2014. január 5., vasárnap

AztaQrvaaaaa

Elnézve eme remekművet több kérdés is megfordul a tudatlan kis buksimban.
Az első, hogy hogyan imádhatják eme színész legendát több millióan Németországban, lehet több arany és platina lemeze, továbbá, hogy Amerika miért nem toloncolta még ki??? 
A második pedig, hogy a klip rendező vajon milyen szer vagy szerek hatása alatt állt mikor ezt megálmodta, megalkotta és végül elégedettséggel nyugtázta, hogy bizony most valami egészen jót alkotott!!! 
Én egy kíváncsi ember vagyok, ez van. 
Jó szórakozást hozzá!
Egyszer mindenképp érdemes megnézni. 


Aztán megnézed még egyszer mert úúúúristeeeeeen..... :D

És persze elkezded terjeszteni. ^^ 

15 megjegyzés:

  1. azt szokták mondani, a cart is el lehet adni, ha jól fel van díszítve... há' de nem?:D

    VálaszTörlés
  2. Neeeeee:DD ezt miért nem láttam én még eddig? Hát igen, Dévid bácsit nem a hangjáért szeretik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem láttad eddig mert nincsenek ilyen király ismerőseid mint Lamazius. :D :P Ha lenne már rég megmutatták volna, személyesen. Hogy, láthassa a ledöbbenő pofid! ^^ :D
      És kétségtelen, nem a hangjáért szeretik....De akkor miért is??? :-o :D :D

      Törlés
  3. Hát gondolom a kihangsúlyozott másodlagos nemi jellegei miatt, bár én nem tartozom a rajongói közé És köszönöm, hogy az überjófej ismerősöm vagy, aki megmutatta nekem ezt a felemelő videót . Szereztél pár vidám percet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham, szóval szexinek tartják azt mondod??? :-o Érdekes, erre még nem gondoltam.
      Sőt, ha körbe nézek egy nő ismerősöm nem tartja szexinek David urat.
      Ez így még érdekesebb!!!
      Ezek szerint....ezek szerint igeeeeen. :D
      Miss Madárlelkű Lány titkon, David oltárt tart a szobájának sarkában és a netről leszedett David képekre montírozza rá magát. :D Ejj, sosem gondoltam volna, hogy Kegyed ilyennek tetszik lenni. :D :D :P
      És igazán nincs mit, hogy ilyen überjófej ismerősöd vagyok! ^^ Tudod, zsigerből jön. ^^ :D :D
      Viccet félre téve, tényleg tud pár vidám percet szerezni ez a videó! :-o

      Törlés
    2. Lebuktam, franc:(( Azért el ne mond senkinek, mert nem akarom, hogy kiközösítsenek. :'(

      Törlés
    3. :D

      Dehogy fogom elmondani! :)

      Viszont azt nem mondtad, hogy nem írhatom meg! :P
      Következő bejegyzés címe:
      Miss Madárlelkű lány szerelmes David Hasselhoffba!!!
      :D

      Törlés
  4. Neeeem, Nem nézem meg még egyszer, mert annyira "Úúúúúristeeeeeen" volt... :D

    VálaszTörlés
  5. Üdv itt a blogomon Gattolina! :)

    Ahogy látom "átjött" a videó. :D
    De persze tudjuk mindketten, hogy nem nézted meg újra....
    még!!!
    Mert igen, lefekvés előtt már, mikor csend üli meg a szobát, a fények tompák lesznek, a hangok pedig egészen elcsendesednek akkor fog megszólalni a fejedben David hangja amint a refrént énekli, majd ugyan azzal a ritmussal és dallammal azt is hozzá teszi, hogy
    "Nézd meg újra a dalom!"
    És Te megfogod nézni.
    Ha nem ma, akkor holnap. :D

    VálaszTörlés
  6. Szerencsére pár másik dallal kiűztem a fülemből eme rettenetet. :D
    Így remélem nem fog a félhomályban kísérteni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rettenet??? :D Ejj, pedig tényleg azt hittem, hogy egy új rajongót találtam! ^^ :D
      És mik voltak azok a dalok amik segítettek túl tenni magadat a sokkon??? :)

      Törlés
    2. http://www.youtube.com/watch?v=6uBK5kvakD8
      Például ez.
      Jobban megéri, hogy rajongjon érte az ember! :)

      Törlés
    3. Eddig sem utáltalak de most kifejezetten imádlak! :D
      A Muse-t szeressük! ^^

      Törlés
    4. Ó, milyen jó nekem! :D :P

      Törlés