2014. január 30., csütörtök

Ohhhh Emberek....

Szőke fürtök, nagy kék szemek. Glóriám is megcsillan a napfényben, sőt szárnyakat is varázsolok a hátamra ha kell! 
De egy percig nem állítom, hogy angyal lennék. 

Oroszlán csillagjegyű pók vagyok. 
Vannak lány barátaim. Hogy, miért??? Nem részletezem, mert felesleges. Pont azért amiért Neked is vannak ellenkező nemű pajtásaid. 
Lány és fiú közt nincs barátság maximum ha mindketten aszexuálisan tudnak egymáshoz viszonyulni.  
De ez pont annyira sűrűn fordul elő mint Király L. Norbi és a tiszta hangok egy színpadon. 
Különbség az emberek és köztem, hogy én ezeket nem tagadom. 

Lehet elítélni és megvetni a másikat. R*bancnak vagy lelketlen f*sznak titulálni. 
De amint az ajtók becsukódnak, az ablakon benézve már csak az elhullajtott szárnytollakat látod. A hiányzó glóriát, mely tán sosem volt ott. Az élettelen testet, mely belefulladt az üres ígéreteibe és az üveges szemeket amelyben a másik élete utáni vágy tükröződik. 

Hittem és még valamennyire hiszek a tündérmesékben. 
Hogy jön majd egy angyal és a pókból embert nevel. 
És, hogy mennyi esélyt látok rá???
Erre most csak egy keserű mosollyal tudok válaszolni....

8 megjegyzés:

  1. Micsoda hasonlat! :P
    Te se hiszel a nő és férfi közötti barátságban?!
    Szerintem sem létezik... :D

    VálaszTörlés
  2. Jövő vasárnap túra lesz.
    Gyere el Sziámit énekelni, s elmúlik a keserű mosoly meg az angyalok. :D
    ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát csábító! ^^ Amúgy hol lesz meg az időtől függ leginkább. Ha hideg lesz vagy sár akkor kihagyom. Amúgy már rám férne....De ugye tudjuk, hogy csak azért, hogy büntetlenül Sziámit énekelhessek! ^^ :D

      Törlés
  3. "ez pont annyira sűrűn fordul elő mint Király L. Norbi és a tiszta hangok egy színpadon."
    Érteni vélem, bár gőzöm sincs, ki a tag akiről írsz... Utána nézni pedig nem fogok, annyira nem érdekel - látatlanban hiszem amit írsz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy elhiszi amit írok Uram. ^^
      Amúgy, járok a blogodra de kommentet az istenért nem tudok hagyni....Pedig azok az ételek....óóhhh Máriám. *.*

      Törlés
  4. egyszerűen csak gyönyörű volt, őszinte és nagyon emberi. nem tudom a gyönyörű-e a legmegfelelőbb szó e erre de ez ugrott be miután elolvastam. értem.átérzem.elvittem magammal. köszönöm!

    "De amint az ajtók becsukódnak, az ablakon benézve már csak az elhullajtott szárnytollakat látod. A hiányzó glóriát, mely tán sosem volt ott. Az élettelen testet, mely belefulladt az üres ígéreteibe és az üveges szemeket amelyben a másik élete utáni vágy tükröződik."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit. :)
      Igazság szerint nekem kell köszönetet mondani, hogy ily' elismerően nyilatkoztál az írásomról. Hisz aki ilyen kiváló író mint Te, és az dicsér, akkor azt hiszem tényleg valami olyat sikerült kiadnom a kezem közül amire büszke lehetek. Úgyhogy én köszönöm, hogy véleményt formáltál és mind azt dicsérve tetted! ^^

      Törlés