2012. november 1., csütörtök

I love You

Ejjj...
Minden héten megtalál a szerelem! 
Két nagy probléma van vele. Az egyik, hogy általában qrva messziről jön, a másik, hogy 2-3-4 nap után továbbáll. :( 

Mai esemény. 
Apuka s gyönyörű lánya vitatkoznak, hogy:
-A hegyalján törkölyt ittunk.
-Nem, apu, sárgabarackot.
-Nem, törkölyt.
-Sárgabarackot.
Stbstbstb.
Mondanom sem kell, nem tudtam mosolygás nélkül megállni a helyzetet így végül felpillantottak, rám néztek, és ők is elkezdtek saját magukon nevetni, hogy "úristen, még a pincér is rajtunk röhög". :D 
Ez után a szép szemű hölggyel összeakadt a tekintetünk majd Lamazius hozta formáját és egy huncut mosoly után azt mondta:
-Rám ne nézzen így hölgyem, én nem tudom mit ittak. 
Mondjuk azt, hogy nagy sikerem volt eme mondattal az asztalnál. :D 

Amúgy a nap borzasztóan sűrű volt, nagyon sokan voltak de úgy érzem tényleg megtaláltam azt amiből meg akarom majd élni! ^^ 


6 megjegyzés:

  1. Na, ez egy nagyon jó hír, csak így tovább!
    Már csak a Nagy Nő kell... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Bár az még ráér, bevallom, egyelőre nem zavar a szabadság! ^^

      Törlés
  2. "-Rám ne nézzen így hölgyem, én nem tudom mit ittak." Hát ez nagyon nagy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre Téged is itt üdvözölhetlek gyöngyös leggyöngyebb Gyöngyvirág! ^^ :D Így sem hívtak még fogadni mernék. :D
      Örülök ha tetszett s bízom benne a továbbiakban is lelkes olvasóm leszel! :)
      És igen, ahogy a mélben is írtam, Nélküled nem kerekek a túrák! :(

      Törlés
  3. hát ehhez nekem azért kellett volna innom valamit h nevessek :D
    Ez volt a szerelmetes rész is?!:O

    muhahhaha

    Ha négy nap négy nap, nem számít közben érezd magad jól de legyél rossz az a legjobb :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy többet kellett volna innod.
      Egy mert alkesz vagy.
      Kettő mert felbecsülhetetlenül öreg a hölgy és ezáltal ergya humor érzékkel vagy megáldva! :P :D
      Miért, többet vártál a szerelmetes részhez??
      Tudod én nem vagyok tinilány! :P Nem írok olyanokat, hogy húúúú de szép volt a csajszi és most olyaaaan cejelmetes vagyoook! ^^ Ehhh. -.-
      :P:D
      Amúgy végre vége, most van két szabad napom kedden meg megint suli...El tudnám viselni ha nem lenne. :D

      Törlés