk tovább.
Még egy rum kóla.
Aztán csacsogtam a sokadikkal is és meghívott egy italra. 
Harmadik rum kóla.
Telefonom nyomkodtam és dícsérték a ruházatom.
Utolsó rum kóla.
Emlékszem, hogy találkoztam Hisztivel is. Emlékszem arra is, hogy azt mondja "Hát szevaaaasz" én meg mondom neki "sziaaa Hisztiiiiii". 
Beszéltünk pár percet. És, hogy miről??? Ne tőlem kérdezzétek.
Emlékszem arra, hogy azt mondták a fél napos borostám is bök.
Elhatároztam, hogy az egyik osztálytársnőmet hazakísérem. 
De helyette elkezdtem sétálni. 
Voltam a tavunk fele és nem tudom miért nem sétáltam körbe, szokásosan, rituálisan. 
Viszont arra pl. nem emlékszem, hogy hogyan jutottam oda.
Helyette arra igen, hogy telefonáltam. Másnap a híváslistából kiderült, hogy 6 személynek.
Smsekből az is, hogy volt három kimenőm. 
És másnap reggel még gmailen is írtak, hogy írtam neki....
Hogy mennyi Hölgy ébredt fel miattam vasárnap hajnalban azt nem tudom.
Volt aki felvette de nem ért rá...

"I like the way you look at me, baby
Please don't try and turn on the lights
I act as if I'm not going crazy
Girl, I'm in a muddle tonight"

És az ember megtanulta, hogy nem tüzet kell oltani, hanem a parazsat időben eltaposni. 
Volt olyan akivel 37 percet beszéltem és kiselőadást tartottam arról, hogy honnan lehet megismerni a platán fákat. Hogy, ebben mi tartott 37 percig....
No meg volt olyan aki nem vette fel, és azt hiszem ennek örülök is. 

"And she'll scream
And she'll shout
And she'll pray
And she had a name
Yeah she had a name"

Közben valamerre sétáltam és elfelejtettem, hogy jó lett volna hazakísérni....
Aztán hazaértem, még itthon is partizánkodtam, majd 5 órás alvás és indulás a Hotelba.
Két csoport, plusz külső vendég, s nem szerettek a szakácsok. 
Bevonzom nekik a vendégeket. 
Majd haza és alvás.
Végül pedig tegnap egy üveg Jim Beam, hisz kell valami az ünnepekre. (az illata nagyon jó, bízom benne, hogy jobb mint a Johnnie) És egy kör Győrben, plusz forralt bor. 
Kopp kopp.
Ki az, kérdezem én.
Hát én vagyok az, a májad!
És mit szeretnél drága májam???
Áááááááááááááááá. 
Miért üvöltesz???
Szerinted....
A nap fénypontja pedig mikor nővérem kesztyűivel a fülemen közlekedtem az Árkádban. 
Az ilyen pillanatokért érdemes élni. ^^ 
Megfogod a kezeeem??? ^^
Persze! Majd rád néz.
Óóóó....nem ismerlek.
Végül pedig boldog karácsonyt! :) 

"And we'll fly
And we'll fall
And we'll burn"

8 megjegyzés:

  1. Mi az a szövegkabát? :D Ez valami metafora rólad ? :O
    A Platánfáról hogy lehet 37 percet beszélni...oh god :D

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy lehet-e 37 percet róla beszélni, de biztos vagyok benne, hogy nem csak erről beszéltem. De csak ez rémlik... :D

    VálaszTörlés
  3. Szóval összességében jó kis napjaid voltak? :DD
    Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondhatni. :)
      És köszönöm, no meg persze Neked is boldog karácsonyt! :)

      Törlés
  4. http://www.youtube.com/watch?v=km9iS2tcRZE ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmmm....
      Gondolom a cél az volt, hogy vicces legyen.
      Nem volt az. Ez borzasztó rossz. :D
      De azért kössz. :P

      Törlés
  5. grappaaaaaa! Jó ital a szőlőpálinka ;)

    VálaszTörlés