2012. november 24., szombat

Cuki gyerek

Tudom, hogy az olvasóim nagy része a kispirospozsgáscsiniruciskishölgyikenagyszeműbabákra mondaná ezt de természetesen Lamazius ezt nem így látja. :P 
Kis srác 7 évesen olyat dobol amire szerintem sok 37 éves dobos nem lenne képes! 
Zseniális, egyszerűen zseniális! 
Kb. 2:08tól jó fél percen át a besz*rok kategória megy. Borzasztó ügyes, kétségtelen. Nem beszélve arról, hogy ez is jól bizonyítja, hogy The Rev mennyire tehetséges és jó dobos volt! (Nyugodjék békében.) Valljuk be, ez valamivel bonyolultabb zene mint mondjuk az isteni és Angliában imádott The Vaccines...
Végül pedig azt sem árt megemlíteni, hogy úgy általánosságban egy 7 éves fekete kis sráctól azt várnánk, hogy majd 10 év múlva ritmusosan elmondja nekünk, hogy mennyire csoró volt és most mekkora király, hogy felküzdötte magát a senkik közül. Mind ezt természetesen sok-sok félmeztelen nő kíséretében, nagy és drága autókkal színesítve, testén arannyal. 
De nem, ő nem! Helyette Avenged Sevenfoldot dobol, arcán elszántsággal és időnként mosollyal! :) Hát nem cuki??? ^^ Dehogynem! :)
S persze a szüleit is érdemes megemlíteni. Nyakamat merem rá tenni, hogy jó fejek! Legalább is rossz emberek nem lehetnek azok, kiknek gyermekük 7 évesen már ilyen jófajta számokat dobol! ^^ 
Az eredetit itt hallgathatjátok meg. Érdemes, mert jó! 
Szép napot és kellemes hétvégét! :)

18 megjegyzés:

  1. Már vártam legyen új bejegyzést!Túl sokszor láttam az időkapszulaszót elég volt belőle :D

    Tőled fura is lett volna amúgy :O:O:O
    különben se szereted a kis kezeiket, félsz tőlük!!!!!!XD

    Bírom ha valaki már kiskora óta jóóó valamiben, ezt észreveszik és hagyják kibontakozni!Tényleg a séma ez amúgy, h szar élet aztán onnan eljutni valahova. A meztelen nők az már túlzás,nem mindnekinek jut olyan, és az nem is feltétlen jutalom. Mert hát hol voltak előtte...és akkor egyértelmű minek vannak ott!
    Vagány a kiscsávó aztán majd visszajövök ha majd megtudtam hallgatni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis kezektől még most is rettegek! :S :D
      Hallgasd is meg mert jó szám, plusz a kis srác borzasztó ügyes! :)

      Törlés
  2. Valahol egyszer azt olvastam, hogy a dobolás komoly fizikai munkának felel meg. Ezen a kisgyereken nem lehetett látni, hogy belefáradt volna...csúcs egy gyerek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyerekeknek kimeríthetetlen energiájuk van.

      Törlés
    2. Bizony, a dobolás komolyan megmozgatja az ember felsőtestét! De jól beszél Raven, a kisgyerekeket lelőni se lehet. :D

      Törlés
  3. Ahááá, akkor innen lopta Geldar! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lopta, találta majd megmutatta nekem s én meg kiposztoltam mert mondom ez megér egy misét. Vagyis ő. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. De még mennyire! ^^
      Amúgy mi ez az új kis kép??? :-O

      Törlés
    2. :D Még anno hozzákezdtem blogspot-olni is, és nem töröltem. Így egyszerűbb kommentálni.

      Törlés
    3. Áhá. Amúgy Te nem akarsz áttérni ide??? Mondjuk nem tudom az utóbbi időben milyen a freeblog.

      Törlés
    4. Gondolkoztam rajta... Szerintem a közeljövőben én is "összeszedem a cuccaimat" és költözöm. :D

      Törlés
  5. Az is kérdés,ki tagelte be a Vaccines-t alul és miért tette... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, hogy ha megtalál így egy Vaccines rajongó akkor lássa, hogy bizonybizony az általa kedvelt zene máshoz mérve lósz*rt sem ér! :D
      Meg amúgy sem, nem kell azt hasonlítgatni, tudni lehet egyből. :D

      Törlés
  6. Én ilyen gyereket szeretnék!

    VálaszTörlés
  7. Azért a technikai ügyességeket ugye nem írja mindenki a "kis ügyes" ember számlájára? Nem kisebbítve a teljesítményt, megjósolhatom, hogy borzasztó sok problémája lesz ennek az aprónépnek.
    Nem vagyok ütős (dobos), de fenntartásaim vannak. Kíváncsiságból azért megnézném, hogy mit produkál egy pergődobbal. Amikor nincs az ún. "lábdobhoz" dupla duplázó (= azért duplázó, mert egy leütéssel kettőször üti meg a bőrt, ha duplázva van, akkor egy ütésnél 4x) aztán hallani a "lábcsin" (a bal lába mellett van) hangját, ám az érdekes módon nem is mozdul - szóval a fenntartásaim csak ezek. Mindenesetre a "ha már ott van ráütök" jól össze van kapva. Legyen szerencséje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ügyes, bár igaz, nem konyítok annyit a zenéhez mint Ön.
      A duplázóval tisztában vagyok, de azért köszönöm a felvilágosítást.
      Viszont a lábcin eddig fel sem tűnt. Már mint, hogy szól de meg sem üti... :-o
      De én azt mondom, továbbra is ügyes, és jobb dobos válhat belőle mint itthon az elismert és népszerű "rock" zenekarok dobosainál.

      Törlés