2012. október 15., hétfő

Because, the show must go on!!!

Táráttátárárátátáttárá...
Felcsendül a cirkuszi zene, a sátor már áll, s a háta mögött megjelenik Ő.
Az egyetlen.
A pótolhatatlan.
Lamazius.
A zene elhalkul, majd dobpergés következik. Hogy, a hangulatot fokozzák trombita szó üti fel a fejét. Egy mélyebb hang, aztán egy magasabb, majd a legmagasabb s ekkor...
Elhúzzák a függönyt! Lamazius áll mögötte, (öltözködése megint ízléses, a rózsaszín, halvány kék, libaf*s zöld színek mutatkoznak rajta, kockás és csíkos mintákban) majd nagy és színpadias mozdulattal meghajol hű közönsége előtt!!!
Várja a tapsot.
"Ejj, látom elakadt a lélegzetünk annyira meg vannak szeppenve az örömtől, hogy visszatértem." Gondolja magában s újra meghajol. 
Semmi.
Cirip-cirip.
Még a tücsköket is hallani akkora a csend.
Lamazius kiegyenesedik, felnéz s látja, hogy kib*szottul üres ez a qrva cirkusz!!!
Hát, ennyien várták vissza Lamaziust...
Ez van. 
No nem Sprite, hanem Fanta.
Ha-ha-ha.
Jajj istenem, ez sz*r volt, Lamazius. -.-
No de a lényegen nem változtat, visszatértem! ^^ 
Több mint egy évig éltem eme helyen, de aztán a freeblog értékelhetetlen szintre süllyedt s végül úgy döntöttem, hogy felhagyok a blog írással. Jó volt, szép volt de annyira megszerettem azt a szemetet, hogy nem volt szívem ott hagyni. Plusz nézzük csak meg, annyira gyönyörűen nézett ki!!! *.* A színek, a kiírás, a gitár és a pengető. Ahhhhh. Még mindig sírok ha rá gondolok. Persze nem, de tényleg hiányzik. Amiért a felelős Kelta Leány volt, hálám örökké üldözni fog aprócska! :) 
S ekkor jön a kép, Kelta Leány megy hazafele egy őszi estén. Nyugtalan. Úgy érzi mintha figyelné valaki, mintha követné valaki. (közben megy a Green Day-Espionage című száma) Hát igen, a hálám örökké ott lesz a nyomában. :D 
No de komolyra fordítva a szót, tényleg úgy terveztem, hogy nem blogolok többé, vagy legalább is ha folytatom akkor a freeblogon, mert bíztam benne, hogy egy napon teljesen jó lesz. De mivel a helyzet nem változott így végül feladtam a reményt. Nem beszélve arról, hogy állítólag a freeblog már nem fél éve szenved. Évekkel ezelőtt elkezdődött a leépülése aztán most jutottak el az igazán mélyre. Sajnálom őket mert amúgy igazán jó kis blogszolgáltató lehetne. Úgyhogy a bizakodást feladtam viszont az ujjbegyeim már kegyetlenül bizseregtek s a memóriám is megtelt úgyhogy végül tegnap este nem bírtam tovább, s regisztráltam ide, hogy mostantól itt osszam meg a gondolataimat s kalandjaimat a nagyvilággal melyekről teljesen felesleges tudnod! :) Amit amúgy úgy kell értelmezni, hogy totál király dolgok s tudnod kell róluk különben az életed silány és sablonos lesz. :D 
No de, ha első bejegyzés akkor illik valami bemutatkozással nyitni. 
Mindenki leírja, hogy ilyen és olyan. Én kicsit karót nyeltebb vagyok úgyhogy nem fogom szabad mondatokba foglalni a dolgot, inkább leírom úgy, mintha valami önéletrajz lenne. 
Család név: Oroszul fiú
Keresztnév: Leslie(totál b*zis...és még a magyar változatát sem szeretem. Viszont kifejezi fantasztikumomat! ^^)
Anyja neve: Sok degenerált ügyintéző szerint Bognár...d az a g. Mondjuk semmin sem csodálkozom azóta mikor megkaptam Manchesterben a bérletem s a nevem kapott egy plusz i betűt. :-O Oké, hogy félre írom de, hogy még plusz betűket is rakjak bele...Jaj és Mária. 
Születési idő:2002-1980+1820+1000-851. a nyár középső hónapja. és annak ama napja mikor az Annák s Anikók ünneplik neve napjukat. 
Születési hely: Komárom (Nekem legalább is ezt mondta az anyukám, miután az óvó nénik azzal küldtek haza, hogy holnapra tanuljuk meg a születési időnket s helyünket. Aztán lehet, hogy átvertek s nem mondtak igazat. Én nem emlékszem már rá, hogy hol születtem...)
Vallása: Jedi (Angliában s itthon is! ^^)
Hobbi: Zenehallgatás (szeretem az olyan zenéket melyben a szintetizátorok, a dob gépek, a dubstep alapok, a disco hangzások, az aktuális hullám elemei, divatos és menő előadók nem igazán találhatók meg, vagy csak nyomokban, mint földimogyoróban a tojáshéj.^^) Ezen kívül még gitározással, "vers és dalszöveg" írással vagy épp rajzolással ütöm el cseppnyi szabad időm. 
Ááá, többet meg már nem akarok írni magamról. :D 
Ennyi lett volna mára, 
nem zárul Miki móka tára.
Az ok, ahogy Geldar blogján is megírtam, Mikit becsukták szexuális zaklatás miatt a börtönbe. :D 
További minden jót! :) 

