2013. március 28., csütörtök

Járda firka


19 megjegyzés:

  1. én nem nagyon tudtam kivenni belőle mi ez, de látok egy vicsorgó fogsort, kancsal szemeket, tüsi hajat, így gondolom egy fej akar lenni :) :O

    mondjuk elég S. Dali-s stílus :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ez ilyen magam sem tudom mi. :D
      És igen, az előzőre is ezt mondta a Hölgy. :P

      Törlés
    2. Mééér baj az, ha az előzőre is azt mondtam?:O:)
      mióta voltam egy Dali kiállításon, nekem azóta minden ilyen agyatlan rajz arra hajaz :D

      Törlés
    3. Mi az, hogy agyatlaaan??? :D
      Hát most megsértődtem! :P

      Törlés
    4. ó jaj nekem:) meg sem fordult a fejemben, hogy ez a Te műved :D

      Törlés
    5. Mert az előző firkát vajon ki rajzolta??? :P

      Törlés
    6. Salvador Dali :D

      Törlés
    7. Nem igaz, bleeeeee! :P Én voltam a művész! ^^

      Törlés
  2. Engem Stitch-re emlékeztet:

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRAo_6hUIEunMN19ONjex5_TE-iTUbaUzfxrQqG1SkA7FasoS3mFQ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvasom a kommentet...hmmmm...az meg kicsoda, egy általam nem ismert művész??? :-o
      Hát nem. Úgyhogy most nagyon röhögök. :D
      Amúgy van benne valami! :-o

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Bezony ám! ^^ És ezt még kalandunk elején rajzoltam.
      Aztán mikor távoztam jó fél évvel később még bőven látszódott! ^^
      Te távozásodkor is még látható volt??? :-o

      Törlés
    2. Hogyne, ott virított még november végén is.
      A következő lakók bizonyára nagy örömmel nézegették, ahogy a kolbász- zöldség- vagy kerékgyárba tartottak :D

      Törlés
    3. Biztosan! :D De azért kíváncsi lennék rá vajon még ott lehet-e...

      Törlés
  4. Egyetértek Mérgező Szívvel.

    VálaszTörlés