2012. december 24., hétfő

Boldog Karácsonyt!

Gondoltam, hogy írok valami nagyon nyálas bevezetőt, hogy mindenki pislogjon, hogy "Ejjj, ezt most komolyan gondolja??? :-O" aztán persze átcsapott volna az igazságba de az a helyzet, hogy megcsúsztam az idővel plusz lusta is vagyok megfogalmazni szépen és nyálasan a kívánságaim így inkább azt mondom, hogy:
Egyétek végig az ünnepi menüt, de úgy istenesen, aztán az emésztést elősegítvén, igyatok rá indokolatlanul nagy mennyiségű alkoholt, majd csináljatok olyan dolgot az alkohol hatása alatt melyet amúgy lehet nem csinálnátok. Másnap nevessétek ki magatokat, hogy mit csináltatok majd folytassátok amit elkezdtetek. Végül pedig az egészet ismételjétek meg szilveszterkor is! :D 
Boldog Karácsonyt Kedves Olvasóim! :) 

14 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt Neked is, Lama!

    VálaszTörlés
  2. Ez így volt klassz!
    Te tedd ugyanezeket!
    cuppp! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából így tettem! Az alkohol fogyasztás volt mérsékelt, az étel nem! ^^

      Törlés
  3. Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok Neked, így nálasan leírva is:)

    VálaszTörlés
  4. http://www.youtube.com/watch?v=TIQlscCYf4E végre megtaláltam :D szóval boldogat arra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Először nagyon nehezen esett le ki is ez a Matt gyerek... :D De aztán rájöttem! ^^
      Köszi a videót is, kellemes volt! :)

      Törlés
  5. Nos...amiket leírtál, at karácsonykor abszolút tökéletesen ment, műra pedig szintén, ha minden terv szerint alakul^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az kifejezetten jó! :)
      De látom a sok hiba amit az írásba vétettél arra következtet, hogy már a komment írása közben ittas voltál! :P :D
      BÚÉK! :)

      Törlés
    2. Pedig ekkor max egy sör(=szerelem) volt kéznél:D

      Törlés
    3. De nálad minden percben van kéznél egy sör. :P :D

      Törlés