2012. december 7., péntek

Összefoglalom

Miközben egy naaagy szelet sonkás pizzát majszolok, hogy...

...lezártak angolból és 5 lett a fél évi jegyem. Ami jó. Az még jobb, hogy tanárnő hozzátette, hogy természetesen oda ír egy d betűt a jegyem mellé. Én mivel édi vagyok mosolyogva megköszöntem neki. Aztán meg megkérdeztem az egyik osztálytársam, hogy amúgy mit jelent a d. :D Azt mondta dicséretes. Mondjuk igen. Aki a 4 dolgozatából, melyek között volt témazáró is, összesen veszít egy pontot....Mondjuk ki, az istencsászár. ^^ 
....megvolt nővérem szülinapja. Kapott egy laposüveget, "Kóci" felirattal. Hisz ami jár az jár. Aki a szeszes italokkal beteges barátságot ápol annak ez jár. :P 
....láttam Székesfehérváron egy fekete Nike cipős okos telefonnal operáló mikulást. Télapó is halad a korral.  
....szombaton lesz Győrben Paddy and the Rats koncert amit már várok. Ki kell rúgni a hámból! 
....egyre jobb kapcsolatot ápolok egy naaagy szemű leányzóval kinek kiváló a franciája! (No nem úgy kis perverzek. :P Vagy még is??? :-O Neeeem, dehogy. :P  Igazság szerint úgy is az én titkom marad. :P :D) És cukrásznak sem az utolsó! 
....a következő héten és még pár napban a program kb. tanulástanulástanulás lesz. 22 borvidék, hozzá tartozó 3-4 pincészet és persze ugyan ennyi szőlőfajta...És akkor az élelmiszerről, gazdaságról, angolról még nem is beszéltünk...
....kb. szinte semmi időm nem volt gitározni. :S Azt hiszem nem is lesz. 
....Megtudtam, hogy Béki Nikolett valakivel kapcsolatban van. Azért nem tudom ki a szerencsés srác mert nem vettem észre, hogy a szív alsó részét s benne lévő nevet egy laza mozdulattal letöröltem mert kíváncsi voltam a mellettem elsuhanó tájra. Amúgy fogalmam sincs ki az a Béki Nikolett.
...vettem egy új egeret mert a régi "megdöglött". 
....jófej voltam s segítettem árut pakolni az anyukáméknak. 
...a közeljövőben nem hiszem, hogy túl gyakran fogok blogolni. Bár nálam ezt nem lehet tudni, hisz mindig kedvtől és ihlettől függ, no meg persze az sem baj ha épp mikor ezek megjönnek akkor itthon tartózkodom. Úgyhogy majd meglátjuk.

Kellemes hétvégét, jó szórakozást, legyetek jók, örüljetek a télnek és sose feledjétek, hogy Zámbó Krisztián csak a "szépségét" örökölte az apjától! 
Minden jót! :) 

6 megjegyzés:

  1. Hogy Te milyen ügyes vagy?:O:) és gratulálok a 'd' betűs jegyedhez is:)
    Szép napokat Neked, decemberben...meg a többi időszakban is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ilyen meglepő az, hogy én ügyes is lehetek?!? :P :D
      Köszönöm szépen és Neked is minden jót, bocsi, hogy hanyagoltam az elmúlt időben a blogod de most van pár szabad napom, megpróbálok pótolni! :)

      Törlés
  2. úgy szeretem olvasni az irkáid :D megmosolyogtatnak!! de a "csak a szépségét örökölte" résznél kiköptem a teát a számból nevetés közben. nem túl szexi mutatvány mikor orrodon-szádon kitör a lipton xD de fúúú. élmény volt!! köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki ha vigyort eredményeznek az irományaim! :)
      Annak kifejezetten örülök, hogy a zárópoén sikert aratott! ^^
      És nem túl szexi mikor tea hagyja el az orrod??? :-O Ez nem is igaz! Hát nem hallottad, hogy van a 10 dolog amit szexinek tartanak a nőkben a férfiak.
      Az egyik, hogy nincs szebb látvány az orron át távozó teától. Vagy a másik, hogy nincs annál érzékibb mikor a spagetti tésztát szívja be a lány s közben különböző paradicsom csíkok jelennek meg a nőnemű szája körül.
      Ez mind kifejezetten szexi! ^^ :D

      Törlés
    2. a tésztás is megesik ha elfelejtkezem magamról -.- :D írhatnál egy ilyen összefoglalást is. "mit esznek a férfiak a nőkben" címmel, vagy valami hasonlót.szívesen elolvasnám :)

      Törlés
    3. Cuki lehetsz bolognai szószos arccal és ártatlan szende tekintettel miután megvetően Rád néznek, hogy hogyan eszel Te lááány :D
      Nem is rossz ötlet "mit esznek a férfiak a nőkben" Hmmm. Jó, mondjuk ha mézeskalács lányokról lenne szó akkor mindent! ^^
      Elismerem, ez gyenge volt. :D
      Amúgy tényleg jó ötlet és esélyes, hogy megvalósítom! :)

      Törlés