2012. december 17., hétfő

Paddy koncert


Szia Zsófi!

Mivel hallottam a nővéremtől, hogy már napok óta kaparod a falat, álmatlanul hánykolódsz az ágyadban és nem érzed teljesnek az életed azért, mert még nem írtam meg a múlt heti koncert élményeinket/élményeimet ezért hát csakis a Te kedvedért most összegyűjtöm a mondanivalóm s ”papírra” vetem őket.
Örüljééé! :P

No, szóval az úgy volt…
Múlt szombaton, ahogy a gyakszit befejeztem, nővérkém és csapata (vagy a csapat és nővérem, vagy a normális emberek és egy flúgos hosszú hajú :P) megérkezett értem, hogy Győrbe vigyen és kezdetét vegye a szórakozás. A csapatot amúgy a már említett drága nővérem, férje Viktor és a Peti alkotta, akit mostantól csak úgy fogunk nevezni (mert én ezt még a múlt héten kitaláltam), hogy ”az ember, aki megmutatta nekünk a Paddyt”. Miután velem is kiegészült a csapat elszabadulhatott a káosz.
Elszabadulhatott, de végül nem szabadult el.
Lamazius viszont igen!
Kedves jelzőkkel, és más szavakkal illette nővérét, (persze csak a szeretet beszélt belőle^^) amit nővére úgy akart meghálálni, hogy kárt akart okozni a tepsi épségében. (Ugye milyen gonoooosz??? :( :P) De végül nem tette, mert a kicsi öcsije most is elragadóan bájos és édes volt. Az oda úton főleg ezzel szórakoztam, hogy nővérem kárára poénkodtam, de a társaság nem bánta így nem volt gond. Igaz, nővérem véleményével nem foglalkoztunk. :D
Miután megérkeztünk Győrbe, Zsófit még összeszedtük s utunk a házaspár (Nővér+Viktor) otthonába vezetett.
Itt a Kóci hozta formáját s az igazi nőt. Van egy ilyen fura szokása a nőknek, hogy olyan dolgokat kérdeznek, amire tudják a választ. Pl. ”Ugye nem vagyok csúnyaaaa???” (Csúnya emberrel sosem járnék (tudom,a belső fontos…) de végül is még csak 150x mondtam és Te meg csak 50x állapítottad meg, hogy csinos vagy) vagy ”Paprikás krumpli vagy túrós derelye legyen a vacsora?” (Már meghámozott másfél kiló krumplit..) vagy jelen esetben a ”Melyik nyakkendőt vegyem fel, a szürkét vagy a rózsaszínest?” A válasz a rózsaszínes volt, mivel az ment az öltözékéhez. Két perc múlva kipattant a fürdőből a szürke nyakkendőjében majd kislányosan elkámpicsorodott s megállapította, hogy nem jó a szürke nyakkendő. Én megmondtam, akkor is, most is, hogy igazam van, de nem hallgatott rám. :P Végül nyakkendőt cserélt s újra gyermeki arccal várta az est folytatását.
Mely érkezett is rendületlenül.
Szépen eltaxiztunk a Bridge-be s vártuk a koncertet. Közben bemelegítettünk egy pálinkával, majd sörrel folytattuk a hangulat fokozását. Zsófi és nővérem közben bement meghallgatni az elő zenekart, kik játszották a mulatóst gitár kísérettel. Ma diplomatikusan fogalmazok és azt mondom, hogy nem emberi fülre teremtett zene volt. Nővérem és Zsófi be akarta bizonyítani, hogy mennyire jó volt, a három férfi viszont tudta az igazságot, sőt füllel is rendelkezett! De a két lány esete jó példa arra, hogy részegen az ember zenei ízlése rossz irányba változik! :P Amúgy a legfájóbb, hogy nem voltak ittasak. :S Viszont másnap újra meghallgatta őket nővérem és bevallotta, hogy bizony ez tényleg nem jó. És a pont megint nálam van, mert igazam volt! De ezen már nem is csodálkozunk. :D
Miközben folyt a bemelegítés megakadt a szép szemem egy csinos leányzón. Pontosabban nem csak az én szemem akadt meg rajta. A másik két úriember is látta amit én így gyors véleménycsere után megállapítottuk, hogy Hilda aki időnként Helga elég dögös, s bár lehetne itt-ott faragni belőle ezt-azt de az a magabiztosság ami sugárzik belőle az eltereli a figyelmet a plusz kilókról. No és persze a hosszú combjai. :D Amúgy azért lett Hilda/Helga mert valahogy olyan sűrű germán nőszemélynek láttuk először, de aztán rájöttünk, hogy csak magas. Viszont muszáj megemlítenem még valamit. Az pedig a tekintete. Mikor összeakasztottam vele pár pillanatra akkor érződött és látszódott igazán az, hogy sugárzik belőle ez a ”széttéplek reggelire” dolog. És ez azért durva mert bár sok fiatal próbálja ezt előadni, de tudjuk az igazságot. Viszont egy 40 fele közeledő, fiatalosan élő és magát tartó, elhanyagolt anyukáknál már ez sokkal hihetőbb. És itt jön, hogy ennél a hölgynél sem voltak kétségeim, hogy nem lenne szó szeretkezésről. Nem lenne szó szexről. Még csak d*gásról sem, persze férfi értelembe véve. Mert, hogy nem én d*gnék hanem engem d*gna, az biztos. :D Szóval kész volt a lány.
De vissza a koncertre. Szépen elvoltunk, hangolódtunk a Paddyékre akik végül megérkeztek.
Röviden, jó volt, de nem volt annyira jó, mint a tavalyi koncertjük. Élvezhető volt és élveztük is, de valahogy az új számok nem annyira ütősek, mint az első két album alkotásai, de azért nem panaszkodom, szó sincs silány zenéről.
Koncert közben ahogy annak lennie kell megint ”megtáncoltattam” Zsófiát, s megint élvezte. Kijelentette, hogy nekem minden koncerten ott kell lennem. Nem tiltakoztam eme kijelentés ellen. Utána jöhetett nővérem is, lelkesen belement a dologba és persze boldogan pörgött ahogy kellett. Sajna nem sikerült eléggé elszédítenem. :D Pedig a célom az volt, hogy valahova beboruljon. :D Persze nem….Vagy tááán….Nem dehogy, én jó fiú vagyok! ^^
Mikor alszom.
Úgyhogy a koncertre panasz végül is nem lehetett, elvoltunk, élveztük, én annyira, hogy a végén azt üvöltöttem a ”vissza vissza” helyett, hogy ”Billy Talent, nagyszínpad, Billy Talent, nagyszínpad” :D Már magam sem tudom miért, de jól hangzott. :D
Ez után még leültünk egyet inni, majd tudomásul vettük, hogy bizony bizony ha eljön az egy óra akkor kidobják az embert… És tényleg. Szépen körbe mennek s bejelentik, hogy figyu gyerekek zárunk, úgyhogy lassan készülődjünk elmenni… De ez milyen már??? :-O Ez valami törvény, hogy 2re be kell zárni minden szórakozóhelyet??? :-O Mert, hogy logika nincs a dologban az biztos, főleg, hogy egy koncert után milyen jó már leülni és inni még egy-két kört vagy épp, ahogy a Bridge-ben is, mondjuk enni még egy melegszenyót. De hát ez van, kidobják az embert. Így eljöttünk.
Amúgy láttuk az énekest, nővérem meg Zsófi megállapította, hogy nem túl szexi és elég pókhasú. Erre én fogtam magam s mondtam, hogy most akkor megyek és autogramot kérek nekik úgy, hogy "az a két lány szeretne egyet tőled, akik amúgy elég csúnyának tartanak". Nem díjazta a két nővérem az ötletem, sőt Kóci azt mondta, hogy nem szabad ennyit innom. :D Pedig nem is ittam sokat. :-O
Egyszerre.
Visszafele úton már nem emlékszem emlékezetes mozzanatokra, megérkeztünk után ledőltünk, s aludtunk.
Másnap pedig hazajöttem.
Zárásként pedig, ma kiderült, hogy a hó 20. napjával vége a sulimnak, jön a szünet amit 27ig élvezhetek aztán gyakszi. Ami azt jelenti, hogy lesz egy hetem és, hogy szombaton forralt borozunk Nővérkém! ^^ Készülj, mert újra Bruder Jakobot kell énekelni Győr utcáin! :D
Kellemes hetet Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy meg fogsz/fogtok kövezni, de nem ismerem a Paddy zenéjét:) megpróbálok belehallgatni egy-két számukba, remélem túlélem :P :D

