2012. október 18., csütörtök

Frenetikus

Jellemezhetném eme egy szóval a délelőttömet erős szarkazmussal átitatva...
De!
No, hogy is volt???
Tegnap utána néztem a dolgoknak mert bizony a suli miatt tüdőszűrésre kell mennem. A házi orvos asszisztense felvilágosított, hogy 8tól 12ig van tüdőszűrés Komáromban, és csak ott eme csodás megyében, úgyhogy mindenképp ügyesen gazdálkodjak az idővel mert ha délután érkezem, megszívom.
Aztán a neten is utána néztem, hogy hol található a tüdőgondozó. Találtam két térképpel ellátott oldalt. Az egyik teljesen máshova jelölte mint ahova nagyjából belőtte bátyám (8 éve volt s még emlékezett nagyjából) és teljesen más címre mint ahova jelölte. :-O (Később kiderült, még a címet is elb*szták -.-) A másik pedig jó helyre jelölte jó címmel. Végül az utóbbi mellett döntöttem hisz bátyám is ezt mondta. Így jött el a mai nap és az utazás.
El is jutottam Komáromba gond nélkül, jó helyen is szálltam le sőt még a tüdőgondozót is elég hamar megtaláltam kis segítséggel. Ugyanis. Jól tájékozódtam, jó helyen kerestem, de a harmadik orvosi rendelős bejárat után feladtam s az arra közlekedő fiatal anyukát megkérdeztem, hogy amúgy a tüdőgondozóba, hogy tudok eljutni. Ő mosolyogva mutatott a tőlem kb. 15 méterre lévő bejáratra...Mondjuk ki, csillag voltam. :D
Szépen bejutottam hát a kórházba, a recepción készségesen felvilágosítottak majd mentem a tüdőszűrő elé.
Ééééééééééééééééééés.
Ott hátul is, kérem, gyerüüüünk!!! Kezeket a magasba!!! Tapsoljunk ütemesen és minden második ütemre üvöltsük együtt, hogy...
F*s , f*s, f*s.
Mert ez az volt...
Az ajtó szépen felvilágosított, hogy bizony tüdőszűrés hétfőtől péntekig 11 után van! A neten 8tól írta, és ugye az asszisztens is így világosított fel...Én meg ott álltam 7:45kor, úgy voltam vele gyors leszek, próbálok az első között bejutni s a 9:20sal már haza is, bízva abban, hogy az eredményeket is a kezembe nyomják.
Hát a nagy lósz*rt!!! Ott álltam, néztem, hogy hűűűű de jó a helyzet, majd jött egy néni aki felvilágosított, hogy bizony nem elég, hogy 8tól nincs tüdőszűrés de kell egészségügyi kis könyv (az volt) és beutaló a háziorvostól. (az nem) Mondom ez frenetikus! ^^
Nem volt az, mondanom sem kell.
De mindegy, nem volt mit tenni, mobilomba feljegyeztem a tüdőszűrés idejét s fogtam magam és visszagyalogoltam.
Ilyenkor jön az, hogy az ember kikel magából, üvöltözik egyet, hogy teljesen feleslegesen adott ki útiköltségre, teljesen feleslegesen kelt fel fél6kor és a semmibe ment el 5 ébren töltött órája. Majd végül miután kiadja minden haragját leül, és elbőgi magát. :D
De a Hősök nem így csinálják!
Lamazius sem tett így.
Fejben elszidta a holnapkészítőket, az asszisztenst majd fogta magát és realizálta a helyzetet. Van még másfél órája a buszhoz, ki kell valamivel tölteni. Egyik lehetőség, leül és hagyja, hogy magával ragadja Neil Gaiman írói zsenialitása vagy fogja magát, s mivel még csak egyszer (születésekor) volt Komáromban, felfedezi. Hősünk az utóbbit választotta s útra kelt. Csekély földrajzi tudásába beletartozik ama infó, hogy a "nagy" Komáromot ketté szeli a Duna s mivel Lamazius szereti a folyókat így nem volt kérdés, hogy megkeresi!
Így is tett, hamar talált egy táblát s már vette is az irányt Révkomárom felé!
Az utca mely a Duna fele vitte nem volt csúnya de annyira szép se. De arra a fejét tenné, hogy ha ott lett volna vele Kelta Leány akkor biztos, hogy előkapta volna gépét s a lámpákat lefotózta volna, mert biz azok tényleg jól néztek ki! ^^
Az út viszont folytatódott tovább, nem álltam meg bámészkodni így egyre közelebb kerültem célomhoz. Volt még egy szökőkút ivóvízzel (legalább is mindig volt mellette valaki aki épp töltötte fel, fél-1 literes üvegét)  mely kifejezetten tetszett de a lényeg csak ez után jött!!!
S akkor megpillantottam. A híd! Szívem elkezdett hevesen verni, tekintetem elgyengült, szemem párásodott s akkor megláttam...
Hogy, ez qrvára nem az!!! Ez csak egy vasúti átjáró híd! -.-
De akkor, ott, megpillantottam!!!
Lépteim megszaporáztam, szívem most már még hevesebben vert, tekintetem újra elgyengült, szemem újra befátyolosodott s csak annyi hagyta el a szám, "hazatérek".
Vagyis hagyta volna el a szám ha szlovákiai magyar lennék vagy szlovák. De nem vagyok az, így nem mondtam semmi ilyet s természetesen a testem sem produkált olyan dolgokat amiket leírtam.
De milyen jól hangzott már, nem?!? ^^ :D
Helyette viszont vigyorogtam mint a vadalma, hogy juppi, megtaláltam azt amit kerestem.
A látványban nem csalódtam, a híd, nem a legszebb amit eddig láttam de csúnyának sem nevezném. A lámpák viszont itt is kiváló alkotások! ^^
És a Duna. Ami miatt jöttem! Szép volt, gyönyörű mondhatni! De baromi nagy volt a köd. -.- Ami bár adott egy plusz feelinget az egésznek de mellé korlátozta a látásviszonyokat is így nem sok mindent láttam a nagy folyónkból. De azért kiélveztem a pillanatot! ^^
Miután meguntam a vízbe meredni s gondolkodni, úgy voltam vele, ha már eddig eljöttem miért ne nézzünk át a túl oldalra???
Lábamnak kiadtam hát a parancsot, s elindultam a szlovák oldal felé.
Megpillantottam a házakat. Kockák voltak, fehérek, s úgy éreztem magam mintha a szocializmusba csöppentem volna bele vagy mintha Oroszlányon lennék bármikor. :D Így már nem is vonzott annyira a túl oldal, de azért átmentem, elolvastam, hogy Slovenská Republika, körbe néztem, tettem egy rövid sétát a Duna parton, megtapasztaltam, hogy vagy másfél métert csökkent a Duna szintje a nagy átlaghoz képest s fogtam magam és visszagyalogoltam a magyar oldalra.
Ez után tettem egy sétát még a buszvégállomás felé mely nem nyűgözött le, konkrétan a Nagyigmándi "buszpályaudvar" (és tényleg ez van kiírva :D ami amúgy egy kocka ház 4 paddal 6 ablakkal) sokkal rendezettebb és tisztább volt mint a komáromi, mely mondjuk ki, csöves, így végül visszasétáltam oda, ahol leszálltam. Ez után leültem egy padra, magamhoz vettem Neil Gaiman könyvét, s belemerültem a világába. Eddig tetszik a Temető könyve és már most látom, hogy Silas lesz a kedvenc karakterem! ^^
Ez után a busz végül pár perc késéssel megérkezett és hazahozott.
Amúgy nem volt csúnya Komárom, bár sok a tömb ház de legalább nem egyszínűek. És azért egy Monostori erőd, Csillag erőd meg Duna miatt úgy érzem egy szép kerek tavaszi sétát is megérne a dolog! ^^
Most pedig zárom, s bízom benne, hogy lassan visszajön a netem mert elment s így, hogy publikáljak Nektek??? :(
Minden jót! :)

