2013. április 18., csütörtök

Süssünk süssünk...

...valamit, apának, anyának, tüttütüttütütütüüüü...^^

Vagyis khömm. 
Mielőtt még lesüllyednék a 6 évesek szintjére (bár, ez az én esetemben lehet komoly szellemi színvonal emelkedés lenne :D) azelőtt megosztom a Kedves Közönségemmel, hogy...
...csináltam valami egészen jót!
Valami egészen fantasztikusat.
Valami olyat amitől leesik az állad. 
Ami intenzív nyáltermelést vált ki belőled.
Mikor kaparod a falat csak, hogy Te is érezhesd. 
Csináltam...
egy....
igazán...
ínycsiklandozó...
szemet könnybe lábasztó...
páratlan....
füstölt parmezán sajttal, paradicsommal s sonkával töltött pulykamellet hasábburgonyával. S mind ezt arcpirítóan finom salátával tálaltam mely kompenzálta az étel "sűrűségét", továbbá a füstölt parmezán sajt erős ízét. Mondanom sem kell, mindenki oda volt érte! ^^ *
Gondolom szeretnétek képeket is róla, mi??? :P 
Rendben, jöjjenek a képek. 
De most csak egy egyszerű gofrit csináltam, szóval csak arról szolgálhatok képekkel. :P
Két fajtát készítettem, az egyiknek vörös áfonyás a tésztája, s a tetejére került erdei vegyes gyümölcsös lekvár, továbbá csoki, a másik pedig sima tésztájú, mézes fahéjas, ahogy azt egy leányzótól kaptam tippnek. Azt kell, hogy mondjam, jó tanács volt! ^^ 
No de akkor a képek. 

Van "M" betűs.  

Meg van csigás. 
Meg van sima mézes és nevetős is. 
 










Végül pedig a kész, tejszínhabbal s vörös áfonyával feldíszített teljes csokis gofri. 

Fini volt, s az készítése közben ITI-t hallgatván kifejezetten jól szórakoztam! ^^ 




* Mondanom sem kell semmi olyat nem csináltam. 

19 megjegyzés:

  1. Eteted a népet... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugyan nem! Esznek azok maguktól. :P
      Igaz az én gofrimat. :D

      Törlés
  2. Prímán néznek ki - a pulykás csodát pedig nem csak megnézném, kóstolnám is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^
      Csak nem az én elkészítésemben. :D

      Törlés
  3. hmm finomnak tűnnek...:D Most nekem is megjött a kedvem a sütögetéshez:D

    Ja, és köszönöm, hogy kiraktad a blogjaimat!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem csak annak tűntek, hanem azok is voltak! :)
      És igazán nincs mit, mivel Te is kiraktál, plusz még olvasód is vagyok, ezért ott a helyük! :)

      Törlés
  4. aztaaaa, még gofrit is tud sütni Lamazius:D

    jóvanna, ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, ha úgy hozza a sors Te sosem fogsz kapni a gofrijaimból!!! :P Előtted fogom megenni a tejszínhabos kis csodákat! ^^ De Te csak nézni fogod, enni nem! :P

      Törlés
    2. LOL nem szeretem egyébként :D úgyhogy nagyon megijedtem, hogy nem adnál belőle :D

      Törlés
    3. Ijedj is meg, de amúgy meg ha ilyen kis undi vagy akkor semmi másból se kapnál amit én csinálnék! :P

      Törlés
  5. Baromi jóóók. Csigááááás is van. :D

    VálaszTörlés
  6. ...valamit apának, anyának, SEHOLSINLÁNYNAK tüttütüttütütütüüüü...^^

    egy ilyen kezdősort és egy gofrit magam előtt igazán elviseltem volna..... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval máskor csináljak Seholsinlánynak is??? :-o Rendben, csak előtte mutass be neki, köszi! ^^ :P
      És hát igen, mindenkinek az én gofrim kell! ^^ :D

      Törlés
  7. nem is ettem még sose gofrit :( és a képeket elnézve ráébredtem, h sürgősen be kell pótolnom ezt a mulasztást. És még csigás is van *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még neeem??? Óóó, hát tényleg pótolj sürgősen! És igen, csináltam csigásat is, örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  8. Lamyyyyyyyyy...nem jó a freeblog még mindig. Már két hónapja, nem bírom........... (megittam a maradék pina coladamat és az még fél üveget jelent. hi!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BeJudy bepiálva elszabadult! :D
      Tudom és én sem bírom Nélküled! :( Jó lenne már olvasni a bejegyzéseid! :)
      A gofriaim meg ne szóld le mert lehet egyszer majd az arcodba fog landolni az egyik! :P :D

      Törlés
  9. Beszélsz itt tök guszta kajákról, erre ide nyomatsz pár nyamvadt gofrit, nem vagy normális :D:D:D
    nah jól van hozok hozzá epret és akkor le nyalom a tejszínhabot és a csokit! :)

    VálaszTörlés