2013. április 15., hétfő

Csak sűrűn

Elmúlt pár nap sűrű volt, de kiváló! ^^ 
Szombat este még gyakszin voltam, 10 után értem haza, Geldarral megbeszélés, hajmosás, letusolás majd 5 óra alvás után irány Budapest, hogy neki vágjunk a Gyermekvasút 20 km-es távjának. 
Az idő szép volt, Blanka aranyos volt, én meg nyakkendőben, ingben s farmerben indultam, szóval minden adott volt, hogy tökéletes legyen a túra!
Még sem volt az. 
Volt pár szervezési hiba, elmaradt jelzések és a többi...(Ezeknek köszönhetően vagy háromszor tévedtünk el. :D)
Szervezés, jó indulattal: 3
De.
Az idő tényleg szép volt, a táj gyönyörű volt, láttunk egy csodás kilátót, egy másikról elláttunk a végtelenbe és tovább.
Geldarral toltunk a borzasztó szóvicceket és meleg poénokat (mennyire hiányoztak már úristen :D) Blankát leépítettük szellemileg. (véleménye szerint ketten együtt a vicceinkkel csapás vagyunk a világra :D) Kitaláltam vele egy hülye játékot melynek a lényege, hogy nem az utat nézed melyen amúgy kövek, gyökerek szoktak általában lenni hanem inkább arra törekszel, hogy a társad mutatóujját megérintsd egy pillanatra. Ez koncentrációt igényel aminek a vége az, hogy elnyalsz. Persze nem, mert macska ügyességgel rendelkezem de majdnem összejött. :D 
Ezen kívül megállapítottuk újra, hogy a túra jó alakformáló! ^^ Hogy, a túrákat csak is alkoholos italok elfogyasztásával lehet lezárni! (Ittam egy korsó Drehert ami elmegy, Eidelweisst ami jó, és Pilsner-t ami nem az igazi.) 
Végül pedig a déliben még betoltunk két-két gyrost Geldarral, hogy tökéletesen zárjuk le a napot. 
Gyrosos leányzó megkérdezte, hogy csípjen, mondtuk persze, legfeljebb hazáig sírunk miközben esszük. :D 
Tetszett neki. Aztán a második kört mit én fizettem, Geldar kérte, hogy még jobban csípjen. Mondtam a csajszinak, hogy a srác csípősen kéri mert nagynak hiszi magát. Aztán majd úgy fog könyörögni a vizem után. Úgy adta ki a gyrost, hogy "Akkor a csípős a nagy fiúnak." Megalázó. :D 
Röviden és tömören, qrva jó volt, pokoli jót nevettünk és élveztük a dolgot. Két hét múlva pedig majd a Móri ezerjón fogjuk tovább mértéktelenül dönteni magunkba a helyi borokat fejleszteni erőnlétünket és élvezni a tájak szépségét kis csapatunkkal ami lehet megháromszorozódik addigra! ^^ 
S mivel a nap szépen süt, a madarak csiripelnek s magasan repülnek az égen, s egyszerűen gyönyörű az idő, mi pedig jól érezzük magunkat azért...


szép napot kívánok Mindenkinek! :) 


Végére pedig jöjjenek a képek, mert azok is vannak s most kaptam meg őket! 
  


Amúgy nem, a képen nem Geldarra mutatok.
A mellbimbómat csikizem! ^^ :D 


16 megjegyzés:

  1. Szegény Blanka:) így olvasás után mélyen együtt érzek vele... :D

    Amúgy a túráért piszok irigy vagyok...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell velem együtt érezni! Élvezte ő! ^^

      Azt hiszem... :D
      De amúgy kelet fele is szoktak teljesítménytúrák lenni, útra kell kelni hát! :)

      Törlés
    2. sajnos, nem nagyon vagyok képben, hogy melyik szervezet, merre túrázik...igaz semmi perc alatt utána lehetne nézni a neten...