u.i. Tegnapi bejegyzés csak ma tudtam kirakni... -.- 

7 megjegyzés:

  1. Ahogy öcsém szokta mondani: Ezt a cégnél úgy hívják, hogy sz*pás.... :D
    Amúgy biztos lefotóztam volna a lámpákat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szopa volt de végül azért elég jóra kihoztam a dolgot úgyhogy még sem volt szívás! :)

      Törlés
  2. Helló helló...ittvagyok már én is:D

    VálaszTörlés
  3. "Ott álltam, néztem, hogy hűűűű de jó a helyzet..." XDXDXDXDXD Jájj, magam elé képzeltem a szituációt. Egyrészről sajnállak, másrészről viszont kárörvendő vigyor hallatszott a szobából... Igen jól olvastad, hangosan vigyorogtam rajtad :D :P
    "S akkor megpillantottam. A híd! Szívem elkezdett hevesen verni, tekintetem elgyengült, szemem párásodott s akkor megláttam...
    Hogy, ez qrvára nem az!!! Ez csak egy vasúti átjáró híd! -.-" :DDDDDDDDDDDDDDDDD Újabb hangos vigyor.... a-a, ez már ááááááááááááááááááááááá :D Olyan jó neked, hogy hozzátok viszonylag közel van a Duna... :) Irigy vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha hangos vigyorok hagyták el szád a bejegyzésemnek köszönhetően! ^^ Az viszont, hogy gonoszul ki is kacagtál! Jól van, ezt megjegyeztem, Veled is öryharysosebocsy!!! >.< :D Azt hiszem ezt már Neked is elsütöttem s tán mélben. :D Fő, hogy mindig valami újat nyújtsunk! S ne ujjat! Milyen lenne ha adnék Neked egy ujjat??? :-O Egy új ujjat! ^^
      :D
      Amúgy tényleg jó, hogy közel van de ha majd Te is ide vetődsz, nyugata akár el is mehetünk Komáromba! :) De amúgy meg hozzátok sokkal közelebb van a Tisza úgyhogy én meg amiatt irigykedem! :)

      Törlés