2014. február 4., kedd

Meg lett-e szexuálva???

The question is....
Meg lett-e szexuálva a tudását felmérő vizsgáján történetünk főhőse vagy sem???
Vagy mondhatjuk úgy is...
Megb*szták-e a srácot a szintvizsgáján???
Hamarosan kiderül.
De csak a reklám után.

Valahol ott kezdődik a történet, hogy szegény szerencsétlen kisbéri lakos, aki Székesfehérváron tanul, Győrbe ment el tegnap este (Ahol nővérénél szállt meg s macskás hálóingjében hált....képek is készültek) hogy aztán Veszprémbe levizsgázhasson 8tól. 
Igen, négy település egy mondatban amit mondjuk magának köszönhet, de sebaj, így kalandosabb!!!
Veszprémben sosem járt így garantált volt a kaland!
Az oda út zord volt és kemény. Farkasok üvöltöttek, hideg, északi szél tépte szövetkabátját, az úton több elesett társával is találkozott, de ő, csillogó szemmel csak ment előre, a végtelenbe, és tovább!!! 
Vagy szimplán csak majd befagyott a s*gge a minusz 7 fokban, de oda talált. 
Az előbbi hősiesebb így azt említjük meg.
Ez után egy finom három órás vizsga, melyben kész menüsorhoz kellett megteríteni és felrakni az italokhoz a megfelelő poharakat. Aztán bekészíteni a szerviz eszközöket, úgy mintha angol felszolgálási módban felszolgálnánk őket. Utána eszköz ismeret (mint pl kaviár tartó, rák kés és csiga fogó csipesz stb.) végül pedig egy levesből, főételből álló menü felszolgálása angol módban, majd a desszert svájciban. 
(Angol a silver service, fehér kesztyűs, kinyalom a s*gged Te sznob f*szkalap, lesem kívánságod, újratöltöm italod, újra kínálok és egyéb finomság, ugrásra készen de semmi pajtizás, csak jó étvágyat meg egészségére, I hate it... svájci meg amit mindenki tapasztal egy étteremben, jobbról eléd rakják, kitöltik italod majd magadra maradsz, hogy ízlett, jól érezted magad kérdések és nem áll két méterre a pincér tőled, I love it) 
Ez lement úgy, hogy időnként megjelent a vizsgabiztos az "Elnézést, a levest nem alaptányérral kellett volna felszolgálni???" vagy "Ha a vizes poharat ide rakjuk akkor hogy töltöd ki???" kérdésekkel. 
Ez után kis szünet majd eredmény hirdetés. 
Hogy kinek és milyen eredménnyel sikerült a vizsgája....
Vajon főhősünknek, hogy sikerült???
A, Nem elég, hogy az előbb említett mondatok példázzák, hogy voltak hibái, de mellé az amúgy jófej vendégét még le is öntötte a levessel (mer' f*s volt az alátééééét >.<) és végül az eszközök felismerésénél a pánik és izgalom hatására még a hal kés sem ment neki így, tanárúr sajnálkozva de azt kellett, hogy mondja, nem engedheti át. 
B, Szimplán nem tudott semmit, nem ment neki semmi és meghúzták. (hangsúlyozom, angol felszolgálás volt a vizsga nagy része amit nem tudsz gyakorolni csak suliban, de idei évben egyszer volt benne részem, a tavalyi évben meg mondjuk 5 alkalommal, de úristen, május hol van már....)
C, A fent említett leírások valós alapúak, hibákat elkövetett de átengedték. 
A tippeket kéreeeeeeem.....
(dobpergés)
Most!!!!

A helyes válasz pedig aaaaaaaa
B. 

Most visszaolvasod, hogy melyik a B.
Megdöbbensz. 
Majd azt mondod.
Hát....végül is, tiszta sor, hogy nem egy májer. :P

De persze azért szeret hülyét csinálni a főszereplő az emberből így végül benyögi, hogy amúgy egy 4-sel átengedték.
Ahogy ezt eljátszotta mind a nagy nővérével és anyukájával.  ^^ :D 

Úgyhogy a válasz a "Meg lett-e szexuálva Lamazius a szintvizsgáján??? egyértelműen az, hogy nem lett megb*szva!!!! ^^

Így mindenki örül, és Lamazius tanulhat tovább, készülhet a májusi újabb vizsgáira és persze úgy néz ki van rá esély, hogy egyszer ez a fura és abszolút nem normális szerzet vendégeket szolgáljon majd ki egy szép napon egy kellemes kis vendéglátó ipari egységben! ^^ 

17 megjegyzés:

