2013. március 3., vasárnap

Testvéri szeretet

Ilyen az, ha a Nővéremmel beszélgetek gmail chaten. ^^

én: húhúú
nézd meg a leveleid ^^ no kaptál valamit??
 Elküldve (vasárnap, 20:39)
 Melinda:  nem
 én:  és most??
 Elküldve (vasárnap, 20:41)
 Melinda:  most sem
 én:  hmmm mik vannak
biztos frissítetted a levél tárad??
 Melinda:  persze
 én:  hmm jó mondjuk igaz
én nem küldtem Neked semmit
 Melinda:  áááááááááááááááááááááá
 én:  szóval hiába vártál tőlem bármit is
csak gondoltam lehet valaki
épp most ír Neked vagy valami
 Melinda:  majom
 én:  de olyan jó látni a kis pofid ahogy nézed
frissited
érdeklődve tekintgetsz
várod, hogy levél beérkezik
de semmi ^^
látom magam előtt az arcocskád ^^
és röhögök
jófej az öcsi, mi?? ^^
amúgy most nézd meg
most már lesz ^^
örülni fogsz
 Melinda:  már látom, de szerintem rálépek a nyakadra ha hazamegyek


Ez kérem szépen a testvéri szeretet! ^^ 
A drága kicsi öcsi bolondot csinál (az amúgy bolond :P) a nővéréből ő meg hála képpen  finoman, nőiesen, elbűvölő mosollyal, az acélbetétes bakancsával rálép a kicsi öcsi nyakára. 
Mert a testvérek már csak ilyenek, imádják egymást! :) :D 
És zárásként pedig az egyik hűtőmágnesünkről a szöveg, mert illik ide.
"Mosolygok, mert a testvérem vagy.
És kacagok, mert nem tehetsz ellene semmit!" :D 
Ez a testvéri szeretet! ^^ 

12 megjegyzés:

  1. azt az idézetet a kisebbik lányom is írta a nővérének egy karácsonyi ajándék átadásánál, annyira tetszett már akkor is:)

    Egyébként meg...lehet hogy időnként megérdemled a nyakadra lépést a nővéredtől?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg nagyon jó idézet! :)

      És neeeeeeeem! Nem érdemlem meg a nyakra lépéééést! >.< Én egy angyal vagyooook! *.*

      Törlés
    2. Angyal?:O bruhaha-kac-kac :D

      Törlés
    3. Most meg miért kacag a hölgy??? Tán valami vicceset mondtam??? :-o
      Én ezt nem értem...vakarom is a tejfel szőke göndör hajam, nézek elgondolkodva a nagy kék szemeimmel s a szárnyaim igazgatom, hogy jól elférjek a széken. Hisz egy angyal már csak ilyen. :P

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Éééén sosem!!! Hát már Alexának is be kell bizonyítani, hogy egy angyal vagyok??? :-o
      Hát nekem senki nem hisz?!? :,(
      :P

      Törlés
  3. Tuti, nem ennyire genyón mint te, de hasonlóan nyomjuk mi is.
    :D
    lehet még tényleg nem láttad nővéred cipő talpát, akkor nem lennél ennyire bátor. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig bátor vagyok, és a Kóci erejétől sosem féltem! ^^
      És hát igen, a testvérek mindenhol testvérek, csodálkoznék is ha nem kergetnéd sírba az öcséid! :P :D

      Törlés
  4. Mintha velem csinálta voltan bátyám... Megérdemled a taposást P:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A-a, én sosem érdemlem meg! :(
      Énénén nagggyon jó kisfiúúú vagyok! ^^

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mit írtál, hogy törölted??? :D Most baromira kíváncsi vagyok!!! *.*

      Törlés