2012. október 30., kedd

Aranyos gyerekek

Még vannak szerencsére aranyos gyerekek a világban! ^^
Tegnap mint jó tanulóhoz híven, miután felszolgáltam az italokat azzal a lendülettel fogtam és begyűjtöttem a már üres tányérokat. Mikor az asztalnál ülő 4-5 éves forma kisgyerek mögött elhaladtam, hallottam egy "pfhöh" hangot majd boldogan újságolta az anyukájának, hogy "anya, anya, leköptem a bácsit, leköptem a bácsit!!!" Anyukának erre a reakciója mind az volt, hogy "maradj csöndbe kisfiam" . Amúgy az asztalnál ült még egy apuka...
Érdekes, hogy mennyit változtak az emberek és a világ 15 év alatt! Ha én ilyet csináltam vagy mondtam volna a szüleim jelenlétében minimum, hogy most két füllel lennék kevesebb ember de, hogy a hátsó felem még most is zsibbadna, az hót ziher! (Ezt vajon így írják??? :D Mert még sosem írtam le de a helyesírás ellenőrző nem húzza alá szóval csakcsak. :D)
Úgyhogy ez van, vannak még aranyos gyerkőcök! ^^ 

u.i. Amúgy nem sikerült leköpnie a kis srácnak. 
Két dolog is bizonyítja. Az egyik, hogy nem bőgve hagyta el az éttermet, a másik, hogy még mindig a Kincsemben vagyok gyakorlaton. ^^ 

6 megjegyzés:

  1. maximálisan jellemzi a szülőket is a gyereknek ez a viselkedése!!
    Láttam én már olyat orvosi rendelőben, hogy a gyerek rugdosta az anyját, meg egyfolytában hülyézte, s a kedves mama csak hallgatta okos gyermekét, még csak rá sem szólt!
    Nevelés kérdése az egész. Meg hogy a szülőt hogy nevelték...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony bizony, de mint szülő a Hölgy ezt jól tudja! :)
      Vannak tényleg durván degenerált gyerekek az kétségtelen. Viszont ahogy Te is mondod, hogy ahogy a szülőt nevelték...Ezért nem szeretem mikor a nagyik mondják, hogy eejjj ezek a mai fiatalok. Oké, hogy sok behatás éri őket, mert a világ is neveli őket de elsősorban a szülők. A szülőket meg a nagyik nevelték...Szóval...

      Törlés
  2. Hm, a hót ziher az így helyes, ahogy írjuk. A helyesírásellenőrző sajnos nem tud alkalmazkodni ezekhez az ún. modern illetve avítt szavakhoz.
    Annyira lol volt ez a "pfhöh"...haha, olyat nevettem, köszi! XD
    Amúgy ilyenkor kell a véletlenül (idézőjelbe) a gyerekre borítani a levest, nem?
    A szülők meg...hát igen, ez is már az új modern idők...

    VálaszTörlés
  3. Hát én nem akartam ráborítani a levest. Csak simán felpofozni. :D De amúgy jó ötletet adtál, nagyon jót! ^^ Diák vagyok, előfordul az ilyen címszó alatt bizisten, hogy most már ezt fogom csinálni, köszi! ^^ :)
    És hát igen, a szülők... Őket is megnevelték úgy érzem ha ilyen minőségi munkát adnak ki a kezük közül...

    VálaszTörlés
  4. Elöször arra gondoltam, h magadat fényezed, vagyis megdicsért téged valaki...:D a kettő közül valamelyik...no de hát az biztos h kapott volna tőlem is egy taslit az a gyerek az fix...vagy beleköpök a desszertjébe én osztjóvan XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Nem rossz ötlet de a svéd asztal volt így nem lehetséges úgy, hogy ne vegyék észre. :D
      De amúgy olyat sosem tennék, de amit Raven ajánlott, "véletlenül" leönteni a kis vendéget...no igen. :D Az megeshet, de csak véletlenül persze. ^^

      Törlés