2014. március 25., kedd

Monnyonle!!!!

A terem megtelt, a vakuk villódznak s a reflektorok kereszttüzében ott áll. 
Tornacipő, fekete farmer nem hiányozhat, az ing és a nyakkendő sem szokatlan tőle, a zakó viszont már ritkábban feszül vízisiklósan vállas felső testén, de hát egy ilyen alkalomra ki kell öltözni! 
Nagy levegőt vesz majd kifújja, megköszörüli torkát s belekezd. 
- Köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttek és megtisztelnek a figyelmükkel. Öröm ezt látni és egyben rettentő megtisztelő is. Ilyenkor az ember azért kicsit elbizonytalanodik, hogy jól cselekszik-e, jó döntést hozott-e. De aztán belegondol az elmúlt időszakban végzett munkájára és rájön, hogy itt az ideje lépni. Így szeretném bejelenteni, hogy a mai nappal lemondok tisztségemről! 

Mert így megy ez, legalább is nálam. Ami nem megy, azt tényleg felesleges erőltetni. 
Örültem mikor blogot írhattam. Örültem, hogy megteremtettem a saját kis világom. A saját kis gondolataim a saját kis olvasóköröm. Örültem, hogy megvolt a maga sajátságos stílusa, amivel tudtak azonosítani, hogy bezsebeltem vele 5-6 kedvenc blog díjat és, hogy született ennek köszönhetően egy aranyos kis népszerűsítő írás is róla. 
Azt mondhatom elégedetten dőlhetek hátra mert ha nem is váltottam meg a világot, de pár embert néha elgondolkoztattam, megmosolyogtattam vagy pedig sikerült azt kiváltanom belőlük, hogy úgy tekintsenek rám mint egy valamilyen bloggerra. 
És ez mindenképp jó. Főleg, hogy a blogírás összességében véve öncélú szórakozás, nem az előbb említett dolgok elérése a feladat. 
Viszont az utolsó bejegyzéseknél már éreztem, hogy ez nem ugyan az mint régen. 
Régebben csak jöttek a gondolatok, leültem s megírtam a bejegyzést. Néha végig jártam írás előtt a témát, megrágtam a dolgokat, hogy jobban, szebben, kerekebben tudják elhagyni kobakom de összességében véve akkor is azt mondhattam viszonylag spontán dolog volt. 
Most viszont az utolsó bejegyzéseknél tényleg végig gondoltak voltak, felépítettetek voltak a bejegyzések. 
És ez így már nem ugyan az. 
Hogy, miért fordult el eme irányba???
Valószínűleg azért mert nincs elég szabad időm. Vagy suliban vagyok, vagy gyakorlaton. Általában ez veszi el a legtöbb időm. A maradékot tanulásra szánom és ami marad, azt inkább valamiféle szórakozásra, emberi kapcsolatok ápolására. A blogolás háttérbe szorult, de mondhatnánk úgy is, hogy törlődött. 
Ötleteim, témáim, kalandjaim persze vannak dögivel!!! Hóhóó de még, hogy! Eme mondat után pödröm meg bajszom s nézek huncutul, olyan csikósan. 
Persze nem, mert nincs bajszom és nem is vagyok csikós. 
De lényeg a lényeg, az élet folyik és lenne mit írnom. Sokszor eszembe jutnak dolgok buszozás közben vagy mikor épp suliból gyalogolok elfele. Ugyan olyan kis spontán történetetek, gondolatok mint régen amiket bemutattam a nagyközönségnek. Nagy örömmel végig gondolom s konstatálom, hogy nem születne belőle rossz írás. 
Aztán hazaérek és már sehol. Vagy ha van is, már csak egy erőltetett, tompa, semmilyen valami jön ki belőle. A poénok elvesznek, a csavar oda és a Lamaziusos stílusa sincs már. 
És ez a legfőbb baj. Hogy egyszerűen nem tudom biztosítani a múltban prezentált színvonalat.
Örülök, hogy sokan megemlítették, hogy szeretik ahogy felépítem a bejegyzést. Hogy az eleje még nem utal a végére. Hogy olyan mesés, és könnyed. Ezek tényleg olyan kritikák mik jól esnek! De ezt most jelen pillanatban nem tudom hozni.
Nem beszélve arról, hogy tán ez lett a blogom jellemző vonala és stílusa.
Ötleteim, témáim vannak. Tényleg tudnék írni. De valahogy ha a bejegyzés nem hasonlít a szépen felépített, időnként szórakoztató, mesés bejegyzésre azt valahogy csalódásnak élném meg.
Mert ez a blog ilyesmi volt. Egy nagy mese, furcsa bevezetéssel majd totálisan más elbeszéléssel. Lezárásként pedig borítékolható volt a zene. 
Viszont mostanra sem energiám sem időm nincs ilyet létrehozni. És ha mást írnék akkor valahogy megcsalnám magam, nem érezném magam hitelesnek. Bármennyire hülyén hangzik is az egész. Hisz a más gondolatok is én lennék. De valahogy az ide nem illene már....
Úgyhogy inkább abba hagyom. Próbálok visszatérni a blog olvasók társaságába és tán egy szép napon, egy másik helyen újra kezdeni az egészet a magam sajátságos stílusával de még is egy másabb blogban. 
Köszönök hát minden egyes kommentet, látogatást és feliratkozást. Köszönöm a blogom népszerűsítését, elismerését. Röviden, köszönök mindent Hölgyek és Urak! :)
A további minden jót, boldog húsvétot így előre is és persze kellemes gumibogyiszörp napot! 
Mert lehet most írom ki magam teljesen a bloggerek társadalmából és nem biztos, hogy lesz esélyem ezt kívánni Önöknek. És igen, furcsa világban élünk, még egy szép napon ezt is ünnepelhetjük. Elvégre, már nagyjából mindennek van napja. 


