2012. december 22., szombat

Ünnepi nagytakarítás

Ennek is el kell jönnie. Bármennyire sincs hozzá kedvem de valahogy ki kell néznie a szobának, előtérnek és a fönti fürdőnek úgyhogy belevágok. 
Hogy, ne unatkozzak beraktam a winampba egy-kettő előadót és együttest, hogy ne unatkozzak s jobban menjen a munka. Név szerint őket, hogy:
30 Seconds to Mars, AFI, Alvin és a Mókusok, Amber Smith, Amy Macdonald, Arctic Monkeys, Avenged Sevenfold, Billy Talent, Black Light Burns, Blink 182, Blood Red Shoes, Bloc Party, Deftones, Disturbed, Emigrate, Enter Shikari, Fightstar, Franz Ferdinand, Funeral for a Friend, Green Day, Ill Nino, In Flames, Johhny Hollow, Katatonia, Kings of Leon, Linkin Park, Muse, My Chemical Romance, Nirvana, Nine Inch Nails, Paramore, Papa Roach, Placebo, Queens of The Stone Age, Rammstein, Ska-P, Slipknot, Smash Mouth, System of a Down, The Automatic, The Grenma, The Moog, The Strokes, White Lies, Bush, Celdweller, Incubus, Editors, James Blunt, The Joy Formidable, Kasabian, Kiscsillag, Kispál és a Borz, Limp Bizkit, Lostprophets, Madina Lake, Paradise Lost, The Delays, 30Y, Dog Fashion Disco, Biffy Clyro, Freshfabrik, Good Charlotte, Ladyhawke, Marilyn Manson, Maximo Park, Metallica, Noir Désir, Yann Tiersen, Prodigy, Red Hot Chili Peppers, Rob Zombie, Story of the Year, Styles, of Beyond, Superbutt, Taking Back Sunday, The All American Rejects, The Cranberries, The Hives, The White Stripes, Therion, Trivium. 
És még sokan mások. :D Nem, csak ennyi. "Csak". 
Legyetek jók és boldog karácsonyt így előre is! :) 

10 megjegyzés:

  1. ezt a listát én is írhattam volna :D am takarítás nálam is így megy! és a Triviumért jár egy óriási vvv! :D Neked is boldogat, így előre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom akkor egyezik a zenei ízlésünk, ez jó mert akkor ezek szerint Neked is hibátlan! :) :D
      A Triviumért meg mit kapok??? :D Mi az a három v???
      És köszönöm szépen, szép napot! :)

      Törlés
  2. éééés legalább volt takarítás? csináltál is valamit?:O vagy figyeltél a zenére és takarítás maradt?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bleee. :P Ha én egyszer belejövök a takarításba akkor ott minden csillogni villogni fog, úgyhogy igen, kitakarítottam amit kellett! Most minden szép és jó, bár nem két napig akartam végezni. :D

      Törlés
  3. :D Egy rövid kis lista. :D De takarításhoz kell a zene, anélkül nem lehet kibírni. :)
    Boldog karácsonyt neked is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, takarításhoz kell, meg amúgy is. :D
      Köszönöm szépen és Neked is minden szépet meg jót az ünnepekre! :)

      Törlés
  4. Nah az első sort még ismertem is, aztán olvasom van még hatszáz sor, mondom kössz...höhöhö
    Köbö csak a 20%át ismerem, szal rámfér az okitás, igyekezz!:D

    ...amúgy nagytakarítés nálam is volt, de úgy 3 részletben, szal nem is volt vészes, mondjuk én csak a szobámmal csináltam, de igazából állandóan így kellene és nem hagyni, h kupacolódjanak a ruhák, meg a papírok itt ott :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Foglak foglak, ne aggódj de aztán ne húzd nekem a kicsi szád! :P
      Amúgy nekem is csak két részletbe sikerült, első nap ráuntam a dologra. :D

      Törlés
  5. Postáztam neked a fent említettek mindegyikére egy koncertjegyet! ;-) Neked is nagyon boldog karácsonyt kívánok! :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jegyeket! ;) :D
      Tőlem meg kapsz egy...öööö...nagy ölelést! Így, virtuálisan. ^^ Tudom, hogy már sokadik éve csak erre vágysz! :D

      Törlés