2013. április 30., kedd

Ami nem megy...

...azt nem kell erőltetni.
Mondják a nagyok, s a kicsik meg így tesznek. 
Meg én is, persze. 
Nem érzem az erőt sem a lendületet sem azt, hogy ezt kéne tennem. 
Volt hétvégén túra, ami jó volt, majd hazajöttem, fél óra alatt rendbe szedtem magam s utána már nyolcad magammal a kedvenc kocsmánkba vigyorogtam velük. 
Sok-sok pincéres sztorim is van. 
A mondatok, történetek, még úgy ahogy a poénok is jönnek.
De valahogy...
Nem is tudom.
Nem az igazi. Nem érzem azt, hogy írtam jó bejegyzést az utóbbi időben, sőt. Csak sima sótlan mese volt.
Az én meséim viszont régen jók voltak. Persze nem mind, de akadtak viccesebbek. 
Most viszont. 
Sivatag. 
Olyan bejegyzéseket meg nem vagyok hajlandó kiadni magamból melyek két sorból állnak és süt a nap, sz*r a kedvem szintűek. 
Nem bontom le az eddig felépített kis váram.
Helyette bizonytalan időre szüneteltetem az írást. 
Minden jót Népek! :) 

10 megjegyzés:

  1. sajnálom...de valahol meg is értelek.

    Ha visszatér az ihleted, azért írj majd...

    VálaszTörlés
  2. Hát én is sajnálom. És azt hiszem, hogy gyakran fogok benézni, azt remélve, hogy megint írtál valamit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy ne tedd mert tisztában vagyunk úgy hiszem mindketten, hogy Mr. Ihlet akkor jön mikor senki nem hívja, vagyis lehet már holnap új bejegyzéssel érkezem, de persze az is lehet, hogy két hónap múlva sem lesz semmi új....Bármi megtörténhet.

      Törlés
  3. Azért remélem hamar kopogtat majd az ajtódon...:)
    és igen, pontosan tudom én is... mostanában nekem sem jön túl sok minden... ezért is írok elég ritkán...
    Egyébként nem is mondtam még hogy milyen jó volt látni az első kommentedet a blogomban, mert akkor már az olvasód voltam, és nem is számítottam rá. Egy kis önbizalmat adtál...:) Szóval köszönöm azt is, és a sok jó bejegyzést, melyek olvasása közben libabőrös lettem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is bízom benne! :)
      Igen, figyeltem, hogy már április 5 óta nem publikáltál a Lélektükör blogodon. De amondó vagyok inkább írj ritkábban s maradjon meg a magas színvonalad, mint sem sűrűbben írnál és nem lennének ilyen jók a bejegyzéseid.
      Igazán nincs mit a kommentet, öröm olvasni a bejegyzéseid és ahol ilyen kiváló írásokat találok, azt szóvá szoktam tenni! :)
      És én is azt tudom mondani, hogy köszönöm a kedves kommenteket és a fantasztikus bejegyzéseidet! :)

      Törlés
  4. Ez azért van mert most élsz, el vagy, ez fontosabb mint bármilyen bejegyzés, most ennek van itt az ideje, akkor meg majd annak lesz. Megérnek benned a dolgok, a gondolatok és akkor majd kijönnek akkor! : )
    A nyár konkrétan erről szól! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van benne valami! :)
      De lenne időm írni is, viszont tényleg nincs ihlet, nem jön úgy ahogy régen jött.

      Törlés