2013. március 6., szerda

Fogmosás alatt


Fogmosásból érkezem.
Hihetetlen, hogy mik születnek meg az ember fejében az alatt a pár perc alatt míg azon van, hogy fogait megtisztítsa szakszerűen!
Először is megszületett a fejemben egy bejegyzés.
Melynek központi témája az alkohol lett volna, egészen pontosan a sör. 
Ekkor beugrott, miközben erőteljesen néztem a csapot ahogy a fogkrémhab a számból oda terem, hogy eme bejegyzést Seholsincslány és Geldar biztos, hogy értékelné!
Hiszen eme Hölgy és eme Úr betegesen jó kapcsolatot ápol eme szeszes itallal. 
Erre beugrott az, hogy ők fiatalok és már most szinte túl nagy a barátság...
Ekkor az is beugrott, hogy végül is én sem vetem meg őket, persze nem vagyok akkora alkesz mint Ők! :P
S természetesen erre kipattant a buksimból az is, hogy akkor már valamiféle szövetséget, szervezetet kellene nekünk alkotni.
Mondjuk legyen Fiatal Alkoholisták Szövetsége.
Aztán rájöttem, hogy mi lenne a rövidítése.
Igen...az.
S ezen röhögtem. 
Fejem felemeltem, megláttam a habzó szám.
Mint valami elb*szott veszett nyuszi. 
Ezen is nevettem.
De mint valami részeg. 
Olyan magad sem tudod miért, de nevetsz és jól esik! 
Hihetetlen, hogy mik történnek s mik megtudnak születni az ember fejében egy fogmosás alatt! ^^  

14 megjegyzés:

  1. A nagy gondolatok/tervek egy pillanat művei - a végrehajtás kicsit több időt vesz igénybe.
    Nem akarlak elkeseríteni, de a Fiatal Antialkoholisták Szövetsége rövidítése is az, ami.
    S biztosan van még hasonló, mittomén, Fatalista Anonim Szervezet...
    Az a szerencse, hogy kis hazánkban (is) egész évben "terem" a sör ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kétségtelen, hogy Mr. Ihlet és haverjai mindig a legváratlanabb és időnként a legalkalmatlanabb pillanatokban ront ajtóstul a házba! :D
      Kétségtelen, hogy az antialkeszok rövidítése is ez, de olyanokkal minek foglalkoznánk??? :-O Olyan ember aki antialkesz az nem is ember!!!
      S de még mekkora szerencse, ma be is szereztem párat! ^^

      Törlés
    2. Van az úgy, hogy egy idő után az ember "átmegy" antialkeszbe... Önként vállalt, de nem ígéret, csak szünet.
      Van egy orosz (nem szovjet!) mondás, amikor valaki nem akar szeszt inni s csesztetik, hogy miért nem? Erre az a válasz: "Kiittam én már a magam hordóját"
      Valamint általam (is) nagyrabecsült, kedves emlékű Hegedűs Géza bácsi Írástudó c. könyvében szerepel egy (több is) frappáns mondat: "legmámorítóbb a folyamatos józanság"
      Na, erre varrj gombot...

      Törlés
    3. Nem vagyok varrónő, nem akarok rá gombot varniiiiii! :,(
      :D
      Jó, mondjuk aki csak szünetet tart az azt mondom, oké. Viszont aki tényleg antialkesz és azt mondja, hogy az alkohol rossz, az düddő! Aki ivott már jó alkoholt és normális az kizárt, hogy antialkesz legyen!
      Az orosz mondás tetszik, és mondjuk az ő hordójuk nem borral van tele úgyhogy még érthető is. :D
      "legmámorítóbb a folyamatos józanság"
      Ezzel részben tudok csak egyet érteni. Én azt mondom, hogy józanul nem érezheti magát úgy az ember mint kapatos állapotban. Nem érezheted magad úgy felszabadulva, nem oldódnak úgy a gátlások s olyan hamar továbbá nincs mindig az állandó vigyor az arcon.
      DE.
      Mégis.
      Bár kevesen, csak egy-két ember, de vannak olyan személyek az életemben akik mellett alkohol nélkül is gond nélkül, gátlások nélkül, feszt vigyorogva adhatom ön magam és szabadulhatok el, úgy mintha enyhén részeg lennék. Csak ugye ők nincsenek mindig mellettem.
      Úgyhogy igaz is meg nem is. :P
      És nem varrok rá gombot továbbra sem és kész! :P

      Törlés
  2. A csillagos ég alatt kaptam ihletet egy vershez...hogy csillagok és Ősök...aztán fürdés közben megszületett...xD
    Aztán rohantam be, hogy leírjam, mielőtt elfelejtem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Ez így szokott lenni, mikor az ember üldögél, ráér s mondjuk pont egy papírlap és toll is a kezébe akadhatna akkor nem jön az ihlet...bezzeg mikor emberek között vagyunk, két lépést nem tudunk tenni akkor bármi az eszünkbe jut... :S :D
      Viszont ha leírtad én azt akarooooom!!! *.* >.<

      Törlés
    2. http://kisgyermekpanaszai.blogspot.hu/2013/03/vers.html

      Tessék...ha olvasod a blogom, akkor amúgy is láttad :D

      Törlés
    3. Láttam ám, sőőőt már kommenteltem is rá! ^^

      Törlés
  3. Igen, a Fiatal Alkeszek Szövetsége már más fejéből is kipattant. :)
    Fürdés közben nem szokott kipattani az agyadból valami isteni szikra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, általában igen sok minden! ^^
      Persze, általában csak akkor ha épp nem éneklek. :D
      És Nálad, hogy megy ez???

      Törlés
    2. Én is Arisztotelész vérvonala vagyok, mert nekem is a legjobb ötleteim a kádban születnek meg. :D

      Törlés
  4. Lamazius, nekem mindig azt mondják, hogy a sör nem alkohol. Egyetértesz ezzel?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Hát én azt vallom, hogy egy sör nem sör, két sör fél sör... :D
      De ez Nálad már nem mentség! :D

      Törlés