14 megjegyzés:

  1. Hmm... lehet, ideje lesz összeszednem gondolataimat s leírni. A blogolásról úgy általában. Hogy miért, minek, kinek, kiért, meddig, hogyan, stb.
    Sajnálom, hogy az abbahagyás gondolata megfogalmazódott benned, de természetesen tiszteletben tartom döntésed - s szomorú is vagyok kicsit.
    VM!

    VálaszTörlés
  2. Én amondó vagyok, tegyen így Uram! :)
    Ne sajnálja, még visszatérek, azt hiszem. :D
    És most már igyekszem hozzád is ellátogatni. Tudom, hogy legutóbbi ottjártamkor valami nem stimmelt a fiókommal. :-o Nem tudtam kommentet írni.... -.-

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lamazius!
    Amikor elolvastam először azt hittem ez csak egy olyan magadfajta poén, hogy a végén majd megspékeled egy: "Egyébként nem ám!" vagy egy "Csak vicc volt!" esetleg egy Azt hitétek mi!? jellegű mondattal ami először felbosszant, majd megnevettet aztán megnyugtat, de nem. Nagyon elszomorodtam aztán újra olvastam hátha kihagytam az előbb említett mondatokat tartalmazó sort, de megint csak nem. De hát ez van, és a remény ott parázslik a "Még újra kezdem"-ben. És remélem is, hogy így lesz!
    További kellemes és Lamaziusos kalandokat neked!
    Ölel: Andy H. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves szavaid és oké, hogy nem blogolok tovább de amit eddig írásra szenteltem azt most kommentek szétszórására fogom fordítani a nagy világban szóval készülj, megyek! :D

      Törlés
  4. A nagy bejegyzés szünetekből gondoltam, hogy már nem olyan a kedved a blogoláshoz, mint régebben.

    Én minden jót kívánok Neked. Jó kedvet az élethez, a terveidhez, a zenéléshez. Aztán ha egyszer kedved lesz ismét írni, velem együtt mások is örülnek majd a visszatérésednek.
    Én azt írom: viszontlátásra Lamazius :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi, tényleg nagyon szépen köszönöm! :)
      Így zárásként azt mondhatom ez egy tökéletes búcsú komment. :))

      Törlés
  5. PH most nagyon szomorú! :(
    Szabad egy Hölgyet ennyire elkeseríteni és megríkatni?? :O
    A legutolsó dalolós kommented a blogomba megmosolyogtatott..tudod, amiről csak én meg te tudok..mert jön a Maffia ;)
    Szeretem a humoros és szarkasztikus embereket..persze bizonyos határon belül szarkasztikus.
    Így a te búrádat is bírom a kalapoddal, a borostáddal, a fehér lovaddal meg Jack-kel együtt :)
    A zenélést ne hagyd abba :P És egyszer a kedvemért, ha visszatérsz..mert NAGYON REMÉLEM, hogy visszatérsz (ezt vedd fenyegetésnek :P ) csillogtasd meg a hangodat is :)
    Üdvözöl: PH érték
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy Hölgyet megríkatni és elkeseríteni?? :-o Hogy, ééén??? :-o Már bocsánat de nem a bambit vetítettem le és közben hagymát aprítottam az orrod alatt. :P :D
      Látom Te is a zenéléssel jössz, hogy ne hagyjam abba.... :P Már bocsánat de ilyet, hogy lehet feltételezni róóólaaaam??? >.<
      Két évvel később.
      - No mizujs Lamazius??? Még zenélgetsz???
      - Éééén??? :-o Dehogy is. Már vagy...hmmm....2 éve abba hagytam...
      :D :D
      És végül pedig.
      Örülök, hogy csípted a burám, még csípheted mert a blogodra járni fogok, nem kell félni.
      Csak rettegni. :D
      És nem, sosem fogom megcsillogtatni a hangom. :P Blogon legalább is nem. :P :P

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Pedig de. A nép (a hangok a fejemben) ezt a döntést hozta! :( :D

      Törlés
  7. Lamazius! :(

    Ezt nagyon szomorúan olvastam. Én is először vártam, hogy mikor fogsz a "képünkbe röhögni", hogy bevettük, és hogy csak azért írtad, hogy megint tinilányos nyavalygásokat kapj, hogy neeeeeeeeee!!!, folytasd!!!! ilyet nem tehetsz velünk!!!!.... De ez most elmaradt, és szomorú vagyok. :(
    Ellenben nagyon remélem, hogy vissza fogsz térni, és ha máshogy nem, hasonló szívatással újra megjelensz nálam, ahogy nemrég én is tettem. :) Mondjuk, ahogy ismerlek, neked jobban fog menni. :D
    Na puszcsy, szery, lávcsy! :P
    G
    Ui: Aztán akkor legyél egy kicsit elérhetőbb chaten, mert Lamazius-megvonásban nem lehet élni! :( :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Één átverni...áááááá, én olyat sosem, nem értem mi ez az általános közvélekedés! :-o
      Amúgy meg nem leszek elérhetőbb chaten mert nem érek rá, hogy elérhetőbb legyek de ha valami bepötyögsz biztos, hogy válaszolok rá, azokra szoktam, még ha nem is a leggyorsabban. De levél írásra még rég nincs időm. :D

      Törlés