  1. Tudtam, hogy az lesz a vége, hogy nem húznak meg ^^.
    Mégis ki szeret úgy enni, hogy ott állnak tőle nem messze és ha valami elfogyott egyből kérdez?!!!...brrr..ez borzalom :D. Olyan mint a Rossmanba vagy a DM-be a biztonsági őr, amikor játssza a nyomkövetőt, de látszik, hogy a kémvizsgán megbukott. Szerintem osztom a véleményed. Egyértelműen a svájci :)
    Amúgy ezek szerint az angol a pingvinruhás? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és, a pizsipartiról nem kapunk képet? :P *.* :D

      Törlés
    2. Pizsipartiról képek??? Ne viccelj! :D Már csak azért sem mert szerintem heteronak nézek ki de nővérem azt mondta ha ezt meglátnák nagyon de nagyon nehéz lenne letagadnom, hogy nem a fiúkat szeretem.... :,D

      Hát vannak olyan sznob alakok akik szeretik ha rögtön ott nyalják a becses hátsójukat de amúgy nincs pajtizás, majd szólok ha van valami, a pincér max. csak jó étvágyat kívánjon.
      És persze, hogy a svájci a fasza! ^^
      És, hogy az angol lenne a pingvinruhás???
      Először is nem pingvinruhás jóóóó??? :P Nem vagyunk pingvinek. :P
      Amúgy meg. Papíron fekete lakkcipő, fekete öltönynadrág övvel, hosszú ujjú fehér ing, fekete mellény, és fekete csokornyakkendő a hivatalos pincér ruha a bal kézen egy fehér pincérkendővel kiegészítve. Így teljes és kerek a dolog. Aztán ez már a vendéglátó egységtől függ, hogy milyen ruhát szab meg a pincéreitől de általában max. színben különbözik vagy nem csokornyakkendő van hanem nyakkendő.
      Angolban viszont nehezen elképzelhető, hogy ne ez legyen a ruha.
      Úgyhogy nem, de igazi pincér ruhát mégis ilyen magas színvonalon van a legnagyobb esély rá, hogy láss.

      Törlés
  2. Nos, eddigi életem során volt szerencsém megfordulni pár helyen, de engem jobban zavar a kiszolgálás, mint a kiszolgálót a vendég :)
    Természetesen nem fogyasztom kannafedőből a tokajit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Héhéhéé, engem sosem zavart a vendég. :P Jóó, néha kétségtelen, hogy meg lehetne tekergetni egy két nyakat de ott sem maga a vendég hanem a viselkedése zavar. :P
      De akkor ezek szerint Ön viszont jó vendég szokott lenni, bár meglepődnék ha nem így lenne.
      Kannafedőből??? :-o Ezt sosem feltételeztem. :D
      Viszont üvegből, no igen, úgy az igazi! ^^ :D

      Törlés
  3. Elfelejtettem egy linket beszúrni az előbb:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZUv-5TYnMkU&list=PL955A486E8CB3231B&index=10

    Kb. annyi éves a kabaré, mint én XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg elfelejtettem megnézni de pótolom, most!

      Törlés
  4. Te! Hogy lehet ilyen? Már majdnem bedőltem neked. Kezdtelek sajnálni... Sőt, már sajnáltalak is Te Piszok!
    Gratulááállooooookkkk! :)
    De anyukád és nővéred helyében nagyon megcsikiztelek volna... Remélem legalább Kóci meg is tette! :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha piszok vagyok akkor büszke vagyok magamra! ^^
      Köszi és nem, nem tette meg. Meg ő nem is ilyen kis amatőr, hogy bedőljön, igaz mikor éreztem a hangjában a sajnálkozást akkor gyors bemondtam, hogy amúúúgy nem iiis. :D

      Törlés
    2. Tiltakozom! Már, ahogy a telefonba szóltál, tudtam, hogy átmentél. 22 évem volt rá, hogy kitanuljam a trükkjeid. :P Engem nem versz át.

      Törlés
    3. Nincs helye a tiltakozásnak!
      És okés, hétvégén sem jött be a nemlétező Mátrix idézet amit még én is elhittem, hogy benne volt. :D
      De még akkor is meg tudom trükközni a dolgot! Lesznek még talpjóslások! :P :P

      Törlés
  5. Atya ég milyen régen jártam erre!!
    Na mindegy, ezért már megérte! :D Nagyon is utólag gratulálok a vizsgához!!
    Szégyenletesen bevallom én a "Meghúzták" -ra tippeltem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      És örülök, hogy sikerült Téged is átejtenem. :P
      Amúgy én is qrva rég jártam Nálad.... :S Időhiánnyal küzdök de egyszer úgy is én nyerek! ^^

      Törlés
  6. Hahó, hahóó, halihóóó! Holnap mártzius 1-e van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma meg már március 5 van!
      De amúgy, hogy jön ez ide??? :D

      Törlés
    2. Ááááhhhh, én nem, én butus vagyok!!! :D

      Törlés