2014. január 15., szerda

Csillagfény

http://www.youtube.com/watch?v=nu3R2gwXsvE

13 megjegyzés:

  1. Muse *.*, Jack *.* Kész tökély :)
    Eszembe jutott egy olyan, hogy vajon a gitárod ha beszélni tudna, hogy is mutatkozna be és arra jutottam, hogy:

    -A nevem, Jack!
    -Black Jack!

    Ez volt PH vizsga utáni agymenése.
    (Természetesen én vagyok a gitár Keresztanyja :P, én neveztem el ^^ az Uraság meg jóváhagyta )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen....Még angolt akartam tanulni de ezek után....elpusztult minden agysejtem. :D
      Ez fájt. De jó volt, elismerem. ^^
      És igen Miss Keresztanya, jól beszél. :)

      Törlés
  2. Ez nagyon tetszik! :) Ügyi vagy! :) És a szám is jó, ne meg persze a zene is! :) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm de azért nem túl nagy vállalás ez. Szerintem mindenkinek menne ezt megtanulni pár perc alatt.
      De azért köszi. :)

      Törlés
    2. Én pedig köszönöm szépen a feltételezést, de én akkor is túl "citerásan" esnék neki a gitárnak... :D Már láttad, hogy csináltam. :D

      Törlés
    3. Hát lehet, hogy úgy esnél neki, de ha megmutatnám, hogy hogyan kellene, valszeg Te sem lennél ügyetlenebb mint én voltam a citerádon szóval. Menne 5 perc után, 15 perc után pedig az egész dal! ^^

      Törlés
    4. Ha legközelebb találkozunk, legyen nálad gitár, és meglátjuk! :D

      Törlés
    5. Hát persze, mert végül is hobbim a gitárokkal való közlekedés. :P

      Törlés
  3. Talán bocsánatos bűn, de rákerestem (volna) az eredeti nótára... viszont annyi találatot kidobott, esélyem sincs meglelni, főleg úgy, hogy semmit nem tudok róla. Ha nem nagy gond, szívesen megfülelném az eredeti változatot is!
    Egyébként pedig: hűűűűűűűűűű..... le vagyok nyűgözve ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát biztos azért mert nem volt elég ügyes az Úr. :P Amúgy az ilyen rákereséseknél érdemes a legnézettebbre kattolni.
      http://www.youtube.com/watch?v=Pgum6OT_VH8
      Íme az eredeti.
      És örülök ha le van nyűgöződve de most komolyan! :D Az utolsó basszusgitáros videóm sokkal bonyolultabb és színesebb volt mint ez aztán az fele ennyi dicséretet nem kapott... Én nem értem az embereket. :D
      No de ha most le vagy nyűgöződve akkor mi lesz ha ezt játszom fel következő alkalommal??? :-o
      http://www.youtube.com/watch?v=ZzaJhG0u-1g

      Törlés
    2. Köszönöm a linket! Asszem félreértettél, de nem magyarázom meg, meg félreérthető lenne s belebonyolódnék...

      Törlés
    3. Akkor tényleg ne magyarázkodj, inkább hagyjuk. :D
      És persze nincs mit, jó kis dal, terjeszteni való! ^^

      Törlés