2012. október 16., kedd

Éljen az élet!

És szüneeeeeeeeet! ^^ 
Legalább is nekem. 
Nem is szünet ez, csak valami mini szabadság vagy előrehozott fél őszi szünet, de a lényegen nem változtat, hogy csak szombaton kell mennem majd s addig pihizhetek ezerrel! ^^ 
Amúgy, kis összefoglalás, hogy tisztában legyenek a dolgokkal a Kedves Olvasók! :)
Az van, hogy jelenleg pincérnek tanul Mr. Lamazius, s ugye a vendéglátásban dolgozók jelmondata: "Mi akkor dolgozunk mikor mindenki más pihen!" Jelenleg is ez van, én örülök a hétköznapomnak Veletek ellentétben (gonosz kacaj^^), viszont ez után jön majd egy szombat, vasárnap, hétfő hármas, telt házzal ami nem lesz piskóta (mert ez már torta lesz :-O) de igazság szerint kíváncsian várom, hogy hogy fogjuk megoldani Feri bácsival a nem kis kihívást. ^^
Természetesen nem leszek rest ebben a négy napban, de nem is lehetek mert még el kéne mennem tüdőszűrésre, aztán dokihoz, lehet még a fogamat is megcsináltatom úgyhogy program lesz bőven a tanulni valóról nem is beszélve. Úgy érzem nem fogok unatkozni. 
Éééééééés...
"Éljen az állat, éljen az ember és éljen az élet!
Viszlát, szevasz.

Hajlik a vessző, hajlik a tér
Mikor az arcunk összeér!"
Ezt énekeltem abban a 6 percben hangosan míg tekertem hazafele a Hotelból. 
És rá kellett jönnöm, hogy basszus, tényleg borzasztóan jó élni! ^^ 


10 megjegyzés:

  1. "És rá kellett jönnöm, hogy basszus, tényleg borzasztóan jó élni! ^^" - még jó, hogy rájöttél:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazság szerint mindig is tudtam csak az akkor abszolút az olyan pillanat volt, hogy húúúúú de megváltom a világot! ^^ :D

      Törlés
  2. "Mi akkor dolgozunk mikor mindenki más pihen!" hogy ez mennyire ismerős.. minden vasárnapot, sőt, minden ünnepnapot a cukrászdában töltök. az a kedvencem, mikor vasárnap délben kiszolgálok valakit, és távozáskor azt mondja nekem: jó hétvégét.. nem is értem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Én szerencsére eddig megúsztam a hétvégéket de most már nem fogom. Úgy néz ki most már lassan használható leszek úgyhogy nincs menekvés. :D
      Akkor ezek szerint Te is a hétvégét meg a hétfőt bent fogod tölteni???

      Törlés
    2. szombaton vizsgázom, vasárnap dolgozom, hétfőn tanulok, és kedden dolgozom.. :D aztán majd november elsején is dolgozom..

      Törlés
    3. Sok sikert a vizsgához! :)
      És kedden dolgozol, ünnepkor, úristen. :S Részvétem!

      Törlés
    4. köszii, jól sikerült, 5-öst kaptam :)
      minden ünnepnapon dolgozom a pultban, de szeretem. már teljesen átálltam, nálam nincs hétköznap meg hétvége, sem ünnep, nincs családi névnapozás vagy szülinapozás, esetleg utólag.. de hát nekem a cukrászat az életem. :)
      csak majd ha egyszer lesz gyerekem, neki lesz szar.. :/

      Törlés
  3. Gratulálok, bár nem okoztál meglepetést! :)
    Hát igen mondjuk lehet a gyerekednek nem lesz az igazi, bár addig még sok víz lefolyik a Dunán. Lehet mire porontyod lesz már tulaj leszel és akkor az ünnepet csak megtartod magadnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a szám a himnuszom! Supernem <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, ennek örülök! :) Végre az első ember aki értékeli a zenét is! ^^

      Törlés