      az a nyakkendő...khmm, tényleg kell egy túrázáshoz?:O:D

      Törlés
    3. Az a nyakkendő qrva jó! És igen, kell hozzá! ^^
      Nem, amúgy nem szükséges de nem fogok melegítőben menni mint sokan mások. Én, megadom a módját! ^^
      Amúgy tádááámm!
      http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/
      Nézheti máris a hölgy a túrákat. ^^

      Törlés
    4. jah, ami hozzám a legközelebb van, 32 km-es...attól én per pillanat kiterülnék, vagy legalábbis az utolsó kilométereket négykézláb tenném meg:D

      Törlés
    5. Nézze meg a hölgy jobban s lehet kiderül, hogy van rövidebb szakasza is ám.
      Egy-egy túrának van 50, 20, 10 kmes részei. A mi 20 kmes túránknak is volt 10 kmes része is szóval...

      Törlés
  2. Mindenki túrázott ezen a hétvégén? :-o
    Blanka meg...hát igen, meglát egy nyakkendős elegántos Lamaziust, és kiderül, hogy Lamazius egy kobold a vicceivel együtt, na és Geldarral. De nem azért építitek le szellemileg a csajt, hogy utána befolyásolhassátok őt rossz irányba, ugye??? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony! Láttam Te is várost jártál ha jól emlékszem de még csak átfutottam a dolgokat.
      Amúgy meg nem vagyok kobold! :P És neeeem, mi olyat sosem akarnánk! ^^ Khömm. :D
      De amúgy tényleg nem. Viszont vicces, hogy Neked is ez jutott eszedbe. A nagyija is pánikolt, hogy majd biztos elraboljuk és megbecstelenítjük testét. :D

      Törlés
  3. Lamazius, nem! Nem! Nem! Nem! Mit csinááálsz? Piros nyakkendőhöz sötétkék ing?? Fekete helyett?? Ez így csak majdnem Billie Joe-s:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látod, sajna nem öltöztem fel jól. :( Sajnálom.
      Nem amúgy. :P Az igazság az, hogy volt jó 15-20 fok, gyönyörűen sütött a Nap és nem akartam megsülni. Ez volt az egyik ok, hogy nem vettem fekete inget.
      A másik, hogy nincs is fekete ingem. :D
      De nem haraguuuudj, csak azért nincs mert kisvárosomban még nem leltem ilyet... -.-
      Anno feketét akartam venni és vöröset s végül ezt a sötét kéket találtam. :D

      Törlés
    2. Látod...én jobb helyen lakok, nálunk lehet feketét is kapni:P

      Törlés
    3. Bleeeeeee! :P
      Jól van, akkor végy nekem egyet szülinapomra! :P

      Törlés
  4. Mert a fekete nadrág nem vonzza ám a napsugarakat, csak a fekete ing :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :P
      Egy szóval nem állítottam, hogy nem. De ha fekete ingben is lettem volna akkor biztos, hogy meggyulladtam volna. :D

      Törlés
  5. Mindig öröm egy francia divatdiktátorral menni túrázni.
    A történetből a mesélő jóindulatúan kihagyta a Normafás részt, amikor a pontőr azzal fogadta hogy "ing és nyakkendő. Látni ilyet, már csak öltönygatya és vászoncipő kéne..."
    :D
    Nem mindenki volt elragadtatva, de a célközönség (13 éves lányok) igen. :D
    A Show másfél hét múlva Móron folytatódik, a toborzási engedélyt megadom!

    Geldar

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyomorék pontellenőrrel mit foglalkozzak??? És mikor megláttam az elkínzott arcát, látva másodszor, mikor totálisan másik irányból érkezünk mint ahogy kéne...no akkor mondtam, hogy igen, ő a császár. :D
      És ha nem vetted volna észre sok mindent kihagytam, de valahogy most nem volt kedvem részletezni, csak sűrűn leírni! ^^
      És Mórt már de várom, ejj! ^^

      Törlés