    egyébként meg...a nővéred elég szívós lehet, hogy elviseli a húzásaidat:P:D
    Bocs:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy fogunk megkövezni. Mi olyat sosem tennénk! :)
      De megtéglázni, no igen, azt persze természetesen! ^^ :D
      Paddyék jók, tetszeni fog ha a Hölgy szereti a pörgős skót kocsma zenét. Ajánlom a Freedom című számukat, az egyik legjobb!
      Nővérem tényleg nem piskóta (hanem már torta :D) de azért nem kell sajnálni, bőven tesz azért, hogy kiérdemelje ezeket a húzásokat. :P :D

      Törlés
  2. Én Helga után elvesztettem a fonalat. Kezd megjönni a kedvem egy koncerthez. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Igen, sejtettem, hogy Helga kiveri a fejedből Csonkyt. :P :D

      Törlés
  3. A múltkor minket is kitessékeltek egy kocsmából, de nem egykor vagy kettőkor, hanem fél 12-kor! Pedig nem egy eldugott kis kocsma volt és nem is voltak kevesen. Lekapcsolták a villanyokat meg minden, úgy kellett lehúzni a sörünket, tök gáz volt... csak néztünk.. általában addig szoktak nyitva lenni, ameddig vannak vendégek, legalábbis normálisabb helyeken így szokott lenni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha. :-O Akkor ott még rosszabb a helyzet. :S
      Amúgy igen, általában vagy amíg van vendég, vagy mondjuk egy kora reggeli óra a zárás idő. Nem éjjel 1 vagy fél 12...
      De nem értem miért teszik, hisz a pultban is vannak elegen plusz azért ez nem kis bevétel amitől ilyenkor elesnek de ők tudják...

      Törlés