14 megjegyzés:

  1. Szerintem lehetne importálni a blogkülsőt, vagy valahogy lemásolni azt és megcsinálni ide. Ez így túl hivatalos blog lett ezekkel a színekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Raven! :)

      Kétségtelen, hogy túl hivatalos és komoly hozzám képest de mit csináljak, én nem tudom a külsőt szerkeszteni úgyhogy ez van, ezt kell szeretni. :P
      De amúgy meg fogom nézni még, hogy milyen sablonok vannak, ha van jobb akkor az lesz.
      Örülök, hogy azért bár a külső megváltozott de a bájam megmaradt. :D
      Tudod Te, nem a külső számít hanem a belső! ^^

      Törlés
  2. De amúgy megmaradt a poszt lamaziusi bája. ;)
    (U.I.: Direkt van benne ez a robotellenőr?)

    VálaszTörlés
  3. Na vééégre...egy kis Lamaziusos sziporkázás hiányzott már:)) Hajrá "málenkij málcsik" Leslie:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A málenkij nem kell, a málcsik maradhat csak a-val. :)
      A Lesliet pedig sose használd! :P
      És amúgy meg ha én visszatértem akkor a Hölgy is térjen visszaaaaaa!!! >.<
      Tényleg, írtam mélt de már a mél címe sem létezik a Hölgynek?!? :-O

      Törlés
  4. Pedig nekem nagyon tetszik úgy leírva a név, hogy khmmmm L.....izé...L, mint Lamazius:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy tetszik, mivel Nekem mindig csak frenetikus neveim vannak, bárki alkossa is őket! ^^ :D
      Amúgy, most már megfelel a Hölgynek a kommentelés??? ^^
      Bízom benne, hogy most már jó és nem kell gmail fiók meg egyéb fincsi dolog hozzá...

      Törlés
  5. ez a közzétételhez bejelentkezés hrrrrr....grrrrr....brrrr :@ meg a robotellenőr....uhhhh:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Robotellenőr viszont kell!!!
      Remélem van és még nem nyomtam ki. :D
      De pont egyik nap találtam egy blogot melyben 87 komment volt egy bejegyzéshez és mind bot komment volt!!!
      Gazdája úgy érzem nagyon örült neki. :D

      Törlés
  6. Remek visszatérő bejegyzés.:) Örülök, hogy úgy döntöttél, újra közönség elé tárod a gondolataidat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök neki, annak meg még jobban, hogy itt is nyomon követsz! :)

      Törlés
  7. De jóóóóóó! örülök neki, hogy visszatértél!!!! Most már csak rá kell jönnöm a mailes segítségeddel együtt, hogy hogyan kommenteljek. Ha ezt olvasod, akkor sikerült :D Ja és eddig azért nem olvastam ezt a blogodat, mert még csak ma jutottam fel azóta gmailre, hogy írtál. És van egy sanda gyanúm, hogy nem szabadulsz a kommentjeim elől :D :P (gonosz kacaj :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! :D :D :D

      Törlés
    2. Helyes, nem is akarok tőlük szabadulni! :)
      Gyöngyvirág kommentjei már már külön kategória s persze külön örömök a számomra! :)

      Törlés