2013. április 3., szerda

Battle for the Sun

Sarkain ül a sárban. 
Feje lehajtva. 
Kezeit a mocsokba lógatja. 
Nézi az előtte terülő pocsolyának az esőcseppektől zavaros felszínét. 
Gladiusa mellette fekszik.
Scutumának sem jutott dicsőbb hely a pihenésre.
Még mindig csak a pocsolyát nézi s közben hallgatja is, ahogy esik az eső. 
Megemeli enyhén remegő jobb kezét. Megtörli vele homlokát. 
Ahogy a pajzsán, most a kezén is vér és sár keveredik. 
Nem csak a saját vére. 
Ziláltan lélegzik. 
Szíve hevesen ver. 
Megragadja jobbján heverő pajzsát.
Bal kezével elrakja tokjába kardját. 
Majd feltérdel. 
Bal lábát felhúzza s felegyenesedik. 
Még mindig a kis pocsolyát figyeli.
Felemeli tekintetét. 
Szemeiből kiolvasható, hogy elkínzott és fáradt. 
Pajzsát maga elé emeli s bal öklével kettőt rávág. 
Fura mosoly kezd húzódni az arcán. 
De már nem is mosolyog, inkább már vicsorog. 
Szemei lángolnak!
Szíve sokkal hevesebben ver. 
Egyre ziláltabb légzése. 
S lassan elindul. 
Még csak lépeget.
De léptei már egyre nagyobbak. 
Egyre gyorsabban szedi lábait.
Majd pajzsa mögül előhúzza pilumát és elhajítja az ég felé.
Pár pillanatra megáll. Nézi ahogy a dárdája szeli az eget. 
Lyukat üt a felhőkön. 
S már fut.
Egyre gyorsabban. 
Kardját előhúzza.
Csatába induló kiáltás hagyja el száját. 
Fut a sziklaszírt felé majd elrugaszkodik...

Csatába indult a Napért! 


Mit mondjak??? Qrvára elegem van már ebből a f*s időből! 
És!!!
Ezt már nem lehet szebben kifejezni. Nagy kalap sz*r az egész!!! 



11 megjegyzés:

  1. Dettó ez a véleményem. Eső, jaj de szép, jaj de jó. De nem állandóan...
    Néha jó vele port mosni az utakról, tisztítja a levegőt, viszont most már több kárt okoz, mint hasznot.

    Brian ^^

    VálaszTörlés
  2. A hóról nem is beszélve... Eljöttem otthoni pocsolyából a bakonyi hófúvásba (estére pocsolyába). Egyik rosszabb mint a másik. Mikor láthatjuk már a napot??? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakonyi hófúvás??? Én itt lakok a "Bakony Kapujában"! ^^ Viszont itt szerencsére "csak" eső volt...
      Nem tudom mikor látjuk, de én már elindultam lyukat vágni a felhőkbe! ^^ :D

      Törlés
    2. el ne menj lyukat vágni a felhőkbe Teeeee, mert akkor még több eső esik :D...de akkor már verekedni fogok :@

      Törlés
    3. Már késő! Pár lyukat már hasítottam a felhőkre! És ki is sütött a Nap ma! ^^

      Törlés
  3. Én szeretem az esőt:D De most egyet kell értsek, már lassan el is felejtem, milyen a napsütés...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs sok bajom vele, főleg egy kellemes záporos elázós dologban bármikor benne vagyok! ^^
      De ez már sok!

      Törlés
    2. ez már sok(k) !

      Törlés
  4. Rossz helyen vagy túl kevés helyen vágtál lyukat a kádba, helyett felhőbe, mert itt szakadt egész nap az eső és még most is esik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda??? Itt sütött a Nap is, meg egész jó idő volt és az eső is elkerült minket úgyhogy rossz helyen laksz, a Te hibád! :P :D Én jól végeztem a dolgom! ^^

      Törlés