2012. október 25., csütörtök

Baaazzzz

Helyszín: konyha.
Időpont: este 7 óra körül.
Cselekvés: vacsora
Boldogan majszoltam a berém (lapcsánkám vagy tócsnim) melyen most volt tejföl és sajt mikor is megszólaltam. 
-Anyus, Te komplettáltál!
-Tessék???
-Komplettáltál!!!
-Hogy, mit csináltam???

-Hát komplettáltál. Komplettálás, magyarul kiegészítés ment végbe eme berén! Egy nem teljes értékű növényi fehérjét kiegészítettél egy teljes értékű állati fehérjével, vagyis olyan fehérjével melyben megtalálható mind a 10 esszenciális, más néven, létfontosságú aminosav!!!

Úgy érzem egy csöppet agyamra ment a tanulás. :D 

8 megjegyzés:

  1. :D Legalább biztos megtanultad, és tanítasz is közben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kétségtelen, hogy úgy néz ki elég biztosan benne van az anyag a fejemben. :D Igaz a két doga amit még mindig nem kaptunk ki hááááááát....Khömmm.

      Törlés
  2. Ez ismét gáz volt...höhööhö...veszítesz az értkedből...9, 8, 7...
    Elöször arra gondoltam, h az a kávéscucc a komplettával akarsz valamit, úgy még gáz sem lett volna.

    és ezt a tócsnit már olvastam valahol, hol is várj nem jut eszembe...jah de keltaleánynál...höhöhöhöhö

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bleeeee, ha ennyire nem tetszenek a bejegyzéseim nem kell őket olvasni! :P
      De amúgy megoldhatjuk azzal is, hogy megfogom a kis fejecskéd és kiszúrom a szemeid! A gond letudva, több ergya Lamazius bejegyzést nem fogsz olvasni. :D
      Amúgy meg nem is lett rossz.
      Tócsnit meg én is olvastam, és azért írtam be mindet, hogy még az ilyen kis degeneráltak mint Te is tudják miről van szó. :P :D

      Törlés
    2. Pontosan ezért mondom, h rossz hatással vagy rám...mert ergyákat írsz nekem meg vagy ergyákat kell olvasnom, vagy kibököd a szemem, mindenképpen én jövök ki rosszul, hát persze...most már ezek után én kérek pirospontokat mert kitartok XD

      Törlés
    3. Pfhhh...Te kérsz pirospontokat??? :-O Kis pofátlan. Nem elég, hogy még az én millió egy pirospontomért sem kaptam eddig semmi jutalmat. :( De mellé még követeli az öveit amikre nem is jogosult! :P
      No szépen vagyunk. :P :D

      Törlés