2014. január 4., szombat

Nosztalgia

Mennyi de mennyi éve már....
És még is emlékszem még. 
Emlékszem az oda útra.
Emlékszem az ördög lakatokra.
Emlékszem a mosolyra.
Emlékszem a felfele útra.
Emlékszem az éjszakára.
Emlékszem az egymásba fonódó ujjainkra.
Emlékszem a beszélgetésekre. 
Emlékszem az eszkimó puszikra.
Emlékszem, hogy bérelt helyem volt a válladon. 
Emlékszem a kínra.
Emlékszem a sétára.
Emlékszem a fák közötti bujkálásra.
Emlékszem, hogy rejtetted el "erszényemben" a kezed. 
Emlékszem a kutyira.
Emlékszem a csengőhangodra. 
Emlékszem szinte mindenre. 
Emlékszem arra, hogy mit éreztem akkor.
Amit azóta sem éreztem...
Pedig csak egy nap volt, és már sok-sok éve....

"and it kills me everytime

Még is több emléket tudok felidézni abból az egy napból mint egy-egy egész kapcsolatomból....
Mert emlékszem.
És azt hiszem örökre emlékezni fogok.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. No mi az??? :)
      Ezekre amúgy pokoli jó ám visszaemlékezni és fel tudják ám vidítani az embert! ^^

      Törlés
  2. Ez egy nagyon szép bejegyzés lett! : ))
    ez a mondat meg egy ideig motoszkálni fog a fejemben: "Emlékszem, hogy bérelt helyem volt a válladon. " nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!!! ^^
      És örülök, hogy így kiemelted ezt. :)

      Törlés
  3. Csatlakozom az előttem szólóhoz, nekem is megragadta a fantáziám az a mondat :) A zene meg tök jó ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikert egy olyan mondatot beleírni ami kifejezetten tetszett az olvasó közönségnek! ^^
      A zene meg persze, hogy tök jó, nem véletlenül raktam ki. :) Örülök ha másnak is bejön. :)

      Törlés