2012. december 1., szombat

Ha a cenzúra azt mondja...

A Poet.hu azt mondta, hogy fuck off, én meg azt mondom, hogy fuck you! Csak azért is kikerül az internet világába a versem. 
Előtörténet. 
Azért nem kerülhetett fel az oldalra a "vers" mert, hogy sok a 11-14 éves látogató és gyermekművész, akiknek kárt tenne a piciny és ártatlan lelkükben eme iromány. 
Hmmm...(gúnyos szemöldök emelés)
Mindegy. Lényeg a lényeg, készüljünk fel a halálra, a gúnyra és magára a világra! 


Süt a Nap, kék az ég...

Süt a Nap, kék az ég,
nálam mégsem oly' szép.
Inkább sötét és sivár,
de a halál még kivár! 

Keserű íz a szájban,
királylány még a várban.
Nem jön el a szőke herceg,
inkább egy pub-ban henceg.

Démonok táncot járnak,
angyalok Sátánt várnak.
Micimackó unikornis szarvon,
malacka fej a falon.

Hófehérke szex őrült banya,
Fele királyság csak egy tanya.
Süsü embereket eszik,
gonosz mostohát mennybe teszik.

Hangya dőzsöl és lusta,
a  bagoly esze kúrta.
Csipkerózsika is bőrbeteg,
Szépség is csak egy szörnyeteg! 

Lamazius, 2012. 05. 28. 


Kellemes hétvégét! :) 


11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a vers. :):P
    Szerintem azok a piciny lelkek már alapból nem olyan kis ártatlanok. Tisztelet a kivételnek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tényleg tetszik. :):P
      Amúgy jól látod de hát ez van ha a cenzúra azt mondja...

      Törlés
  2. Látom, sok mesefilmet néztél mostanában. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, és amit néztem az sem az fent említettekről szólt. :D

      Törlés
  3. Nekem bejött, olyan modern társadalom kritika Lamy módra. Klassz hangulatod lehetett közben, de sztem te élvezted :)
    Tényleg tetszett de nyilván azért mert már rég nem vagyok 11-14 éves!
    Tulajdonképpen jó h vannak még cenzúrázó oldalak. De tényleg, ez klassz!
    Ellenben ennél már sokkal másabbak a 11-14 éves kölkök.
    Viszont még bármely oldalon próbálkozhatsz, aki kevésbé cenzúrázó és sikerrel járhatsz, hajrá!: )

    VálaszTörlés
  4. (Zárójelben jegyzem meg, h az első vers-szak nélkül sztem jobb...aztán elfenekelhetsz ha neked nem, de sztem úgy jobb!Mert az olyan depis a többi meg humoros valóság, még sem depis!)

    VálaszTörlés
  5. A hangulatom nem volt klassz. Igazság szerint sötét versnek indult. De aztán rájöttem, hogy én nem vagyok az a fajta emberke aki ül és bőg. Úgyhogy inkább a keserű gondolataimat szépen beleültettem a versbe de persze úgy, hogy az tényleg kritika legyen nem pedig bőgés. Úgy érzem sikerült is! ^^
    Az első versszak meg ugyanúgy bele illik szerintem. Ez is kritika a sok mai magyar emberrel szemben. És azért is kell az első oda mert a többi már inkább humorral űzi el a keserű dolgokat. Mert mindegyik sornak van alapja...s így nézve nem vidám még ha a vers nem is ezt tükrözi elsőre.

    VálaszTörlés
  6. okcsőőőő, te vagy a Don! A király! Az uralkodó! Az ARC! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen ARC??? :-O Kudarc??? :-O :D
      Iróniát hallok a hangodban kedves Donji! :P

      Törlés
  7. Pedig most kajak így gondoltam.... :((((

    VálaszTörlés