2013. április 29., hétfő

Mert megígértem

És mert az utóbbi idők legzseniálisabb kommentje volt ez! ^^ 

Előszó a kommenthez. 
Estorninho húsvétra kapott egy nyuszit (ott van oldalt a blogja, olvasgassátok) és én meg megkérdeztem tőle, hogy de miért és honnan jött az ötlet. 
S a válasz már történelem! ^^
Olvassátok hát. 

"A pasim fejéből pattant ki eme fantasztikus ötlet, amikor meglátta a szőrgolyót eldöntötte, hogy márpedig én nem élhetek nélküle. Nekem sose jutott volna eszembe nyuszit venni húsvétra, amúgy is ellene vagyok az ilyen felelőtlen ajándékozásoknak-elvégre karácsonykor se veszünk rénszarvast. Pláne nyulat, amit egy falusi léjányzó, mint én normális esetben ólban illetve tepsiben tart szalonnával megspékelve nem pedig szobában... Viszont a pasimnak igaza volt, már belátom, nem élhetek a Mandula nélkül, nagyon aranyos, és egyre ritkábban jut eszembe, hogy meg kéne főzni... :D" 




14 megjegyzés:

  1. Mindenkinek nyula és tengerimalaca van, ideje lenne beállnod a körbe, nem gondolod? :)
    Amúgy a nyúl még a tapétáját is le fogja hántani szegény leányzónak, az ágyrapisilés smafu lesz majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem papagájom van..blőő :P

      Törlés
    2. És tud beszélni a papagájod??? :-o
      És csúnyát is tud mondani??? :D

      Törlés
    3. 2 van, de egyik sem tud, csak csipognak, meg veszekednek( csőröznek). Viszont aranyosak! :)

      Az egyik kirepült a kalitkából, mert béna voltam, ő ült a szemüvegemen, a vállamon, és a fejemen :D. Helyette lett egy másik.

      Törlés
    4. Ejj, persze, hogy a legügyesebbet vesztetted el. :P
      De a szemüvegeden hogyan ült meg??? :-o

      Törlés
    5. A szárán :D Pont ilyen volt:

      http://www.mgbt.hu/_articles/image/diszmadarmagazin/cikkek/0606/paraszka3.jpg

      Sajnálom szegényt..próbáltuk befogni, de konkrétan visszadumált, a fáról, hogy lesz*r bennünket ^^
      Elszállt 5000 Ft és a szívem csücske.

      Törlés
    6. Pedig szép madárka volt! De még mindig nem ért, hogy hogyan tudott a fejeden lévő szemüveg szárán megülni úgy, hogy ne rántsa le a szemüveget a buksidról. :D

      Törlés
    7. Kb. így :D http://www.delioptika.hu/wp-content/uploads/2012/12/1_papagaj.png

      A Hullámos papagáj könnyű...ne Ara, vagy Rozella papagájra gondolj..nem egy nagy testű madár, pár gramm :D

      Törlés
    8. Jaaa, hogy ilyen baba papagáj. :D
      Így már értem. ^^

      Törlés
  2. Nem gondolom. :P
    De amúgy nekem régen aranyhörcsögeim voltak! ^^
    És azt mondod??? Hááát, nem illik azt mondani, hogy legyen így, de biztos születne belőle egy vicces bejegyzés! ^^ :D

    VálaszTörlés
  3. hihi :) köszi szépen :) milyen reklámot csináltál nekem :) sorry a lassú reakcióért, én bejelentés nélkül tartok szüneteket :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, megígértem szóval illett véghez vinnem a dolgot!
      És ejnye a be nem jelentett szünetért! :P
      Én lelkesen néztem a blogod az elmúlt napokban de csak nem jött újabb bejegyzés... :(

      Törlés
    2. Mostmár vannak :) :)
      Fogsz még szidni a szüneteimért:P
      Tudod, amikor nincs lehetőségem/időm/kedvem írni (általában az első eset a leggyakoribb) akkor nem megyek fel az oldalra csak azért, hogy odaírjam, hogy "most nem írok bejegyzést", attól függetlenül, hogy ez egy egész jó kis paradoxon lenne.

      Törlés
    3. Hát de ha az előző bejegyzésed megírod akkor gondolj arra, hogy nem fogsz sokáig írni és akkor írd meg a bejegyzésedben!!! :P
      Amúgy persze, értelek és érthető.

      Törlés